Wie weet wat dit is?
vrijdag 7 september 2012 om 02:38
Zatte Jopie.
Bereidingswijze:
Men gaat naar de cafetaria en besteld daar een patatje met joppiesaus ernaast (dus in een bakje).
Men besteld ook 3 blikjes bier.
Wanneer de patat gebakken is gooit men de patat weg en neemt men de saus en het bier mee naar de begeleiders.
Bij de begeleiders aangekomen opent men het bakje en giet daar 1 biertje over heen. Aangeschoten jopie.
Vervolgens neemt men het tweede blikje en laat dat in het bakje stromen (dronken jopie). Het derde blikje geeft de finishing touch. Men opent het blikje, houdt het schuin in het bakje en voila men heeft een zatte jopie.
Zoiets?
Edit: die tweede p van joppie naar jopie is bij het tweede blikje bier weggespoeld.
Bereidingswijze:
Men gaat naar de cafetaria en besteld daar een patatje met joppiesaus ernaast (dus in een bakje).
Men besteld ook 3 blikjes bier.
Wanneer de patat gebakken is gooit men de patat weg en neemt men de saus en het bier mee naar de begeleiders.
Bij de begeleiders aangekomen opent men het bakje en giet daar 1 biertje over heen. Aangeschoten jopie.
Vervolgens neemt men het tweede blikje en laat dat in het bakje stromen (dronken jopie). Het derde blikje geeft de finishing touch. Men opent het blikje, houdt het schuin in het bakje en voila men heeft een zatte jopie.
Zoiets?
Edit: die tweede p van joppie naar jopie is bij het tweede blikje bier weggespoeld.
vrijdag 7 september 2012 om 07:47
quote:monalisalove schreef op 07 september 2012 @ 07:29:
In de straat van mijn moeder, woont een hele zatte Jopie, ik kan hem zo voor je brengen om mee te nemen. Oh ja hij hoeft niet
perse terug, ik denk dat hij de tijd van zijn leven heeft tussen de studenten
Ik zie het helemaal voor me!
Het is idd niks, TO moet zelf iets bedenken. Hoe creatiever, hoe beter!
In de straat van mijn moeder, woont een hele zatte Jopie, ik kan hem zo voor je brengen om mee te nemen. Oh ja hij hoeft niet
perse terug, ik denk dat hij de tijd van zijn leven heeft tussen de studenten
Ik zie het helemaal voor me!
Het is idd niks, TO moet zelf iets bedenken. Hoe creatiever, hoe beter!
vrijdag 7 september 2012 om 09:16
[quote]jata23 schreef op 07 september 2012 @ 01:31:
Wie weet wat een zatte Jopie is?? Kan het op google niet vinden.[/quote]
haha..als ik op zatte jopie zoek nu kom ik op het vivaforum uit.
ik dacht eerst wellicht een sterke drank...maar denk idd nu een geintje..die van het patatje jopie met bier is en goede
Wie weet wat een zatte Jopie is?? Kan het op google niet vinden.[/quote]
haha..als ik op zatte jopie zoek nu kom ik op het vivaforum uit.
ik dacht eerst wellicht een sterke drank...maar denk idd nu een geintje..die van het patatje jopie met bier is en goede
Puck