Wie wil een knuffel?
woensdag 8 juni 2011 om 00:27
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
woensdag 8 juni 2011 om 23:52
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 20:01:
[...]
Augustusbloem, oe die stenen zijn mooi. Wie wil ze?
Ja hoor, ik heb hier nog een paar melkflessen (had geen jerrycans meer) vol met zelfvertrouwen. je krijgt er een voordeelverpakking 'wie maakt mij wat' bij.
Bij nader inzien Aug, kan ik zo'n geluksedelsteen zelf houden? Die komen op het moment wel van pas.
Dankjewel .
Ja natuurlijk !De edelstenen zijn voor iedereen ,dus ook voor jou.
Ik heb er nog wat meer gevonden .
En ook nog wat zonnestraaltjes .
[...]
Augustusbloem, oe die stenen zijn mooi. Wie wil ze?
Ja hoor, ik heb hier nog een paar melkflessen (had geen jerrycans meer) vol met zelfvertrouwen. je krijgt er een voordeelverpakking 'wie maakt mij wat' bij.
Bij nader inzien Aug, kan ik zo'n geluksedelsteen zelf houden? Die komen op het moment wel van pas.
Dankjewel .
Ja natuurlijk !De edelstenen zijn voor iedereen ,dus ook voor jou.
Ik heb er nog wat meer gevonden .
En ook nog wat zonnestraaltjes .

donderdag 9 juni 2011 om 00:01
quote:spuka schreef op 08 juni 2011 @ 23:38:
Bied een pot yoghi tee met melk en honing aan, samen met veel kussens en een knapperend haardvuur. En leent de kat van Egel, zodat die kopjes kan komen geven en kan komen snorren.
O graag
Precies wat ik nodig heb.
Reden is een beetje een lang verhaal maar in het kort: Mijn energie is helemaal op En opbouwen is ontzettend moeilijk en gaat mij veel te langzaam.
Ik ga van het knapperend haardvuur dromen...
Voor de rest hier nog een paar knuffels in de aanbieding
Bied een pot yoghi tee met melk en honing aan, samen met veel kussens en een knapperend haardvuur. En leent de kat van Egel, zodat die kopjes kan komen geven en kan komen snorren.
O graag
Precies wat ik nodig heb.
Reden is een beetje een lang verhaal maar in het kort: Mijn energie is helemaal op En opbouwen is ontzettend moeilijk en gaat mij veel te langzaam.
Ik ga van het knapperend haardvuur dromen...
Voor de rest hier nog een paar knuffels in de aanbieding
donderdag 9 juni 2011 om 00:09
Omdat ik zelf zo ben opgeknapt van de hugs en bemoedigende woorden die ik hier kreeg, ben ik eens gaan zoeken wat ik in de aanbieding heb voor anderen.
Ik heb gevonden voor wie het nodig heeft:
- een onsje troost
- een doosje aandacht
- een aai over de bol
- nog heel veel knuffels, kopjes en mauwtjes van mijn kat.
- een paar wijze woorden
- een klein goedbedoeld schopje onder de bips
- en zowaar nog een (en die zijn echt schaars hoor) helende reis.
Ik hoor het wel wie het kan gebruiken.
Ik heb gevonden voor wie het nodig heeft:
- een onsje troost
- een doosje aandacht
- een aai over de bol
- nog heel veel knuffels, kopjes en mauwtjes van mijn kat.
- een paar wijze woorden
- een klein goedbedoeld schopje onder de bips
- en zowaar nog een (en die zijn echt schaars hoor) helende reis.
Ik hoor het wel wie het kan gebruiken.

donderdag 9 juni 2011 om 00:19
Ben weer terug van het heerlijke slechte baggerprogramma de ontzettend interessante documentaire over fruitvliegjes in de paringstijd. Wat fijn dat iedereen hier zo goed voor elkaar zorgt.
Irry, mijn 'je doet het mieters Meid!' gaat absoluut naar jou. Ik heb hem wel even afgewassen want het zag er niet uit! Frank wil je hier ook even wat liefde bijstoppen voor Irry? en een mooie strik er om? Irry: komt he-le-maal goed.
Irry, mijn 'je doet het mieters Meid!' gaat absoluut naar jou. Ik heb hem wel even afgewassen want het zag er niet uit! Frank wil je hier ook even wat liefde bijstoppen voor Irry? en een mooie strik er om? Irry: komt he-le-maal goed.
donderdag 9 juni 2011 om 00:24
donderdag 9 juni 2011 om 00:26
quote:2reebruineogen schreef op 09 juni 2011 @ 00:23:
Lieverds, ik ga slapen. Ik laat nog een vat vol begrip en medeleven achter. Maar met alle verdere donaties komt dat helemaal goed.
Ik zal nog wat slaapliedjes zingen op weg naar bed.
Een knuffel voor jullie allemaal!
Welterusten .
Ik blijf nog even wakker ook om de knuffels ,slaapliedjes ,zonnestraaltjes etc. uit te delen.
Lieverds, ik ga slapen. Ik laat nog een vat vol begrip en medeleven achter. Maar met alle verdere donaties komt dat helemaal goed.
Ik zal nog wat slaapliedjes zingen op weg naar bed.
Een knuffel voor jullie allemaal!
Welterusten .
Ik blijf nog even wakker ook om de knuffels ,slaapliedjes ,zonnestraaltjes etc. uit te delen.
donderdag 9 juni 2011 om 00:27
quote:neverstopit schreef op 09 juni 2011 @ 00:21:
Graag een hele dikke knuffel..
Net een huis gekocht..is mn auto total loss..
kan wel jankennn..!
O God, ik zie jouw post nog net Neverstopit! Gatverdamme, dat is kloten! Jank maar lekker uit, dat is alleen maar goed. En..... weet je wat? Ik heb ook ooit eens een huis gekocht en daarna mijn auto total loss gereden!!! Echt waar! iedereen vroeg of het met mij goed ging en ik dacht alleen maar aan het geld voor een andere auto.
Nu een tijd later kan ik je vertellen: het komt echt goed, al-le-maal kont het weer goed. Echt waar. maar voor nu mag je flink balen hoor. Doe er ook nog even een arm om de schouder bij.
Graag een hele dikke knuffel..
Net een huis gekocht..is mn auto total loss..

O God, ik zie jouw post nog net Neverstopit! Gatverdamme, dat is kloten! Jank maar lekker uit, dat is alleen maar goed. En..... weet je wat? Ik heb ook ooit eens een huis gekocht en daarna mijn auto total loss gereden!!! Echt waar! iedereen vroeg of het met mij goed ging en ik dacht alleen maar aan het geld voor een andere auto.
Nu een tijd later kan ik je vertellen: het komt echt goed, al-le-maal kont het weer goed. Echt waar. maar voor nu mag je flink balen hoor. Doe er ook nog even een arm om de schouder bij.
donderdag 9 juni 2011 om 00:32
Aah..! Dankjewel..! Doet toch even goed,zo'n warm ontvangst..
En zulke lieve reacties..!
Had ik mn auto maar ergens tegen aangereden dan was het begrijpelijk..
Maar de distributieriem + kleppen + nokkenas bladieblablabla zijn kapot gesprongen onder het rijden,frustratie ten top..!
Gaat alleen door mn hoofd..ons huisje..auto..geld..echt erg,hoe druk je je daar over kan maken.. :s
En zulke lieve reacties..!
Had ik mn auto maar ergens tegen aangereden dan was het begrijpelijk..
Maar de distributieriem + kleppen + nokkenas bladieblablabla zijn kapot gesprongen onder het rijden,frustratie ten top..!
Gaat alleen door mn hoofd..ons huisje..auto..geld..echt erg,hoe druk je je daar over kan maken.. :s