Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
wat een mooi topic.

Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen, daar gaan we weer...

Net gestopt met de pil in de hoop dat mijn huilbuien door de hormonen komen. Maar die zijn kennelijk nog niet genoeg uit mijn lijf...

Mag ik een knuffel, en een pakketje liefde (heel mooi ingepakt)?

*zingt slaapliedje voor iedereen die probeert te slapen*
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
ik ga naar BaggerTV een erg interessante documentaire kijken. Tot later!
.
quote:MissLoki schreef op 08 juni 2011 @ 16:38:

Bubblytoes, voor jou heb ik de knuffel van Balthasar, een zwart witte kat die echt geen genoeg van aandacht kan krijgen, weer genoeg energie voor de laatste 2 weken.

2reebruineogen, voor jou heb ik een Loki knuffel. Een siamees, die zo lekker op zn buikje gekroeld word.

Andere mensen, schroom niet, er is veel meer waar dat vandaan komt. Ik heb ook een Tijgertjeknuffel. Die pak je vast, klem je in je armen, en je kunt heerlijk in zn vacht huilen (zelf uitgeprobeerd) die is nu misschien wel iets voor Waldorff114!Dankje Loki! Wat een mooie naam voor een kat, ik zie er een heel gezellig zacht wollig beestje bij op de 1 of andere manier.
.
Ik kan op dit moment wel een knuffel gebruiken.

Loop op mijn tandvlees.

Ziek kind met pfeiffer onder mijn hoede, een kind dat sinds een paar dagen met zichzelf in de knoop zit met angsten en paniekaanvallen en een frum die aandacht wil en alleen maar bij mij wil zijn omdat hij bang wordt als ik we ga.

Drie kinderen met zorgen en ik ben maar 1 mama en voornamelijk alleen dus kan de zorg niet delen.

Ik krijg de schoteltjes niet meer hoog gehouden.En niets ligt in mijn macht om het op te lossen .
quote:neweve schreef op 08 juni 2011 @ 22:55:

wat een mooi topic.

Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen, daar gaan we weer...

Net gestopt met de pil in de hoop dat mijn huilbuien door de hormonen komen. Maar die zijn kennelijk nog niet genoeg uit mijn lijf...

Mag ik een knuffel, en een pakketje liefde (heel mooi ingepakt)?

*zingt slaapliedje voor iedereen die probeert te slapen*Aaah Neweve, dat valt dan niet me hè? Jank maar even lekker uit. Hier heb je van mij die en ik stuur die liefde via Frank door. Frank doe jij er even een strik om? Ik stop er nog wat begripvolle blikken bij, ok? Sterkte.
.
TO, ben jij soms die knuffelmevrouw die in de stad staat met een bord 'gratis knuffel'?
quote:matth0 schreef op 08 juni 2011 @ 22:59:

@Iry,

Is goed Thanks
@neweve: *geeft een heeeeel mooi ingepakt onsje liefde, met een klopje op je schouder en een begrijpend knikje*

@iry: een hele dikke knuffel, 3 zeer mooi ingepakte onsjes liefde en n arm om je heen met een 't komt allemaal goed schatje'
Iry, lieffie, je hoeft er alleen maar te zijn voor ze Alles komt goed. En zo. *nomineert Iry voor de 'je doet het mieters meid'*
aangezien 2ree even top tv aan het kijken is ben ik even in de voorraad gedoken:

hier Ier, je doet het mieters meid!
oohhhh, mag ik ook een knuffel?

(Heb beetje last van in de war zijn van leuke kerel.)

Voel me niet zo heel lekker ervan
@Iry; je krijgt niet alleen een knuffel, maar ook mijn respect!
Frankly my dear, I don"t give a damn
@ Iry

Wat zwaar moet dat zijn.

Ik lees je vaker en ik vind jou echt super sterk.

Een voor jou.
Ik heb nog wel in de aanbiedig voor wie het nodig heeft. Een glaasje Roosvicee met een 'het komt wel goed schatje' voor iemand anders!

Wie heeft het nodig?
@egeliva: een knuffel en een 'laat je niet gek maken' voor jou! (zijn net binnen gekomen)
Frankz, thanks!

die doet mij echt goed.
quote:egelviva schreef op 08 juni 2011 @ 23:05:

oohhhh, mag ik ook een knuffel?

(Heb beetje last van in de war zijn van leuke kerel.)

Voel me niet zo heel lekker ervan Ik heb in ieder geval een zonnestraaltje voor je:
Voor degene die wil, ik heb zeer veel zonnestraaltjes.
neweve; Thanks!
Mag ik graag alles?

Wil ook wel iets terug geven hoor.

Relatieproblemen, vanavond vertelde vriendlief dat hij niet weet of we wel bij elkaar passen en of we elkaar gelukkig kunnen maken. Hij wil graag tijd om na te denken.

Bah wat een jank en drama avond!!!
Bied een pot yoghi tee met melk en honing aan, samen met veel kussens en een knapperend haardvuur. En leent de kat van Egel, zodat die kopjes kan komen geven en kan komen snorren.
@ madeliefje,

Een zonnestraaltje voor jou, wel met een traantje (sorry ik drup nog steeds een beetje)

Ter compensatie een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven