Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
12-09-2017 21:29
Ja dat heet zo. Schoonmaken met bleek vind ik ook niet fijn, maar op werk is het super. Vooral omdat die uit de supermarkt net zo goed werkt als de "professionele" maar wel stukken goedkoper is.
Grappig dat die evengoed werkt
sonjavg schreef:
12-09-2017 21:21
Bedankt :) ja leuke leeftijden zeker

Gefeliciteerd
:lips:
Oudblond schreef:
12-09-2017 21:21
Heb ik geprobeerd en doe ik (stalen hakken) maar de katten zijn nog steeds niet erg blij als ik na vriestemperatuur buiten hen een knuffel geef als ik binnenkom :-D Werkt inderdaad wel goed om zelf geen grote schokken te krijgen. Ik had vorig winter een steekvlam toen ik de auto aanraakte :O
O dat is wel gevaarlijk zeg een steekvlam.

Ben zelf nooit statisch geweest, even afkloppen. Hoeft voor mij ook zo niet..
prada schreef:
12-09-2017 21:12
Morgen is het 2 maanden geleden dat ik ben geopereerd. - 12.3 kilo is het resultaat tot nu toe.
Mooi resultaat Prada. Is er in je hoofd ook wat veranderd? Sta je beter in je mooie schoentjes en zie je waar je heen gaat? Ik weet wat het is om met je lijf te vechten en het is gewoon niet makkelijk. Welke hulp je dan ook aanvaardt, je psyche moet mee.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:30
Grappig dat die evengoed werkt
Bleek is bleek. Zoveel verschil zit er niet in :proud:
Het enige belangrijke is de concentratie NaClO, maar dat is over het algemeen gelijk in bleek.
Oudblond schreef:
12-09-2017 21:31
Mooi resultaat Prada. Is er in je hoofd ook wat veranderd? Sta je beter in je mooie schoentjes en zie je waar je heen gaat? Ik weet wat het is om met je lijf te vechten en het is gewoon niet makkelijk. Welke hulp je dan ook aanvaardt, je psyche moet mee.
Ja door de veranderingen in je lichaam verandert je hoofd mee. De verleidingen zijn geen verleidingen meer en ongezond maar oh zo lekker eten kan zomaar weerstand opbrengen.
Ik zat al lekker in mijn lijf, ik was ook niet echt overdreven dik. Gezet is een beter woord. Althans zo voelde ik het. Maar omdat ik longpatient ben is het toch beter om niet teveel overgewicht te hebben.
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:26
Deed die steekvlam erg veel pijn? Je schrikt je toch wezenloos als dat je gebeurd
Niet verbrand gelukkig, maar aanraken: klap (die mijn hand even verlamde) en instinctief wegtrekken en die vlam zien. En dat gebeurde afgelopen jaren een paar keer. Ik was daarna een beetje bang van de auto in de winter. Maar weet nu dat ik even 'contact' moet maken met mijn sleutels die aan een rubberen houder hangen.
Oudblond schreef:
12-09-2017 21:40
Niet verbrand gelukkig, maar aanraken: klap (die mijn hand even verlamde) en instinctief wegtrekken en die vlam zien. En dat gebeurde afgelopen jaren een paar keer. Ik was daarna een beetje bang van de auto in de winter. Maar weet nu dat ik even 'contact' moet maken met mijn sleutels die aan een rubberen houder hangen.
Ja snap dat je daarvan schrikt, gelukkig heb je nu een oplossing gevonden.
FiIee schreef:
12-09-2017 21:34
Bleek is bleek. Zoveel verschil zit er niet in :proud:
Het enige belangrijke is de concentratie NaClO, maar dat is over het algemeen gelijk in bleek.
Geen idee wat NaCIO is maar geloof je direct :biggrin:
prada schreef:
12-09-2017 21:35
Ja door de veranderingen in je lichaam verandert je hoofd mee. De verleidingen zijn geen verleidingen meer en ongezond maar oh zo lekker eten kan zomaar weerstand opbrengen.
Ik zat al lekker in mijn lijf, ik was ook niet echt overdreven dik. Gezet is een beter woord. Althans zo voelde ik het. Maar omdat ik longpatient ben is het toch beter om niet teveel overgewicht te hebben.
Mooi om lezen en om weten Prada. Dank je!
Oudblond schreef:
12-09-2017 21:40
Dat zal wel steeds schrikken wezen elke keer, fijn dat je nu een oplossing hebt gevonden.
sonjavg schreef:
12-09-2017 21:47
Dat zal wel steeds schrikken wezen elke keer, fijn dat je nu een oplossing hebt gevonden.
Mijm man geloofde mij niet tot hij het zelf de 'vlam zag' en hij maakt er het grapje van dat ik gewoon heel elektrisch ben en dat hij dat leuk vindt :flirting:
Oh het goede van zo statisch zijn, is wel dat mijn haarbos heeeeeel groot is :rofl:
Oudblond schreef:
12-09-2017 22:07
Oh het goede van zo statisch zijn, is wel dat mijn haarbos heeeeeel groot is :rofl:
Precies :proud:
Hè bah. Ik moet morgen een medisch onderzoek ondergaan, omdat ik voor mijn nieuwe baan met een stof ga werken waarvoor ik eerst medisch onderzocht moet worden. En dan moet ik na 6 maanden weer hetzelfde onderzoek ondergaan :|
En het is rond!! Overnamedatum half november dus Yay. :cheer: :cheer2: :blob: :blob: :jump:
Goedemorgen allemaal.
Gefeliciteerd Daremanda, hartstikke leuk voor jullie! :cheer:

Loop weer enorm achter zie ik.
Prada heb je mijn bericht gezien?

Ik heb wel eens gelezen dat bleekwater niet hetzelfde is als chloor? Klopt dat Filee?
Wij hebben ook af en toe last van schimmel in huis. Ik gebruik het ook om de schimmel weg te krijgen, inderdaad slecht voor het milieu, maar schimmel is heel slecht voor je gezondheid. De sporen gaan door je huis zweven en adem je in.
Nee dank u,
Ik vind het niet fijn, maar de eventuele milieuschade neem ik dan op de koop toe. Je hoeft het niet vaak te gebruiken. Hier is 2x per jaar hooguit genoeg om het probleem op te lossen .

Fijne dag allemaal!
@ Succes Filee
@ Daremanda, proficiat met jullie huis :yes:
@ Herfst, nu wel

Goedemorgen dames.
Daremanda schreef:
13-09-2017 00:07
En het is rond!! Overnamedatum half november dus Yay. :cheer: :cheer2: :blob: :blob: :jump:
Voor kerst dus!!! :cheer2:
Goedemorgen. Daramanda gefeliciteerd .je krijgt het druk straks.

Prada wat fijn dat je je zo goed voelt.lekker positief👍

Er is enorm veel geschreven.niet bij te benen😂.maar probeer zo veel mogelijk op de hoogte te blijven.
Tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Pfffff moet reizen voor een vergadering voor mijn werk en normaal rijdt de trein die kant op goed, maar vandaag vallen er in alle richtingen treinen uit!

Sterkte met het medisch onderzoek FiIee. Ik heb eens voor werk een medische keuring gehad, waarbij vanalles gekeurd werd, behalve hoe goed mijn oren waren. En het was werk waarvoor oren ontzettend belangrijk waren. Mijn oren bleken dus, later niet zo jofel, dus in die richting ben ik niet verder gegaan. Ik hoop dat je dus wat hebt aan het medisch onderzoek.
Daremanda schreef:
13-09-2017 00:07
Joepie!
Goedemorgen allemaal

Filee Succes en sterkte

Daremanda Jippie en ben blij voor jullie :cheer2:

Fijne woensdag ondanks het stormachtige weer
Het was een onderzoek van niets. Ze hebben bloed afgenomen en verder nog wat dingen op mijn huid gesmeerd als allergietest. Nu dus afwachten wat het gaat doen.
Fijn voor je Daremanda. Nu dozen verzamelen??

Het waait hier keihard en ik hoop dat mijn bomen in mijn tuin het overleven. Zonnebloemen zwiepen alle kanten op en sommige losse potten rollen door de tuin.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven