Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 13 september 2017 om 11:19
Oehhh, wat een grafnacht heb ik achter de rug. Heb het gevoel alsof ik ben overgereden door een vrachtwagen. Lag tot half vier met grote ogen naar de muur te kijken en als ik mijn ogen dichtdeed, dan gingen ze vanzelf weer wijdopen. Had het gevoel alsof ik een marathon kon lopen. Dat is nu wel even anders, ben zo brak als een modderpoel.
woensdag 13 september 2017 om 11:23
Ik deel het gevoel. Ik voel mij op dit moment zo beroerd dat het lijkt alsof ik ieder moment kan omvallen.Cateautje schreef: ↑13-09-2017 11:19Oehhh, wat een grafnacht heb ik achter de rug. Heb het gevoel alsof ik ben overgereden door een vrachtwagen. Lag tot half vier met grote ogen naar de muur te kijken en als ik mijn ogen dichtdeed, dan gingen ze vanzelf weer wijdopen. Had het gevoel alsof ik een marathon kon lopen. Dat is nu wel even anders, ben zo brak als een modderpoel.
Maar.... We zullen doorgaan!
https://m.youtube.com/watch?v=PwcxdaganqY
woensdag 13 september 2017 om 12:15
Het spookt hier zo erg dat de vogels het gebied hebben verlaten. Ik heb de deur openstaan en de roosters en er waait een lekker briesje door het huis. Het is goed te doen hier.
De vogels zullen zich wel in het bos verstopt hebben. Het viel me gister al op dat het luchtruim leeg was, dus ze zullen het aan hebben gevoeld dat ze weg moesten wezen.
De vogels zullen zich wel in het bos verstopt hebben. Het viel me gister al op dat het luchtruim leeg was, dus ze zullen het aan hebben gevoeld dat ze weg moesten wezen.
woensdag 13 september 2017 om 12:26
woensdag 13 september 2017 om 13:31
Bij deze, duim voor jeCateautje schreef: ↑13-09-2017 12:26Ik heb zojuist een staatslot gekocht en daar kan ik voor de komende 30 jaar 2000 euro per maand mee winnen.
Ik heb gemerkt dat als je iets in dit topic post, dat dat geluk brengt, omdat iedereen voor je duimt en enthousiast reageert op waar je mee bezig bent, dus... bij deze.![]()
Hier waait het behoorlijk, ook vermoeid van het openhalen van de oudste van school. Die kwam niet eens vooruit dus we hebben gelopen... Voor de goede veiligheid de jongste even geparkeerd bij het ouder echtpaar waar van ik woning huur. (Zij wonen in het originele huis en woon zelf met de meiden in hun aangrenzende verbouwde schuur)
Nu een broodje en een warme chocoldemelk met slagroom natuurlijk
woensdag 13 september 2017 om 13:58
sonjavg schreef: ↑13-09-2017 13:31Bij deze, duim voor je![]()
Hier waait het behoorlijk, ook vermoeid van het openhalen van de oudste van school. Die kwam niet eens vooruit dus we hebben gelopen... Voor de goede veiligheid de jongste even geparkeerd bij het ouder echtpaar waar van ik woning huur. (Zij wonen in het originele huis en woon zelf met de meiden in hun aangrenzende verbouwde schuur)
Nu een broodje en een warme chocoldemelk met slagroom natuurlijk![]()
woensdag 13 september 2017 om 15:03
Ik ga niet duimen, want mijn ouders hebben ook zo'n lotCateautje schreef: ↑13-09-2017 12:26Ik heb zojuist een staatslot gekocht en daar kan ik voor de komende 30 jaar 2000 euro per maand mee winnen.
Ik heb gemerkt dat als je iets in dit topic post, dat dat geluk brengt, omdat iedereen voor je duimt en enthousiast reageert op waar je mee bezig bent, dus... bij deze.![]()
woensdag 13 september 2017 om 15:14
Ik ben beetje huisraad aan het verzamelen want we gaan 3x zo groot wonen
maar nu heb ik dus een hele mooie buffetkast op marktplaats gezien, dus probeer die te ritselen, zou echt zo mooi in de woning staan.
Ik vind buffetkasten sowieso wel wat hebben, vooral die hele grote met veel ruimte enzo haha, was vroeger altijd mijn droom die in huis te hebben en nu kan ik het waar maken.
maar nu heb ik dus een hele mooie buffetkast op marktplaats gezien, dus probeer die te ritselen, zou echt zo mooi in de woning staan.
woensdag 13 september 2017 om 15:23
Daremanda schreef: ↑13-09-2017 15:14Ik ben beetje huisraad aan het verzamelen want we gaan 3x zo groot wonen![]()
maar nu heb ik dus een hele mooie buffetkast op marktplaats gezien, dus probeer die te ritselen, zou echt zo mooi in de woning staan.Ik vind buffetkasten sowieso wel wat hebben, vooral die hele grote met veel ruimte enzo haha, was vroeger altijd mijn droom die in huis te hebben en nu kan ik het waar maken.
![]()
Leuk he, al die voorpret
woensdag 13 september 2017 om 15:29
Ja, echt te leuk
Ook mijn familie vindt het leuk, zus biedt al allemaal spullen aan en vervoer (ze hebben auto met aanhangerding) en mijn ouders helpen met alles financieel regelen en notarissen en de verkoopmakelaar (mijn vader heeft er veel verstand van, dus hoef daar niemand voor in te huren
Ik geloof het pas echt als ik de sleutel heb en/of ondertekend heb bij de notaris!
woensdag 13 september 2017 om 15:35
Wees er maar lekker huppelig onder, het is niet niks, een huis kopen en zeker als het je droomhuis is.Daremanda schreef: ↑13-09-2017 15:29Ja, echt te leuk
Ook mijn familie vindt het leuk, zus biedt al allemaal spullen aan en vervoer (ze hebben auto met aanhangerding) en mijn ouders helpen met alles financieel regelen en notarissen en de verkoopmakelaar (mijn vader heeft er veel verstand van, dus hoef daar niemand voor in te huren) etc. Heel spannend ook allemaal.
Ik geloof het pas echt als ik de sleutel heb en/of ondertekend heb bij de notaris!
Maar even een praktische vraag: Stel dat je die kast kunt kopen, waar laat je die dan tot je naar je nieuwe huis kunt?
Je kan wel van alles gaan kopen nu, maar als het nieuwe huis drie keer zo groot is, dan vraag ik me af waar je het allemaal moet laten ind at kleine huisje.
woensdag 13 september 2017 om 15:36
Daremanda schreef: ↑13-09-2017 15:29Ja, echt te leuk
Ook mijn familie vindt het leuk, zus biedt al allemaal spullen aan en vervoer (ze hebben auto met aanhangerding) en mijn ouders helpen met alles financieel regelen en notarissen en de verkoopmakelaar (mijn vader heeft er veel verstand van, dus hoef daar niemand voor in te huren) etc. Heel spannend ook allemaal.
Echt fijn dat je ouders je kunnen bijstaan want het zijn allemaal grote beslissingen. Leuk hoor.
woensdag 13 september 2017 om 15:39
Nouja, voorlopig is het vooral kijken op Marktplaats, zien wat het aanbod in de buurt is. Er wordt voorlopig nog niks gekocht.Cateautje schreef: ↑13-09-2017 15:35Wees er maar lekker huppelig onder, het is niet niks, een huis kopen en zeker als het je droomhuis is.
Maar even een praktische vraag: Stel dat je die kast kunt kopen, waar laat je die dan tot je naar je nieuwe huis kunt?
Je kan wel van alles gaan kopen nu, maar als het nieuwe huis drie keer zo groot is, dan vraag ik me af waar je het allemaal moet laten ind at kleine huisje.
Er is inderdaad gewoon geen ruimte voor het op te slaan tot de overdracht. Ik mag wel dingen in het huis van mijn zus plaatsen (woont in hetzelfde dorp) maar ik wil eerst ook alles opmeten enzo. Plus de verkoper zei dat hij een aantal zaken ter overname had, dus wacht dat ook nog even af.
Het is vooral een stukje dromen denk ik.
woensdag 13 september 2017 om 15:43
Droom dan maar lekker door, daar word je gelukkig van.Daremanda schreef: ↑13-09-2017 15:39Nouja, voorlopig is het vooral kijken op Marktplaats, zien wat het aanbod in de buurt is. Er wordt voorlopig nog niks gekocht.
Er is inderdaad gewoon geen ruimte voor het op te slaan tot de overdracht. Ik mag wel dingen in het huis van mijn zus plaatsen (woont in hetzelfde dorp) maar ik wil eerst ook alles opmeten enzo. Plus de verkoper zei dat hij een aantal zaken ter overname had, dus wacht dat ook nog even af.
Het is vooral een stukje dromen denk ik.
woensdag 13 september 2017 om 16:37
Duim voor je Cateautje en wie weet hebben de ouders van Filee ook wel geluk. Er zijn meerdere prijzen toch?
Net lekker uitgewaaid - het waait al wel een stuk minder en heel even doelloos naar een winkelcentrum gegaan. Nou ja, doelloos; 1 badkamerophanghaakje aangeschaft. En knoflook. Joehoe!
Net lekker uitgewaaid - het waait al wel een stuk minder en heel even doelloos naar een winkelcentrum gegaan. Nou ja, doelloos; 1 badkamerophanghaakje aangeschaft. En knoflook. Joehoe!
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 13 september 2017 om 16:53
Ik duim ook niet.ik koop zelf nog n lot.sorry voor de andere mee spelers 
Heb vanmiddag weer visite gehad.raak er altijd n beetje ontregeld van.
Morgen ga ik n dag bij mijn nichtjes op bezoek.komen met meerdere bij elkaar.altijd erg gezellig .
En dan had ik ook nog n middag de binnenstad in gewild .maar komt er denk ik niet meer van.
Dan maar volgende week.
Daremanda wat leuk al die voorpret. en wat n mazzel zo veel behulpzame familie.
Heb vanmiddag weer visite gehad.raak er altijd n beetje ontregeld van.
Morgen ga ik n dag bij mijn nichtjes op bezoek.komen met meerdere bij elkaar.altijd erg gezellig .
En dan had ik ook nog n middag de binnenstad in gewild .maar komt er denk ik niet meer van.
Dan maar volgende week.
Daremanda wat leuk al die voorpret. en wat n mazzel zo veel behulpzame familie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 13 september 2017 om 17:41
Daremanda schreef: ↑13-09-2017 15:14Ik ben beetje huisraad aan het verzamelen want we gaan 3x zo groot wonen![]()
maar nu heb ik dus een hele mooie buffetkast op marktplaats gezien, dus probeer die te ritselen, zou echt zo mooi in de woning staan.Ik vind buffetkasten sowieso wel wat hebben, vooral die hele grote met veel ruimte enzo haha, was vroeger altijd mijn droom die in huis te hebben en nu kan ik het waar maken.
![]()
Ja leuk marktplaats afzoeken en ritselen voor je huis, heb ik ook gedaan. Maar denk wijs, niet te veel kopen en naar je gevoel en hart luisteren. Denk pragmatisch
Dacht ook eerst ook met mijn gevoel en hart, O ja
Eet smakelijk
woensdag 13 september 2017 om 17:44
Ja dat kan ik uit ervaring bevestigen. Mijn oom en tante lieten een grotere schuur bouwen (7-8 keer groter dan het kleine schuurtje), omdat de kleine schuur net te klein was voor de hoeveelheid spullen. Nu zijn we 5 jaar verder en staat de grote schuur ook vol met allemaal spullen en is er ook bijna geen plaats meer over.