Wist je dat?!

18-10-2007 13:42 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat....



Het NIET-groepje meer dan 10 procent van de hele "overige" pijler vervuilt heeft?
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 18 oktober 2007 @ 13:42:

Wist je dat....



Het NIET-groepje meer dan 10 procent van de hele "overige" pijler vervuilt heeft?
Om precies te zijn 14,69% procent van deze pijler X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik me afvraag of dit inclusief of exclusief oude-forum-posten is.
Alle reacties Link kopieren
Mannelijk okselzweet vrouwen kalmeert? En zelfs de menstruatiecyclus kan beïnvloeden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen het bestaande Wir sind NICHT ein Berliner-topic geteld. Had niet zoveel zin om de oude topics mee te tellen.

Op het oude forum werden topics na 3 maanden inactief automatisch gewist. Dus alles wat er op het moment van verhuizing nog opstond is meegegaan. Dat zijn maar de helft van 'onze' NIET-topics.




Wist je trouwens dat het NIET-groepje zó hard gaat dat we in deze korte tijd der bestaan van het nieuwe forum nog méér postings hebben gedaan dan alle NIET-groepje-postings van het oude forum bij elkaar :-O
Alle reacties Link kopieren
"The underarm contains physiologically active pheromones," says chemist George Preti of the Monell Chemical Senses Center in Philadelpha, Pennsylvania, who led the study. These behaviour-altering chemicals - which are common throughout the animal world - can affect the brain, and hence our bodies, without our even realizing it.



For six hours, female volunteers were exposed to pheromones concentrated from manly armpit odour - mercifully masked by fragrance. Levels of luteinizing hormone, a key player in the menstrual cycle, were monitored.



Luteinizing hormone is released from the brain in pulses - these become larger and more frequent as a woman approaches ovulation. Exposure to the male odour accelerated the arrival of the next hormone rush, Preti's team found.



The volunteers also reported feeling less tense and more relaxed as they sniffed. Both effects may be a throwback to our impulse-primed past, suggests Preti.



The findings may be good news for couples wanting to maximize their chances of conception. Once the active pheromones have been identified and isolated, researchers may be able to modify them to produce a new generation of potent fertility drugs, Preti speculates. In the search for new drugs, "people have looked in the rainforests and under the seas", he says. "But there are some very interesting physiologically active chemicals under the arm."
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat een haan geen piemel heeft?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat diarree letterlijk "doorstroming" betekend?



Diarree is samengesteld uit de oud-Griekse woorden 'dia' en een afleiding van het werkwoord 'reo'. Dia betekent 'door' en 'reo' betekent 'stromen' of 'vloeien'. Letterlijk betekent diarree dus doorstroming.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat:



Er meer sterretjes in het heelal zitten dan zandkorrels op aarde?



Stond laatst achterop m'n pak yoki. :-P
Alle reacties Link kopieren
Wir sind NICHT ein Berliner de vijftiende hit is op google onder Berliner?
Alle reacties Link kopieren
wist je dat regenwormen hermafrodieten zijn?
Alle reacties Link kopieren
wist je ook dat regenwormen verzuipen in de regen?
Alle reacties Link kopieren
en wist je dan ook dat regenwormen WEL dood gaan als je ze in tweeen hakt. Behalve als je hem achter het zadel in stukjes hakt.
Alle reacties Link kopieren
wist je ook dat er nu een konijn aan mijn voeten hangt?
Wist je dat... ik geen vieze knuffel ben maar gewoon Pruttel? ;-)
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 18 oktober 2007 @ 21:40:

wist je ook dat regenwormen verzuipen in de regen?






Wist u dat...



Verdrinking het grootste gevaar is in de woestijn?





In de Sahara zijn tot nu toe meer mensen verdronken dan uitgedroogd



In de woestijn regent het haast nooit, maar als het regent dan regent het zeer hevig. Dan storten zich enorme hoeveelheden water in dalen, waarvan men niet verwachtte dat er ooit water kon stromen, op nietsvermoedende mensen die zich daar net bevinden. Deze verzwelgen iedereen die geen tijd meer heeft om te vluchten.



Zo zijn er op deze manier in één weekend in 1995 meer dan 300 vakantiegangers omgekomen in de Sahara.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
wow, das een hoop mylene...

Ik wist het wel een beetje, maar niet dat het zoveel was..
Alle reacties Link kopieren
Up voor Sarah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
UP
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat ze op de kinderpijler niet alleen een ander woord hebben voor vrijen maar daardoor hoogstwaarschijnlijk ook voor klussen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven