Wit-zwart-wit spelletje

11-06-2016 19:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet de oplossing van onderstaand spelletje?

Iemand zegt reeksen zwart-wit van verschillende lengtes, bijvoorbeeld wit-zwart-zwart-wit of zwart-wit-zwart-wit-wit.

Een ander moet "goed" of "fout" zeggen en de logica van wanneer iets "goed" of "fout" is ontdekken.

Wie weet wat de logica is?
Sinterklaas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Moet dit niet op actueel?
Trik-trak?
Pas
aan het typen...
Das een kwestie van inzicht...
Huh?
1e reeks is goed?

2e reeks is fout?
Wanneer je een patroon ziet dan heb je de logica hiervan door.
Volgens mij zegt TO het omslachtig maar is ze gewoon op zoek naar mensen die zin hebben in reeksenspelletjes.

Plaats hier een logica-reeks (waarvan jij de oplossing wel weet) en laat je medeforummers hierover buigen. Wie ziet de logica van de reeks en kan hem ook uitleggen.

Zo vat ik de OP tenminste op... Nu ben ik al ijverig op zoek naar leuke reeksen maar ik vind ze of veel te simpel of veel te ingewikkeld om er zelf überhaupt over na te gaan denken.
Ik denk eerder dat TO het bij een ander heeft gehoord maar dat ze het niet snapte en nu iemand zoekt die het alsnog kan uitleggen.
quote:AnAppleADay schreef op 11 juni 2016 @ 20:58:

Ik denk eerder dat TO het bij een ander heeft gehoord maar dat ze het niet snapte en nu iemand zoekt die het alsnog kan uitleggen.Dat vermoed ik ook. Maar de uitleg die ze zelf geeft is nogal vaag.
Die zoeken we op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven