Woei, vrolijk!
dinsdag 18 mei 2010 om 13:26
Woei, het loopt allemaal even heel lekker in mijn leven! En ik loop er een beetje van te stuiteren, dus ga het lekker hier neerplempen
Ik ben verliefd, en hij ook, hoef nog maar 1 tentamen en dan heb ik mijn bachelor in huis met ongeveer een 7,5 gemiddeld, ik ontdek net dat ik wel geld terug krijg van de belastingdienst terwijl ik dacht te moeten betalen, heb een enorm leuke kamer in de stad waar ik mijn master ga doen gevonden en mijn broertje zijn eindexamens gaan tot nu toe goed!
Oftewel: Jippie!
Zo, het moest er even uit
Ik ben verliefd, en hij ook, hoef nog maar 1 tentamen en dan heb ik mijn bachelor in huis met ongeveer een 7,5 gemiddeld, ik ontdek net dat ik wel geld terug krijg van de belastingdienst terwijl ik dacht te moeten betalen, heb een enorm leuke kamer in de stad waar ik mijn master ga doen gevonden en mijn broertje zijn eindexamens gaan tot nu toe goed!
Oftewel: Jippie!
Zo, het moest er even uit
dinsdag 18 mei 2010 om 13:32
Nou, is er tenminste nog iemand happy!
Mijn fiets is voor de 3e keer gestolen.. dé ideale vacature die ik zag staan blijkt maar een zwangerschapsvervanging te zijn.. mijn brood was ontzettend droog en ik heb een pukkel-aanval alsof ik een puber van 16 ben! Wheheheheeeeeeeeeee!
Nee hoor meid, trek je van mij niks aan, geniet ervan!
Mijn fiets is voor de 3e keer gestolen.. dé ideale vacature die ik zag staan blijkt maar een zwangerschapsvervanging te zijn.. mijn brood was ontzettend droog en ik heb een pukkel-aanval alsof ik een puber van 16 ben! Wheheheheeeeeeeeeee!
Nee hoor meid, trek je van mij niks aan, geniet ervan!