Wonderbaarlijke Weekdag Reanimatie

11-01-2019 23:56 1426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was, was er hier een heel gezellig topic onder leiding van Marels, maar het is helaas een tragische dood gestorven.

Op deze wijze probeer ik het nieuw leven in te blazen :cheer2:

De originele OP:

Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik zat te scrollen op facebook en toen zag ik een actie met chocozoenen, 2 halen = 1 betalen... Dus nu heb ik 2 dozen chocozoenen besteld. :jump:

Hier in Nederland komt na het weekeinde sneeuw toch? Of dat is de voorspelling voor nu.
Alle reacties Link kopieren
@Rouge: da’s altijd, knutselen duurt altijd eindeloos.

@Poezie: indalingsweeën? Of ligt die kleine al vast? Ik heb m’n halve zwangerschap in bad gelegen :P ik had een heel rare pijn in mijn onderbuik toen zoon indaalde. En daarna was eindelijk de bekkeninstabiliteit weg :cheer2: of nouja minder.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
oh en ik heb een nieuwe puzzel gekocht :hihi: 500 stukjes ga binnenkort ook even mijn kleurboek afstoffen heb zin om even in een bubbel te kruipen :jump: :angel:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net gestart met de 3D puzzel van Zweinstein samen met oudste dochter. Zo ontzettend moeilijk, 850 stukjes 3D. :-o
Is een lang project, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Exota schreef:
13-01-2019 21:13
Ik zat te scrollen op facebook en toen zag ik een actie met chocozoenen, 2 halen = 1 betalen... Dus nu heb ik 2 dozen chocozoenen besteld. :jump:

Hier in Nederland komt na het weekeinde sneeuw toch? Of dat is de voorspelling voor nu.
Komt er hier ook sneeuw? Leuk! (Vind ik nu nog)

Krul, hoi! :hello:

Dochter is hier nu 9,5 maanden, een week ouder dan de zoon van Krul.

Lux: zwarte woud, hmmm, totaal iets anders dan waar ik aan dacht. Had wat meer zo'n in gedachte. Maar ga me er even in verdiepen. Nog een huisje/appartement wat je aan kan raden?

Frietjes, chocozoenen, lekker! Heb me net al bediend van chocolade en pringles, maar heb nog steeds zin in iets lekkers. Mijn excuus is al 9 maanden de borstvoeding, maar nu die bijna afgebouwd is vrees ik dat ik mijn eetgewoontes maar weer eens even onder de loep moet nemen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
13-01-2019 21:24
Ik ben net gestart met de 3D puzzel van Zweinstein samen met oudste dochter. Zo ontzettend moeilijk, 850 stukjes 3D. :-o
Is een lang project, denk ik.
:-o
Hoe groot moet hij worden?
Wel heel gaaf!
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/wrebbit-3d-puz ... oductTitle

Heel gaaf, maar of dit gaat lukken?
Nu heb ik ook zin om te puzzelen :-)
Ik doe vooral logische en 'reken'-puzzels, geen 'fysieke', maar heerlijk! Ik doe dat elke avond in bed even, dan ben ik daarna echt klaar voor de nacht.
Alle reacties Link kopieren
Rouge, baby in de maak zoals ik begrijp!? Leuk zeg gefeliciteerd!

Oh super Gatinmijnsok! Wel een werk maar leuk dat samen met je dochter te doen.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Oh gaaf gatinmijnsok, maar daar zou ik echt 0 geduld voor hebben haha :P

Ik lig er inmiddels maar vast in, ze waren met een ander spel begonnen toen ik zoon in bed aan het leggen was en dat duurde mij eigenlijk gewoon te lang en was al moe dus ben nu lekker met een kop thee m’n bedje in gekropen. Even helemaal alleen, heeeeeeeerlijk!

Ga ff lezen. Morgen lekker veel energie voor skiën :thumbsup: trusten allemaal!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Maisnon3 schreef:
13-01-2019 21:28
Lux: zwarte woud, hmmm, totaal iets anders dan waar ik aan dacht. Had wat meer zo'n in gedachte. Maar ga me er even in verdiepen. Nog een huisje/appartement wat je aan kan raden?
Ja! Maar dat was wel op een boerderij en je mocht helpen met de kippen en koeien als je dat leuk vond dus moet wel je ding zijn, haha :P

Meer zon kan ik me ook voorstellen. Dan zijn de Griekse eilanden echt fantastisch met een dreumesje :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
13-01-2019 21:56
Ja! Maar dat was wel op een boerderij en je mocht helpen met de kippen en koeien als je dat leuk vond dus moet wel je ding zijn, haha :P

Meer zon kan ik me ook voorstellen. Dan zijn de Griekse eilanden echt fantastisch met een dreumesje :)
Oh, dat klinkt echt heel leuk! Is voor dan net dreumes misschien nog niet zo passend, maar denk wel heel leuk voor het najaar! Dus hou me nog steeds aanbevolen!

Ik hou van de Griekse eilanden. Overwoog nu Portugal, omdat we daar beiden nog niet geweest zijn, maar de vliegtijden zijn zo belabberd dat ik op zoek ga naar iets anders denk ik.
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
13-01-2019 21:47
Rouge, baby in de maak zoals ik begrijp!? Leuk zeg gefeliciteerd!

Oh super Gatinmijnsok! Wel een werk maar leuk dat samen met je dochter te doen.
ehhhhh,niet helemaal :$ de planning is er wel.... maar pas tegen eind van het jaar denk ik. wordt een moeilijk jaar voor ''ons'' maar ik ben ben mijn rammelde eierstokken en werpende vriendinnen wel beetje zat hahah ik wil ook wordt er niet jonger op :sigh:

vriend heeft een project voor school en ik heb aangeboden te helpen.. maar heb er inmiddels spijt van :bonk:

Gatinmijnsok, leuk idd pittig, heb hem vanmiddag nog in mijn handen gehad. succes :thumbsup:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gatinmijnsok, gaaf!! Heb er vaker naar staan kijken maar ik durf het niet aan! Ben benieuwd hoe lang jullie bezig zijn en hoe het er dan uitziet. Op foto/doos is vele malen anders vind ik altijd...

Lux, hoe bevalt de sneeuw? Er komt toch nog meer bij?
*begint zachtjes ‘er komt nog meer bij, er komt nog meer bij’ te zingen*

Maisnon, man en ik zijn vorig jaar naar Portugal geloven met sunweb. Vliegtijden vielen ons best mee. Wij zijn naar Faro geloven en vanaf daar met taxi naar Portimao gereden.

Jonathan, wat voor puzzels moet ik daarbij denken? Sudoku enzo??

Dochter kwam om 4 uur. Paar keer speen gegeven en om kwart voor 6 was ze echt wakker. Even lekker bij ons op bed genomen. Man heeft flesje gemaakt, ik heb d’r aangekleed. Man heeft flesje gegeven en ik kon zo rustig m’n koffie warm (!!) drinken. Nu even uitbuiken. Net komt er 1 van de katten bij gesprongen, lekker druk dus op bed ;-)
Straks aankleden, want ik mag man weer op Schiphol afleveren. Ik daarna naar de kapper voor een APK en grote beurt
Alle reacties Link kopieren
Aaaah zo Rouge ik snap het.... !Hopelijk hebben jullie toch een minder moeilijk jaar dan dat je nu denkt.


Hier ook weer een kind wat heeft lopen spoken vannacht. 2.45 was het weer rustig en om 6.50 lag hij hele verhalen te vertellen in zn bed.
De dag maar begonnen, zoon fles en boterham, vriend klaar maken voor werk, ik blokje om met hond in de regen en nu zoon even speelt in de box mn ontbijt en kop thee nuttigen.

Weet eigenlijk niet goed wat ik aan moet met mn dag.
De was gister al gedaan, zo ook gepoetst dus er zijn geen klusjes. Moet wel wat boodschappen hebben maar met dit weer eruit met kind op sleeptouw gewoon geen zin in.
Denk dat ik maar mn boeltje pak en naar mn ouders ga met kind en hond maar weet het nog niet zeker :A:
Ik heb nu namelijk weekend omdat ik het weekend gewerkt heb :P
krullen-bol wijzigde dit bericht op 14-01-2019 08:16
5.77% gewijzigd
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Lekker Krullen-bol, alles gedaan, dus nu tijd voor iets leuks!

Klinkt als een zware nacht Fruity-Pebbles, die mis ik niet, nu de jongste 8 jaar is.

Lux, veel plezier met skiĕn vandaag!

Maisnon, heerlijk vakantie uitzoeken! Wij gaan altijd kamperen en ik boek of niet of een paar dagen van te voren, maar ik heb al zin in zon en warmte!

Ik zit achter mijn daglichtlamp wakker te worden, zo jongste en middelste naar school brengen en lezen met kinderen uit de klas van jongste en dan strijken. Niet mijn meest favoriete klus. Maar het moet gebeuren.
Ik ben ook wel benieuwd naar die plek in het zwarte woud Lux. Al boeken we pas als ik weer werk heb.

Hier werd dreumes pas om half 8 wakker. Aangezien ik toch thuis zit heb ik geen wekker staan en hem gewoon wat later gebracht naar het kdv.

Nu kijk ik verder Grey's anatomy. Ik heb dat nooit gevolgd dus ben vorige week met seizoen 1 begonnen. En ga straks even beginnen met baby kleren en dreumes kleren sorteren.
Alle reacties Link kopieren
Oh, pittig die moeilijk slapende kindjes. Die van mij snapt het sinds de kerst eindelijk een beetje, en wordt nu meestal nog maar 1x per nacht wakker voor een fles. Wat een uur of 6 onafgebroken slaap al niet voor goeds kan doen! Hopen dat het zo blijft :whistle:

Aapje: leuk! Je hebt dan voorlopig wel iets om je bezig te houden, zag op tv dat seizoen 15 gaat starten.
Maisnon3 schreef:
14-01-2019 08:55

Aapje: leuk! Je hebt dan voorlopig wel iets om je bezig te houden, zag op tv dat seizoen 15 gaat starten.
Ja precies. Tegen de tijd dat mijn verlof voorbij is ben ik daar vast haha.
Aapje: Leuk! GA! Ik kijk al sinds het eerste seizoen. Heb alle dvd's. Seizoen 15 is het laatste seizoen. En na 15 jaar Grey's weet ik straks niet meer wat ik met mijn leven aan moet.

Rouge: Spannend! Ondanks we al een zoon hebben, ben ik ook heel benieuwd hoe gaat wanneer we voor een 2e willen gaan. Ik werd nou door de anticonceptie zwanger en wil ook heel graag het 'zwanger worden' meemaken.

Team spokende kinderen: Present! :|

Hier: poetsen en de laatste boodschappen doen. Zo geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
@Exota: da’s misschien 3 maanden leuk maar als je eenmaal aan IVF toe bent is de lol er wel vanaf ;-D ik zou wat geven voor een ‘verrassing’ :) gelukkig was ik na 1 terugplaatsing zwanger, nog 3 cryootjes, dus hopelijk niet nog zo’n traject.

@skiën: helaasch pindakaasch, het hele gebied is dicht. Het sneeuwt veel te hard. Heb net ff buiten gekeken bij de buurman met zoon, die heeft zo’n gemotoriseerde sneeuwschuiver en dat vond zoon echt heel erg prachtig. Maar toen die klaar was was hij de sneeuw ook wel weer zat ;) aangezien hij om 4:45 wakker was gaan we hem zo weer in bed leggen en dan vanmiddag lekker zwemmen met z’n drietjes.

Huisje zal ik ff opzoeken als ik thuis ben.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Hier staat vandaag werken op het programma, dus weinig spannends te melden.

Ik vind het wel bijzonder weer buiten; we hebben hier zon aan de ene kant, het donkere wolken aan de andere kant, en een heel surrealistisch licht. Wel mooi!

Ik wens jullie allen een fijne dag in sneeuw/zwembad/op bezoek/op het werk, of waar dan ook!
Lux: dat je alles geeft als ivf'er voor een 'verrassing' snap ik helemaal. Maar ik vond het zo ook wat, ik was op mijn 23e er helemaal nog niet aan toe dacht ik. Maar na een week bijkomen was ik waanzinnig blij.

Ik was zo lekker aan het poetsen en dacht nog 'wat speelt zoon toch zoet'...
Sudocreme.
All. Over. The. Place.
:'(
Dus nu zit ik mokkend aan een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
Exota schreef:
14-01-2019 10:25
Lux: dat je alles geeft als ivf'er voor een 'verrassing' snap ik helemaal. Maar ik vond het zo ook wat, ik was op mijn 23e er helemaal nog niet aan toe dacht ik. Maar na een week bijkomen was ik waanzinnig blij.

Ik was zo lekker aan het poetsen en dacht nog 'wat speelt zoon toch zoet'...
Sudocreme.
All. Over. The. Place.
:'(
Dus nu zit ik mokkend aan een kop koffie.
Sorry, maar :HA:
Voor jou :there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven