Wonderbaarlijke Weekdag Reanimatie

11-01-2019 23:56 1426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was, was er hier een heel gezellig topic onder leiding van Marels, maar het is helaas een tragische dood gestorven.

Op deze wijze probeer ik het nieuw leven in te blazen :cheer2:

De originele OP:

Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Exota schreef:
14-01-2019 10:25
Lux: dat je alles geeft als ivf'er voor een 'verrassing' snap ik helemaal. Maar ik vond het zo ook wat, ik was op mijn 23e er helemaal nog niet aan toe dacht ik. Maar na een week bijkomen was ik waanzinnig blij.

Ik was zo lekker aan het poetsen en dacht nog 'wat speelt zoon toch zoet'...
Sudocreme.
All. Over. The. Place.
:'(
Dus nu zit ik mokkend aan een kop koffie.
:rolling: Leuk verhaal later, nu wat minder.
Balen Lux, niet skiën dus.
Exota schreef:
14-01-2019 09:24

Rouge: Spannend! Ondanks we al een zoon hebben, ben ik ook heel benieuwd hoe gaat wanneer we voor een 2e willen gaan. Ik werd nou door de anticonceptie zwanger en wil ook heel graag het 'zwanger worden' meemaken.
Hier kwam oudste zoon ondanks koperspiraal en ben deze keer meteen na verwijderen spiraal zwanger geraakt. Man had dat toch niet verwacht dus moest bij 'geplande' zwangerschap langer aan idee wennen dan bij de ongeplande.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellig topic, ik wil ook graag meeschrijven :-)

Exota, dat ken ik met die sudocreme, heeft dochter ooit ook eens gedaan. Helemaal onder zat ze, wel vooral zijzelf en haar omgeving niet zo... Heb je het schoon gekregen?

Lux, fijne vakantie! Balen dat je niet kunt skiën, er ligt ook wel heel veel nu. Wij waren met oud en nieuw in de Franse Alpen, daar lag juist bijna niets.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Exota schreef:
14-01-2019 10:25
Lux: dat je alles geeft als ivf'er voor een 'verrassing' snap ik helemaal. Maar ik vond het zo ook wat, ik was op mijn 23e er helemaal nog niet aan toe dacht ik. Maar na een week bijkomen was ik waanzinnig blij.

Ik was zo lekker aan het poetsen en dacht nog 'wat speelt zoon toch zoet'...
Sudocreme.
All. Over. The. Place.
:'(
Dus nu zit ik mokkend aan een kop koffie.
:rofl: oooooh wat kut. Sterkte daarmee!

Bedoelde het ook niet belerend hoor, maar ik romantiseerde dat ‘proberen’ en de spanning ‘of het misschien raak was’ ook heel erg. Maar da’s 1-2x leuk en daarna wordt het rap minder :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stiekem wel relaxt :$ er is nu wel meer niet open, maar man en ik hadden afgesproken allebei 3 dagen te gaan skiën, dus nu ga ik gewoon di, wo en do, wordt het toch beter weer. Maar vind het ook hartstikke leuk in het dal want daar is mijn meest favoriete persoontje ter wereld tenslotte :heart:

En zwemmen met hem vind ik altijd hartstikke leuk dus dat lijkt mij een prima idee.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Juultje: ja het is weer schoon. Het zat voornamelijk op zijn kleding, maar hij had met zijn handjes ook een mooi spoor getrokken over de vloer en meubels.

Lux: jammer van het skieën trouwens. Sneeuwt het nu nog steeds zo hard?

Begreep ook wel dat je het niet belerend bedoelde hoor. :bigkiss: Zo had ik het helemaal niet opgevat.

Aapje: Kan ik me ergens ook wel voorstellen. Je weet helemaal niet wat te verwachten.

Hier: heb vanmiddag nog even lekker gewinkeld. Ik doe dat bijna nooit meer alleen. Niks voor mezelf gekocht. Zoon heeft ineens een groeispurt gekregen dus er moest dringend nieuw spul komen.
En een kraamcadeautje voor wen vriendin. Vind dat altijd maar lastig wat nou echt leuk is. Dus ik heb een Sophie Giraf cadeausetje gekocht. Volgens mij is dat altijd goed/leuk.
Hier grote beurt en APK bij de kapper gehad. Zie er weer normaal uit.
Dochter ligt op 1 oor, ijs zit in de ijsmachine. Het is de eerste keer dus ben erg benieuwd of het wat is.
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker, zelf ijs maken.

Welkom Juul!

@Exota: oh heeeeerlijk ff tijd om te gaan winkelen. Ik heb dat ook zelden nog. Loop zelf ook in allemaal ouwe meuk :$

@hier: zwemmen vond zoon helemaal geweldig. Zit nu toevallig ook ijs te eten terwijl de sneeuw met bakken uit de hemel komt. Kan prima.

Morgen hopelijk de berg op :jump:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende Sophie de giraf niet, maar wat een scheetje! 😍

Is het ijs gelukt?
Ik zie ze dat wel eens doen bij MasterChef en dan is het enige dat in me opkomt: wat een gedoe, daar begin ik niet aan...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig kreeg je het schoon, Exota! Lekker hoor, even shoppen. Leuke dingen gekocht voor je zoon? Mijn zoon kan ook nog wel wat nieuwe shirts gebruiken, die is ook ineens gegroeid. Wordt wel lastiger vind ik, hij is 9 en krijgt steeds meer zijn eigen smaak, maar meestal vindt hij wat ik meeneem tot nu nog leuk genoeg. Voor dochter van 12 hoef ik dat niet te proberen, maar dat hoeft ook niet meer, die krijgt sinds een paar maanden kleedgeld :-)

Fruity-Pebbles, is het ijs gelukt?

Veel plezier op de berg morgen, Lux!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
@Exota,

stiekem hoop ik op een spontane zwangerschap :$
kraam kadootjes vinden heb ik nooit problemen mee, moet binnekort weer op kraambezoek en wat leuke slabbetjes gekocht.

normaal koop ik meestal knuffels of bijt ringen
rouge__ wijzigde dit bericht op 15-01-2019 12:58
0.22% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ijs is goed gelukt!

Drominique, daarom wilde ik het eens zelf maken omdat ik het ook altijd bij masterchef zie! Ik vond het wel meevallen qua werk, maar had een recept dat je niet eerst van alles moet verwarmen. Die staat voor de volgende keer op de planning!

Lux, hopelijk kan je vandaag de berg op!

Dochter vond 4 uur een prima tijd vanochtend. Ligt nu na een flesje in de box te kraaien en te doen. Heb haar gevraagd of ze morgen 2 uur langer wilde blijven slapen, ik kreeg een grote lach en een ‘uuuh’, dus ik denk dat ze aan mijn verzoek gaat voldoen ;-)

Exota, leuk winkelen, alleen jammer dat er niks voor jezelf gekocht is ;-)
Ik ‘snak’ soms naar een dagje zonder dochter, maar na een paar uur wil ik weer terug :rofl:
En als ik weg ben zonder dochter en ben bv winkelen wordt er ook alleen voor haar gekocht. Kledingkast puilt uit!
Alle reacties Link kopieren
Lekker! Zelfgemaakt ijs.
Herkenbaar hoor dat snakken naar een kindloze dag, maar als ze dan weg zijn ze zo missen. Mijn kinderen gaan elk jaar in de zomer met scouting op zomerkamp, afgelopen zomer ging de jongste voor het eerst ook een week. Van te voren verheug ik me daar dan heel erg op, maar het is toch best lang!
Alle reacties Link kopieren
Morge......
Hier heeft zoon ook weer gespookt, kan de reden er echt niet van achterhalen maar goed. We hebben bijna standaar 3-4 goede nachten en dan weer wat slechte

In plaats van gisteren ga ik vandaag naar mn ouderlijk huis/woonplaats dus als ik zo met de hond uit ben geweest, zoon 1e slaap gaat doen, de was hangt, de vaatwasser leeg is, ga ik spullen pakken en als zoon dan wakker is hup de auto in (is maar 30 minuten rijden hoor haha)
En dan daar lekker blijven tot na het avond eten :)
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Lekker Krullen-bol, heel de dag onder de pannen.
Alle reacties Link kopieren
Oef, 4 uur is wel erg vroeg, Fruity-Pebbels. Slaapt ze dan overdag langer misschien? Kun jij ook even bijtanken.

Ik vind het soms ook heerlijk even zonder kinderen, maar dan vooral als we zelf ook weg zijn. Thuis zijn en zij uit logeren en dan die lege slaapkamers vind ik minder leuk...

Ik heb net 5 km gewandeld in een stevig temp en nu aan het werk.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Lux, hoop dat je lekker kan skiën vandaag!

Fruity-Pebbles, 4 uur is wel heel vroeg! Hoop dat je nu nog even kan bijslapen en dat dochter zich aan haar woord houdt morgen.

Krul, jammer dat jullie ook gespook hadden vannacht, maar je plannen voor vandaag klinken heerlijk relaxed!

Oh, zelfgemaakt ijs, dat wil ik ook! Misschien geen ik het gemist, maar elke smaak was het?

Kinderen missen: tot nu toe vind ik het heerlijk als ik even een dagje zonder dochter heb. Nog nooit een nachtje zonder geweest, dat gaan we in februari uitproberen.

Vandaag aan het werk. Vriend is thuis vandaag met dochter, dus hij kookt straks. Soms best fijn als het eten al klaar staat als je uit je werk komt!
Vanavond hopelijk een van de nieuwe spelen doen die we gekregen hebben met de feestdagen.
Maar eerst de finale van masterchef kijken!
Zo, dat was de verjaardag van zoon. Hij staat met man onder de douche, helemaal kapot. Enorm verwent. Hij wist uiteindelijk niet meer wat hij met al die cadeaus aanmoest hahaha.

Lux: heb je vandaag kunnen skieën?

Fruity-Pebbles: ooooh 4 uur is vroeg. Niet heel fijn haha.

Lekker zelf gemaakt ijs! Ik heb wel eens vanille roomijs gemaakt. Waanzinnig lekker maar was zooooo veel werk.

Mijn chocozoenen zijn vandaag aangekomen. Dus als zoon op bed ligt, plof ik ermee op de bank. Allemaal verschillende smaken, loop er nu al van te watertanden. :kwijl:
Hehe ik zit weer!
Ik heb straciatella ijs gemaakt van een recept van smulweb, vind ‘m echt goed gelukt!

Helaas niet bijslapen, ik moet werken. Ben alleen de maandagen vrij en vanaf 1 februari ga ik bij een nieuwe werkgever nog een dag minder werken. Dochter heeft op de opvang wel megalang geslapen, het rotkind :rofl:
Morgen ff vragen of ze haar overdag niet wakker kunnen houden :rofl:
Ik ga ff eten, probeer later op iedereen ff te reageren (als ik niet in slaap ben gevallen)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zoon, Exota!

Lux, heb je nog geskied vandaag?

Slaap lekker vannacht, Fruit-Pebbles, ik hoop voor je dat je dochter morgen niet zo vroeg wakker is.

Vandaag gewerkt, zoon naar sport gebracht en dochter biologie overhoord. Ik weet weer waarom ik dat vroeger zo'n stom vak vond...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Yesss heeeeerlijk geskied echt, genoten! Zelfs het zonnetje gezien.
Lig nu in bad om mijn arme spiertjes wat te ontlasten want oeioei lux, dan merk je toch wel dat je niet echt meer sport sinds de geboorte van je kind :$
Maar verder ging het prima en we zijn lekker uit eten geweest vanavond. Zoon heeft zich tegoed gedaan aan brood met roomkaas, steak tartare (tja hij wou het zo graag, dus bidden maar dat het goed valt :P ), schnitzel en friet met veeeel ketchup en kaiserschmarrn. Die was echt tonnetje rond :hihi:

Maar goed, zelf heb ik ook goed gegeten :P en dus ook al geen conditie meer. Dus als we thuis zijn komt er een nieuw regime ;)

@Exota: gefeliciteerd met je spruitje!

@krul: hoe was het bij je ouders?

@zonder kind op stap: oh ik vind dat echt genieten. In het begin kon ik nog geen uur van hem weg zijn, maar nu de hele dag op de berg nauwelijks aan hem gedacht en als ik dan dat blije snoetje zie als ik beneden kom (hij kwam me ophalen) dan :love: dan denk ik: ojaaaaa heb je stiekem toch wel gemist heerlijk kind dat je bent :heart:

Ik heb zojuist vanuit m’n studie m’n zomervakantie ingepland gekregen en ‘t is maar 2 weken. Kleine tegenvaller, want ik wou er eigenlijk 3 of 4, maar het was kiezen uit 2 of 8 weken en 8 vond ik wel weer erg veel. Krijg in 2020 hopelijk mijn tweede kind voor mijn eerste baan dus kan zo lang verlof nemen als ik wil, maar studie zit me dwars, dus wil graag door. Daarna zat tijd voor bezinning en getut thuis, denk ik dan maar.

Van de zomer willen we gaan kamperen denk ik, al zou ik ook graag naar China gaan, maar tja, niet echt geld voor, collegegeld moet nog betaald en alles moet al van 1 inkomen. Achja, iets om naar uit te kijken komende jaren :yes:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Exota, gefeliciteerd! En geniet van de chocozoenen!

Lux, China lijkt me een prachtig afstudeer/eerste salaris cadeau!
Alle reacties Link kopieren
@Exota gefeliciteerd!! :cheer2:

@Lux heerlijk genieten,China staat bij ons ook op de planning na 2x achter elkaar naar Amerika, wil vriend liever nu naar Azië.

ik rol net mijn bed uit, heb een mini kater, had gister een nieuwjaars borrel met werk was errug gezellig :lol: straks douchen en moet even op jacht naar een agenda :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Man heeft China hoog op zijn wishlist. Maar met 3 kinderen voorlopig een te duur uitje.
Ik ben nog nooit verder dan België en Duitsland geweest. :$ Laatste keer 'vakantie' was in 2015, een weekendje Center Parcs. :rofl: Ik houd helemaal niet van op vakantie gaan. Mijn man gelukkig ook niet. Dagjes uit doen we dan wel graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven