Woningen op funda, plaats hier wat je opvalt deel 11!

16-05-2024 09:45 2111 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic is gesloten, dus tijd voor een nieuwe ronde met nieuwe huizen! B-)

Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier de link en laat ons meegenieten.

Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... start=3175

Veel kijk- en postplezier!
Such fun!1
apiejapie schreef:
26-10-2025 13:44
Huis te koop: Emailleplein 29 7071 AZ Ulft | Funda https://share.google/cZiUZheRgSMOFkrmB

Hier als funda-link.
Bijzonder huis. Weet niet zo goed wat ik ervan vind. Van de ene kant stoer, gaaf, bijzonder. Van de andere kant mist voor mij de warmte en het huiselijke. Maar leuk huis om binnen te gluren!
Wat een superleuk huis! Op het verkeersbord in de wc na zou ik er zo in willen trekken.
Heel tof ook die afbeelding van een man in de voormalige fabriek, die ze in de badkamer hebben gezet.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Verliefd :heart: https://www.funda.nl/detail/koop/klunde ... /43116355/

Van mij mag alles blijven staan, alleen de opgezette dieren en de dierenhuiden mogen weg.
Daantje1970 schreef:
29-10-2025 11:35
Verliefd :heart: https://www.funda.nl/detail/koop/klunde ... /43116355/

Van mij mag alles blijven staan, alleen de opgezette dieren en de dierenhuiden mogen weg.
Grappig, ik vind bijna alles lelijk. Ik zou het helemaal leeghalen en opnieuw beginnen.
Nog grappiger. Ik vind dit huis zo lelijk dat ik zelfs de buitenmuren niet zou laten staan. En die pilaren gaan als eerste naar de kringloop. Zelfs in Griekenland zitten ze daar niet op te wachten.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Ik vind het ook een lelijk huis, binnenkant en buitenkant.
Cum non tum age
Calamitycat schreef:
29-10-2025 18:54
Nog grappiger. Ik vind dit huis zo lelijk dat ik zelfs de buitenmuren niet zou laten staan. En die pilaren gaan als eerste naar de kringloop. Zelfs in Griekenland zitten ze daar niet op te wachten.
:HA: dit huis is gewoon compleet verkitscht… hoe zou het er vroeger uit hebben gezien?
Voor iedereen een groene tuin
edit toch niet
GroenTuintje schreef:
29-10-2025 20:52
:HA: dit huis is gewoon compleet verkitscht… hoe zou het er vroeger uit hebben gezien?
Ik dacht eerst dat het nieuwbouw was! Echt gekeken naar bouwjaar. Heel vreemd huis.
xiongmao schreef:
30-10-2025 07:28
Ik dacht eerst dat het nieuwbouw was! Echt gekeken naar bouwjaar. Heel vreemd huis.
Ja dacht ik ook, totdat ik de voorkant zag. Die stamt uit 1910. Ze hebben dat huis gewoon compleet verknalt.
GroenTuintje schreef:
29-10-2025 20:52

In elk geval een stuk kleiner, lijkt me. Het is nu 294 m2, maar als je die voorgevel bekijkt zal het oorspronkelijke huis lang niet zo groot zijn geweest.

Volgens kadastrale gegevens online is het ook maar 246 m2, dus het is de vraag wat er dan is meegeteld/ toegevoegd?
Geweldig hoe smaken kunnen verschillen. Gelukkig maar dat smaken verschillen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven