www.laptopshop.nl
donderdag 4 november 2010 om 16:44
donderdag 4 november 2010 om 16:49
quote:BadAss schreef op 04 november 2010 @ 16:46:
Heb ook even gekeken naar de huisregels hier en deze zijn over het algemeen genomen duidelijk.TO is al sinds oktober vorig jaar lid, dus reclame??? Misschien gewoon echt iemand die op zoek is naar ervaringen? Of kan dat hier niet en is elke vraag naar ervaring gelijk reclame?
Heb ook even gekeken naar de huisregels hier en deze zijn over het algemeen genomen duidelijk.TO is al sinds oktober vorig jaar lid, dus reclame??? Misschien gewoon echt iemand die op zoek is naar ervaringen? Of kan dat hier niet en is elke vraag naar ervaring gelijk reclame?
donderdag 4 november 2010 om 16:50
Ik ben een keer genaaid op internet, moest vooraf betalen en zou het na betaling ontvangen..
Je raad het al... Nooit iets ontvangen...
Ben een beetje huiverig dus!
Klinkt wel verleidelijk, voor 22:00 uur bestellen morgen in huis! Kun je dan ook een tijd afspreken wanneer ze het af komen leveren dat je weet schorpioentje?!
Je raad het al... Nooit iets ontvangen...
Ben een beetje huiverig dus!
Klinkt wel verleidelijk, voor 22:00 uur bestellen morgen in huis! Kun je dan ook een tijd afspreken wanneer ze het af komen leveren dat je weet schorpioentje?!
donderdag 4 november 2010 om 16:51
quote:bliebs schreef op 04 november 2010 @ 16:49:
[...]
TO is al sinds oktober vorig jaar lid, dus reclame??? Misschien gewoon echt iemand die op zoek is naar ervaringen? Of kan dat hier niet en is elke vraag naar ervaring gelijk reclame?
Inderdaad, net zoals ieder afwijkend verhaal gelijk een faker of een troll is.
(Kortom: eens!)
Justbeingmar; ik heb geen ervaring, maar zolang de garantievoorwaarden oke zijn heb je niet zoveel te vrezen van een webshop.
[...]
TO is al sinds oktober vorig jaar lid, dus reclame??? Misschien gewoon echt iemand die op zoek is naar ervaringen? Of kan dat hier niet en is elke vraag naar ervaring gelijk reclame?
Inderdaad, net zoals ieder afwijkend verhaal gelijk een faker of een troll is.
(Kortom: eens!)
Justbeingmar; ik heb geen ervaring, maar zolang de garantievoorwaarden oke zijn heb je niet zoveel te vrezen van een webshop.
donderdag 4 november 2010 om 16:53
heb daar een laptop besteld 2 jr geleden.
mijn accu ging na 6 mnd stuk dus die bracht ik terug.
het heeft welgeteld, 6 maanden geduurd voordat ze me belden en vertelden dat ook nog mijn laptop nodig hadden.
ik laptop gebracht in de winkel..
weer 4 mnd verder kon ik hem ophalen (dus 4 mnd geen laptop gehad en wel internet betalen)
toen konden alleen niet zeggen wat ermee was gebeurd, gerepareerd? vervangen?
hij deedhet wel weer.
maar dan ben je alweer bijna een jaar verder.
heb nu een laptop van een grote media winkel, toch wat prettiger.
mijn accu ging na 6 mnd stuk dus die bracht ik terug.
het heeft welgeteld, 6 maanden geduurd voordat ze me belden en vertelden dat ook nog mijn laptop nodig hadden.
ik laptop gebracht in de winkel..
weer 4 mnd verder kon ik hem ophalen (dus 4 mnd geen laptop gehad en wel internet betalen)
toen konden alleen niet zeggen wat ermee was gebeurd, gerepareerd? vervangen?
hij deedhet wel weer.
maar dan ben je alweer bijna een jaar verder.
heb nu een laptop van een grote media winkel, toch wat prettiger.
donderdag 4 november 2010 om 16:56
donderdag 4 november 2010 om 16:59
donderdag 4 november 2010 om 19:23
Hier ook goede ervaringen met deze webshop. Ik heb er vorig jaar rond deze tijd mijn laptop gekocht. In de avond besteld en de volgende ochtend werd ie al bezorgd.
Ik heb uitgebreid zitten vergelijken met andere sites en aanbiedingen voordat ik tot mijn bestelling overging, maar zij waren de goedkoopste. En het verschil met de winkelprijs was abnormaal! Voor dure aankopen ga ik geen winkel meer in.
Ik heb geen ervaring met de service als er iets mis blijkt te zijn met de aankoop.
Ik heb uitgebreid zitten vergelijken met andere sites en aanbiedingen voordat ik tot mijn bestelling overging, maar zij waren de goedkoopste. En het verschil met de winkelprijs was abnormaal! Voor dure aankopen ga ik geen winkel meer in.
Ik heb geen ervaring met de service als er iets mis blijkt te zijn met de aankoop.