Zaterdagmorgenbabbeltje.

21-12-2013 09:07 142 berichten
Hallo ladies,

Nog een beetje lodderig van de slaap heet ik jullie van harte welkom op deze allereerste winterdag. De zonnewende is een feit en dat betekent dat de dagen weer gaan lengen en aldus de zon weer klimt, naar tijden van zonnige vrolijkheid.

Vandaag heb ik een afspraakje met mijn zoon. Omdat hij laat werkt, door de week, komt hij vandaag alsnog mijn verjaardag vieren. We hebben afgesproken in de stad en gaan dan gezellig mijn verjaarscadeau kopen en verder nog even de stad in en dan naar huis waar we de hele avond wel zullen bomen over van alles. Er gebeurt heel veel in de wereld en daar hebben we zo onze kijk op die we met elkaar willen delen. Voor de rest veel muziek, veel lachen en dus veel gezelligheid. Ik kijk uit naar deze dag.

Wat voor avonturen gaan jullie vandaag tegemoet?
Goedemorgen Cateau :-)

Vandaag wordt een heerlijk kneuterig dagje.

Nu nog lekker in bed met koffie, krant, laptop en kat.

(vriend ligt nog te tukken)

Straks even lekker naar de markt wat verse dingetjes halen voor kerst ed., beetje in de stad rommelen/koffie/broodje enz.

Vanavond gaat vriend naar voetbal en heb ik heerlijk het huis voor mij alleen

Dat wordt dus joggingbroek, wijntje, chippie, tv of filmpje, enz.

Heerlijk!

Fijne dag!
Verrek joh, het is winter! Het is dat jij het zegt. Heerlijk hoor zo'n zachte winter. Dochter gaat zo naar opa en oma, logeren. En man en ik gaan vanavond uiteten met vrienden.

Gefeliciteerd nog met je verjaardag en veel plezier met je zoon!
Het waait hier hard dus ik ga vandaag relaxen terwijl vriend aan het werk is
quote:phoebeisback schreef op 21 december 2013 @ 09:11:

Straks even lekker naar de markt wat verse dingetjes halen voor kerst ed., beetje in de stad rommelen/koffie/broodje enz.

Heerlijk!

Fijne dag!Wat heerlijk he, dat je op zaterdagavond niet meer zo nodig rond moet huppelen in de disco.
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebeisback schreef op 21 december 2013 @ 09:11:

Heerlijk!

Fijne dag!

Dit dus allemaal, alleen niet in bed maar op de bank.

(als je ook nog in 't zuiden woont, wordt 't eng)
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wij gaan behang scoren voor de babykamer !

Hele fijne dag vandaag!
quote:eiland schreef op 21 december 2013 @ 09:13:

Verrek joh, het is winter! Het is dat jij het zegt. Heerlijk hoor zo'n zachte winter. Dochter gaat zo naar opa en oma, logeren. En man en ik gaan vanavond uiteten met vrienden.

Gefeliciteerd nog met je verjaardag en veel plezier met je zoon!

Heerlijk een avondje voor jullie zelf zonder gespuis in je kielzog.

Dank je
Goedemorgen!

Vanmiddag naar een verjaardag en het plan was deze ochtend wat opruimen hier.

Nog gefeliciteerd Cateau!
quote:bankje schreef op 21 december 2013 @ 09:13:

Het waait hier hard dus ik ga vandaag relaxen terwijl vriend aan het werk is Terwijl je vriend aan het werk zet? Luie hoeplala.
quote:wolkje88 schreef op 21 december 2013 @ 09:17:

Wij gaan behang scoren voor de babykamer !

Hele fijne dag vandaag!

Dat is een hele lieve bezigheid. Veel plezier ermee.

Fijne dag.
Dat klinkt als een gezellige zaterdag, Cateau. Vanavond komen er wat vrienden langs om onze nieuwe woning te bekijken en vanwege de afstand blijven ze ook slapen. Ik verheug me erop, we zien ze door de drukte veel te weinig. Lekker tot diep in de nacht praten over van alles .
Some flies are too awesome for the wall
quote:AnneRoos74 schreef op 21 december 2013 @ 09:19:

Goedemorgen!

Vanmiddag naar een verjaardag en het plan was deze ochtend wat opruimen hier.

Nog gefeliciteerd Cateau!

Hartelijk gefeliciteerd met wie het ook mag zijn.

Maak je niet te druk.

Dank je.

Veel plezier.
Dat is idd. heerlijk!

Ik duik soms nog wel eens de kroeg in hoor, maar

iedere week, dank je vriendelijk...
Ik heb net mijn moeder gefeliciteerd in haar eigenste topic

En ik ga zo aan het werk. Drukste dag van het jaar denk ik, dus ik verwacht om 19h gesloopt thuis te komen. Dus vanavond bankhangen en vroeg naar bed.
Goedemorgen!

Hier een beetje in de lappenmand. Volgens mij heb ik de mannengriep opgelopen (kan dat als vrouw?) want ik vind mezelf erg zielig met m'n snothoofd

Toch even in actie zometeen, want mijn huisgenoten hebben al weken niet schoongemaakt en aangezien mijn kerstvakantie nu écht is begonnen ga ik het zelf maar doen.
quote:femselien schreef op 21 december 2013 @ 09:21:

Dat klinkt als een gezellige zaterdag, Cateau. Vanavond komen er wat vrienden langs om onze nieuwe woning te bekijken en vanwege de afstand blijven ze ook slapen. Ik verheug me erop, we zien ze door de drukte veel te weinig. Lekker tot diep in de nacht praten over van alles .

Heette dat niet een housewarmingparty? Gezellig een huis vol ver volk.

Veel plezier gewenst en gefeliciteerd met je nieuwe huis.
Zoooo goedemorgen dames!

Ik ga vannacht voor het glazen huis volleyballen! We hebben hier een toernooi dat 24 uur duurt en waarmee we geld willen ophalen voor het glazen huis. Mijn 'dienst' is van 23.00 tot 03.00. Heb er wel zin in, maar zal wel zwaar worden. Moeten namelijk ook nog even een 'echte' wedstrijd spelen om 19.00. Dus voor nu lig ik even heerlijk op de bank!

Fijne zaterdag en zondag mensen!
It ain't me
Boodschappen doen.

Met jongste naar de opticien omdat hij gisteren op school klappen heeft gehad en zijn bril beschadigd is.

Blij zijn dat het eindelijk eindelijk eindelijk 21 december is en het dus vanaf nu weer lichter gaat worden.

Normaal eten we zaterdag met onze buurvrienden (we halen bij de snackbar), maar dat is voor deze keer een dagje uitgesteld, dus ik moet bedenken wat we vanavond gaan eten, dat ben ik niet gewend op zaterdag.

Kortom: een gewone zaterdag eigenlijk.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ga zo werken tot 6 uur. Ik werk in een boekenwinkel, dus dat wordt heerlijk de hele dag kerstcadeautjes inpakken.

Daarna even gauw verhuizen, want ik ga weer tijdelijk voor 6 weken bij mijn ouders wonen. Gelukkig hoef ik alleen spullen te verhuizen en geen meubels ofzo, dus het is vast in een half uur gepiept.

En vanavond naar een of ander vaag feestje op een nog geheime locatie.

Ik heb zin in deze dag
quote:aspoes schreef op 21 december 2013 @ 09:23:

Ik heb net mijn moeder gefeliciteerd in haar eigenste topic

En ik ga zo aan het werk. Drukste dag van het jaar denk ik, dus ik verwacht om 19h gesloopt thuis te komen. Dus vanavond bankhangen en vroeg naar bed.

Met mam komt het helemaal goed, dat topic moet maar vollopen hoor.

Sterkte vandaag en ik hoop dat je voor provisie hebt onderhandelt.
quote:Solomio schreef op zaterdag 21 december 2013 09:27 Boodschappen doen.

Met jongste naar de opticien omdat hij gisteren op school klappen heeft gehad en zijn bril beschadigd is.

Blij zijn dat het eindelijk eindelijk eindelijk 21 december is en het dus vanaf nu weer lichter gaat worden.

Normaal eten we zaterdag met onze buurvrienden (we halen bij de snackbar), maar dat is voor deze keer een dagje uitgesteld, dus ik moet bedenken wat we vanavond gaan eten, dat ben ik niet gewend op zaterdag.

Kortom: een gewone zaterdag eigenlijk. Jeetje, wat vervelend voor je kind!
quote:yolcu schreef op 21 december 2013 @ 09:23:

Goedemorgen!

Hier een beetje in de lappenmand. Volgens mij heb ik de mannengriep opgelopen (kan dat als vrouw?) want ik vind mezelf erg zielig met m'n snothoofd

Toch even in actie zometeen, want mijn huisgenoten hebben al weken niet schoongemaakt en aangezien mijn kerstvakantie nu écht is begonnen ga ik het zelf maar doen.Actie opent de sinusses (???) dus dan komt het helemaal goed met je.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2013 @ 09:07:

Hallo ladies,

Nog een beetje lodderig van de slaap heet ik jullie van harte welkom op deze allereerste winterdag. De zonnewende is een feit en dat betekent dat de dagen weer gaan lengen en aldus de zon weer klimt, naar tijden van zonnige vrolijkheid.

Vandaag heb ik een afspraakje met mijn zoon. Omdat hij laat werkt, door de week, komt hij vandaag alsnog mijn verjaardag vieren. We hebben afgesproken in de stad en gaan dan gezellig mijn verjaarscadeau kopen en verder nog even de stad in en dan naar huis waar we de hele avond wel zullen bomen over van alles. Er gebeurt heel veel in de wereld en daar hebben we zo onze kijk op die we met elkaar willen delen. Voor de rest veel muziek, veel lachen en dus veel gezelligheid. Ik kijk uit naar deze dag.

Wat voor avonturen gaan jullie vandaag tegemoet?

Mevrouw Teau, eindelijk weer eens een gezellig zaterdagochtend topic! Fijn!

Leuk toch, die dag vandaag met je zoon, wordt vast heel gezellig, en dan heb je ook nog eens je mooie lamp straks.

Mijn bank is net geleverd! Joepie, net voor de kerst.

En ik had er ook nog een sierkussen bij gekocht.

Moet er wel aan wennen en hij zit nog stijfjes, maar ik vind het erg mooi.

Vanmiddag komen mijn ouders de bank bewonderen en misschien ga ik nog chocolade eclairs bakken van tevoren.

Maar misschien ben ik daar ook wel te lui voor vandaag Heb tenslotte vakantie!

Fijne dag aan alle viva dames en heren
quote:Cocomo schreef op 21 december 2013 @ 09:26:

Zoooo goedemorgen dames!

Ik ga vannacht voor het glazen huis volleyballen! We hebben hier een toernooi dat 24 uur duurt en waarmee we geld willen ophalen voor het glazen huis. Mijn 'dienst' is van 23.00 tot 03.00. Heb er wel zin in, maar zal wel zwaar worden. Moeten namelijk ook nog even een 'echte' wedstrijd spelen om 19.00. Dus voor nu lig ik even heerlijk op de bank!

Fijne zaterdag en zondag mensen!

Ik wens jullie gelijkspel met een topscore. You go girl.

Geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven