Zaterdagmorgentopic!

07-12-2019 09:36 53 berichten
Goedemorgen allen!

Vind het geen dag om vroeg uit de veren te zijn, het is grijs en grauw buiten en dat nodigt niet uit om uit mijn nessie te komen, maar de wekker was onverbiddelijk.

Gisternacht heb ik een mooie sjaal gevonden en enthousiast probeerde ik deze ook te bestellen, maar de site gooide het laatste pietenroet in het eten, door een minimumbestelbedrag te eisen, aldus toog ik vanmiddag naar de stenen winkel om daar mijn zin te krijgen, want ook het zoeken naar een bijpassende muts mocht niet baten, geen goede muts en alsnog geen minimum.

Misschien dat ik er een middagje statten van maak, als ik er toch ben, een bakkie pleur bij de Mac en nog eventjes ergens anders kijken voor iets op mijn ei.

Dan nu de hamvraag. Wat zijn jullie plannen? Toch maar eventjes naar (groot)vader en (groot)moeder een bakkie doen? Naar de kerstmarkt? Want dat mag nu. Misschien naar een hobby of sport? Ga je soep maken of koekjes? Vertel het hier, dan maken we er weer een gezellige morgen van.
Sjaal en handschoenen kunnen nog even wachten denk ik zo.
Fijn dat je nu iig kunt bestellen, toch handig zo die dubbele opties (online / offline).

Heb je die victoriaanse laarsjes al in de andere kleur trouwens? Of loop je nog rond te huppelen op het ene paar :jump:

Nu niet meer nodig maar afgelopen week om 7.30 op de fiets was ik toch erg blij met mijn muts, sjaal en handschoenen. Het blijft deze week wat zachter schijnbaar idd maar wel nat. De paraplu maar weer inpakken :lol:
Nope, voor die rode moet ik wachten tot volgend jaar, denk ik. Ik heb ook niet echt haast, want heb de cognac net en die moeten nog helemaal ingelopen, dus...

Vorige week was het inderdaad erg koud in de morgen, maar nu is het lekker en dat blijft wel zo de komende weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven