Zeg! Hoe staat het er nu mee

31-10-2010 16:41 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar dagen weggeweest.. mis wat topics en soort van stand van zaken per 31-10-2010 rondom het hele Angel Debacle .

Heeft iemand een korte update voor me met linkje waar er nu verder gepraat wordt ?
Er is geen update. Alles is nog hetzelfde.
Het is net "goede tijden slechte tijden" , je kan er altijd middenin springen en het is net of je niet ben weggeweest.
Er zijn er weer een paar langs geweest die van ons wilde weten of er sprake was van een zwangerschap, of van ons wilde weten of ze aan een tweede kindje moesten beginnen.

Harry Mulisch is overleden.

De angels openen topics waarvan zij vinden dat wij er(met beperkingen) over mogen praten.

Maar veel meer is er niet gebeurd.
Volgens mij is er wel van alles gebeurd, alleen ik was er ook niet en snap er dus ook niet veel van. Uit het bannen- en waarschuwingentopic en de laatste paar postings uit Vivamod maak ik op dat er in elk geval weer flink met bannen is gezwaaid. Ik denk dat ik m'n motto maar weer eens ga veranderen. ;)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik begrijp die hele toestand niet, ik heb het blijkbaar volledig gemist. Ik zie wel al die topics langsschuiven, maar wat er nu precies aan de hand is, is me nog steeds niet duidelijk.

Ach, ik bemoei me er ook maar niet mee.
Als je nu even schrijft wat je al weet..
Ik blijkbaar niets gemist :-) Het is net de Bold of GTST..

Pfff. scheelt weer een middag bijlezen ..
quote:monalisalove schreef op 31 oktober 2010 @ 16:49:

Het is net "goede tijden slechte tijden" , je kan er altijd middenin springen en het is net of je niet ben weggeweest. Dat had ik laatst ook bedacht inderdaad.
Al die nick-changes versterken dat ouderwetse soap-gevoel. Kent iemand deze nog? (0:25 - 0:55)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik ben een paar seconden weg geweest.

Mis wat forummers.

Klik
Halleluja, blijft dit aan de gang?

klik

Ik snap al tijden niet meer wat hier allemaal aan de hand is.

Het heeft een nogal hoog 'het is maar internet' gehalte voor mij...maar niet doorvertellen dat ik dat heb gezegd!
Naomi kwam gisteren met een hele duidelijke heldere posting.

Beste Forummers,

Het is ons duidelijk geworden dat het niet langer gaat zo. De angels zijn overduidelijk niet (meer) in staat om het forum op een normale redelijke wijze te modereren, en hebben dan ook collectief hun vleugels neergelegd.

Er zijn 2 angels van buitenaf aangenomen. Zij zullen zich alleen nog bezig houden met spammers, mensen die persoonlijke informatie van derden op het forum neerzetten en andere zaken die echt niet kunnen. ( denk aan stalkin e.d. ) Het forum zelf zal dus gaan draaien op zelf regulatie. We zijn er meer dan van overtuigd dat dit gaat lukken. De forummers zijn allen oud en wijs genoeg om discussies op een normale manier te laten verlopen, en als dat niet gaat dan zullen ze elkaar daar op aanspreken.

Verder wil ik de permaban van HPL terug draaien. Ik gaf hem omdat ze oa aan de integriteit van de angels twijfelde en daar open voor uitkwam. Helaas is gebleken dat HPL terecht twijfelde en derhalve onterecht geband is.

Ik wil mijn oprechte excuus maken aan alle forumsters voor de stormen van de afgelopen maanden. We hadden sneller en duidelijker moeten reageren.

Ook een excuus namens de angels, het spijt ze dat ze helemaal niet integer te werk zijn gegaan.

Fijne avond nog.

Naomi.

En toen werd ik wakker.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Boro:
Nieuwe vragen kunnen gesteld worden op het topic 'Vivamod'.

Dit topic gaat op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven