Zinloze producten.

22-09-2012 14:28 204 berichten
Ik kom net onderstaande tegen:

I didn't think it was possible to be this stupid... but apparently, a grocery store in Germany went there. The store peeled some bananas and then wrapped them up in plastic wrapping. WHY?!?! The banana peel is nature's way of providing your fruit with protection. Le sigh.

Wat vind jij het meest zinloze product?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 22 september 2012 @ 14:54:

Sigaretten. Is vies, ongezond, stinkt, is duur. En roken ziet er ook nog eens heel stom uit.En je krijgt er vooral een oud verrimpeld gezicht van. Ben wel blij dat mensen roken, het levert de schatkist een hoop geld op, dus wat dat betreft geen onzinnig product. Ik rook zelf niet trouwens.
Hmm de tweede schoenparaplu is niet eens zo slecht. http://loopyideas.com/index.php?topic=27.0
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Schimmelteentje schreef op 22 september 2012 @ 17:51:

Zinloze producten zijn wat mij betreft:

-chipknip

-tablets

-politiek den Haag

-figuurcorrigerend ondergoed (dames doe het je vent ajb niet aan!)

-facebook

-drugs

-antirimpelcremes

-ziektekostenverzekeringen( hoge premies maar je kan alles zelf dokken als het erop aan komt, eigen risico, niet in het pakket enz)

-snelle auto's (in NL sta je toch altijd in de file, als hij stapsvoets kan is het hard zat)Chipknip is juist níet zinloos, erg handig in parkeergarages. Lang niet in alle parkeergarages kun je pinnen, en je hoeft er nooit voor te zorgen dat je geen kleingeld hebt.
quote:sitha schreef op 14 oktober 2012 @ 08:04:

[...]

En je krijgt er vooral een oud verrimpeld gezicht van. Ben wel blij dat mensen roken, het levert de schatkist een hoop geld op, dus wat dat betreft geen onzinnig product. Ik rook zelf niet trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven