Zinloze producten.

22-09-2012 14:28 204 berichten
Ik kom net onderstaande tegen:

I didn't think it was possible to be this stupid... but apparently, a grocery store in Germany went there. The store peeled some bananas and then wrapped them up in plastic wrapping. WHY?!?! The banana peel is nature's way of providing your fruit with protection. Le sigh.

Wat vind jij het meest zinloze product?
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 23 september 2012 @ 22:00:

Instand duckface!!

Je hebt hem ook voor honden

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben heus nog wel wakker hoor zever maar gewoon door stickers -->

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:amand1969 schreef op 23 september 2012 @ 20:53:

Vrouwengereedschap En dan staan er ook nog bloemetjes op!
quote:Hangmat schreef op 23 september 2012 @ 21:40:

gezichtsspiertrainerLeuk voor als je in de file staat ofzo
quote:very__cherry schreef op 23 september 2012 @ 23:15:

Ik ben heus nog wel wakker hoor zever maar gewoon door stickers -->

[afbeelding]Handig als je een saaie date hebt
The nicer dicer. Binnen tien seconden heb je mooie kleine blokjes groente of fruit maar vervolgens kost het anderhalf uur om de hele zooi weer af te wassen.

De vacuvin. Waarom zou je in godsnaam een halve fles wijn weer vacuum willen trekken? Die drink je toch gewoon dezelfde of desnoods de volgende dag op?

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

[img]http://image.made-in-china.com/2f0j00AM ... erwear.jpg[/img]

Voor een mooier billen silhouette

Edit: jakkes, doet m'n plaatje het niet. Het is in elk geval zo'n Brazilian Secret ding, ook al onmisbaar in je leven.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vacuvin vind ik dus wel handig.

Ik drink echt maar 1 a 2 glaasjes en dan is het wel fijn dat hij een paar dagen bewaard kan worden
Eh nou, ik drink in mijn eentje echt niet in één of twee dagen een hele fles wijn op Ik vind de vacuvin een uitvinding!
Ga in therapie!
Geweldig Starshine, ook maar twee sterren geven. Ik lach me dood om die reviews. Geeft me nog hoop voor de mensheid.
Ga in therapie!
Ik wil die stoffer en blik sloffen!
Vrouwen gereedschap, liefst in mooie kleuren vind ik ook leuk! Het gaat geloof niet om de grote van de handen, maar meer om de kracht in de handen.

Ik ben wel blij dat mijn ei mysterie is opgelost! Lust dat nooit op een broodje en begreep echt niet waarom, want thuis wel! Nu wel....

Ik vind veel baby en kinder spullen onzinnig. Een luieremmer voor 1 kind? Op opvang logisch, maar voor 1 kind, hoelang staat die emmer dan wel niet op kamer? Geurende zakjes voor vuilnis, poepluiers, etc. Lepeltjes met warmte indicator voor je baby te voeren? Kant en klaar maaltijd op gourmetbord, voor eerste hapjes? Heel veel geld klopperij...
Geldklopperij is ook de aerosleep.

Is gewoon niet bewezen dat het werkt.

Ze schermen met termen over wiegendood, wiegendood komt gelukkig bijna niet meer voor, maar dat heeft niks met de aerosleep te maken, maar alles met niet roken bij de baby, geen dekbedjes, niet op de buik slapen, kort opmaken en niet te warm kleden

Er wordt gigantisch ingespeeld op het gevoel van ouders dat ze het beste moeten hebben voor hun kind....
Ik had voor mijn zoon een fles met warmte-indicator. Niet om die reden gekocht trouwens. Maar evengoed voelde ik altijd of de voeding niet te heet was. Voor hetzelfde geld is dat ding stuk en verbrand je je kind.
quote:Cateautje schreef op 22 september 2012 @ 14:34:

Inlegkruisjes! Ondergoed is ooit uitgevonden om de kleding te beschermen tegen menselijk sappen en dergelijke, dus een inlegkruisje om je ondergoed daartegen de beschermen, vind ik waanzin en je loopt ook nog eens de kans op een flinke schimmelinfectie, door dat broeierige plastic.

Nog even en ze verzinnen een inlegkruis om je inlegkruis te beschermen. Anything to make a buck.Pst, ik ken dus vrouwen die als ze ongesteld zijn die dingen gebruiken, geen maandverband of tampons. Het is niet eerlijk verdeeld in deze wereld.
Ik was een plaatje aan het zoeken voor een ander topic, maar kwam deze tegen: een slaapzak om mee te lopen Wel lekker warm voor carnaval.

Nescafe oploskoffie met melk en suiker er al in. Getver.
quote:ookbijzonder schreef op 22 september 2012 @ 14:38:

O ja, zwarte inlegkruisjes voor in je string. Ik geloof ook niet dat het erg aansloeg...

ja of die dingen met bloemengeur eraan... die dingen zijn al niet zo goed voor 'down under', met geur lijkt me helemaal niet fijn....

oww en als we daar toch mee bezig zijn, ik vind die 'down under' douches erg zinloos. wie koopt dat in godsnaam, das toch nergens goed voor en bovendien onnodig, de boel houdt zichzelf daar wel schoon...

verder ben ik een grote van van de koffie van Dolce Gusto van Nestle, maar de smaak chai tea latte snap ik echt niet, dat drinkt toch niemand... het is thee met een soort kruidentoestand en melkschuim erin, het smaakt naar vloeibare kauwkomballen.

wie dat bedacht heeft..... ik niet snap niet...

haha die wandelende slaapzak, geweldig! pass er aub ff een naar mij...
quote:Yvonne77 schreef op 12 oktober 2012 @ 16:38:

Ik was een plaatje aan het zoeken voor een ander topic, maar kwam deze tegen: een slaapzak om mee te lopen Wel lekker warm voor carnaval.

Dat wordt een carnaval zonder drank denk ik. Of je moet er een armgat in knippen.... maar hoe los je het op als je moet plassen?
@Yvonne77; zo had ik lepeltjes met warmte indicator; alsof ik mijn kind een hap warm eten geef zonder toch eerst te checken of het niet te heet is!
@Jorina: snap ik, ik had een Dr. Brown fles omdat die minder krampjes zou geven en daar zat ook een warmte-indicator in. Toch ging ik daar nooit op af, maar controleerde zelf.
quote:borodini_ schreef op zaterdag 22 september 2012 21:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ikje86 in "Zinloze producten."" class="messagelink">Ikje86 schreef op 22 september 2012 @ 18:28</a>:</b>

"quote: Liezze schreef op 22 september 2012 @ 15:00 :

Droogshampoo!

Het zal wel weer aan mij liggen, maar tegen de tijd dat ik dat spul in m'n haar heb gesprayt, even heb laten inwerken en vervolgens weer uit heb geborsteld kan ik dus ook m'n haar wassen!

En uiteindelijk ziet het er alleen maar viezer uit! Ligt niet aan jou, vreselijk spul.

Bij mij werkt het wel altijd! Ik doe mn beetje vette haar gewoon in een staart, dan spuit is dat spul erop en met een handdoek erover wrijven. Maar werkt alleen pas bij de eerste dag vet haar.</div></blockquote>Het werkt redelijk, maar het is niet ineens mooi glanzend zacht en niet vet. Je ziet geen vettige gloed meer, maar het voelt wél vettig. Bij mij dan. Zou je niet net zo goed talkpoeder kunnen nemen?
quote:Jorina, 22 uur geleden

@Yvonne77; zo had ik lepeltjes met warmte indicator; alsof ik mijn kind een hap warm eten geef zonder toch eerst te checken of het niet te heet is!Die heb ik ook! En die geven altijd te warm aan.
quote:Yvonne77 schreef op 12 oktober 2012 @ 16:38:

[afbeelding] Handig als je meedoet aan een programma als Mantracker ofzo.
Haarzuigknipper

http://www.flowbee.com/
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven