Zo, even onder elkaar

20-08-2010 16:15 618 berichten
Alle reacties Link kopieren
ONGESTOORD PRATEN OVER VAN ALLES. HET KAN NIET OP IEDER FORUM.
Nou, ziet dit er niet onweerstaanbaar uit?

Dusse, JOHANNA WAAR WIL JE HET OVER HEBBEN VANDAAG?
quote:Tchina schreef op 20 augustus 2010 @ 18:05:

[...]

Wat een lol!

Wist je dat je voor het gebruik van bepaalde emoticons ook een waarschuwing kan krijgen?

En verder is TO gevraagd wat ze wilde met haar topic. Ze antwoordde er niet op en ging weg. Als ik de OP lees zou ik niets anders weten dan dat ze dit wilde.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik denk, ik google even op een leuk plaatje voor een mojito. Er bestaat dus serieus al mojito zeep

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bij deze het stukje brie van MV

[...]

O, is dat zo? Gebeurt dat zomaar? Dus het is een soort proces dat als vanzelf in werking treedt wanneer iemand een topic opent. Gaat allemaal buiten de wil om van de forummers hier. Goh, wat een apart fenomeen.

Alleen jammer dat je je door negen (tot nu toe) pagina's puberachtige flauwekul moet worstelen om tot de ontdekking te komen dat er werkelijk niets fatsoenlijks geschreven is en geprobeerd wordt de topicopenster belachelijk te maken.

Wat een lol! Ouwe chagrijn
Jankerd
Bedoelde je deze niet, Feeks?

Jankerd
In ene weet ik het
quote:Djessy schreef op 20 augustus 2010 @ 18:24:

[afbeelding]

Viezerik
niet teveel vieze plaatjes hoor.. . dat mag niet van de angels.

* heeft mooie vieze herinneringen aan een leuk smerig topic *
Vliegvogeltje, pas op he....

En als een TO een oneliner post als OP, dat ook nog gillend doet (inclusief de titel) en intussen duvels goed weet dat dat tegen de forumetiquette is, dan kun je een topic als dit verwachten.

[...]

O, is dat zo? Gebeurt dat zomaar? Dus het is een soort proces dat als vanzelf in werking treedt wanneer iemand een topic opent. Gaat allemaal buiten de wil om van de forummers hier. Goh, wat een apart fenomeen.

Alleen jammer dat je je door negen (tot nu toe) pagina's puberachtige flauwekul moet worstelen om tot de ontdekking te komen dat er werkelijk niets fatsoenlijks geschreven is en geprobeerd wordt de topicopenster belachelijk te maken.

Wat een lol! Gewoon je aantal berichten per pagina op 100 zetten. Dan hoef je maar 2 pagina's te lezen. Enne... haal die zure bommen eens uit je neus joh. Het is weekend!
Jolie, met de teller op 100 wordt het laden van de pagina wel een stuk trager, zeker als er plaatjes in het topic staan. Wat dat betreft is 50 beter.
Liedje voor bij de Mojitoooooooooooooooooooooooo's!
quote:VivaAngel6 schreef op 20 augustus 2010 @ 18:44:

Jolie, met de teller op 100 wordt het laden van de pagina wel een stuk trager, zeker als er plaatjes in het topic staan. Wat dat betreft is 50 beter.Snap ik 6, maar dan moet Tchina toch weer een paar extra pagina's doorworstelen
Hey, is de Vrijmiboto hier?

Jeetje, ik heb me rot gezocht!
Gaan we het vanavond nog ergens over hebben, of blijft het geouwehoer?
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
quote:Whiskers schreef op 20 augustus 2010 @ 18:46:

Hey, is de Vrijmiboto hier?

Jeetje, ik heb me rot gezocht!Met die hoofdletters in de OP tekst viel het wel wat meer op.
quote:Jolie205 schreef op 20 augustus 2010 @ 18:45:

[...]

Snap ik 6, maar dan moet Tchina toch weer een paar extra pagina's doorworstelen Op de één of andere manier heb ik de indruk dat TO dit niet terug komt lezen. Die had andere intenties.
quote:Dorah schreef op 20 augustus 2010 @ 18:47:

Gaan we het vanavond nog ergens over hebben, of blijft het geouwehoer?Wat denk je zelf? Wil je nog iets drinken?
Ah, en daar is de volgende van het clubje.
quote:Djessy schreef op 20 augustus 2010 @ 18:24:

[afbeelding]

wat een ongelofelijk vies plaatje, getver...........!
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
Moi?

Ik ben niet van een clubje hoor.
quote:Dorah schreef op 20 augustus 2010 @ 18:47:

Gaan we het vanavond nog ergens over hebben, of blijft het geouwehoer?Doe een leuk voorstel voor een leuk, ontspannen onderwerp: de kabinetsformatie? Obama's vermeende moslimschap? De watersnoodramp in Pakistan? You name it, we'll discuss it!
quote:feeks schreef op 20 augustus 2010 @ 18:21:

[afbeelding]

Bij deze het stukje brie van MVIk wil niet lullig doen maar die piemelbrie over datum ziet er iets anders uit dan deze brie.
quote:VivaAngel6 schreef op 20 augustus 2010 @ 18:48:

Ah, en daar is de volgende van het clubje.wat een agressieve reactie! Kennen wij elkaar soms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven