Zo, even onder elkaar

20-08-2010 16:15 618 berichten
Alle reacties Link kopieren
ONGESTOORD PRATEN OVER VAN ALLES. HET KAN NIET OP IEDER FORUM.
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 16:57:

[afbeelding]

Zo, dat zit wat lekkerder dan die klapstoeltjes!*druipt met haar stoeltjes net zo hard weer af...*
quote:Illumi schreef op 20 augustus 2010 @ 16:59:

[...]

*druipt met haar stoeltjes net zo hard weer af...*Sorry! kom maar lekker zitten! borrel? hapje? bitterbal? MOSTERD?
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 17:00:

[...]

Sorry! kom maar lekker zitten! borrel? hapje? bitterbal? MOSTERD? Doe maar een bitterbal, ik heb genoeg mosterd.
quote:Illumi schreef op 20 augustus 2010 @ 17:00:

[...]

Doe maar een bitterbal, ik heb genoeg mosterd.
quote:Illumi schreef op 20 augustus 2010 @ 16:58:

Mag ik in alle bescheidenheid de klapstoeltjes erbij pakken? Ik eet liever zittend.

[afbeelding]

Mmmm in een corona biertje had ik wel zin gehad, alleen te lui om het nog te gaan halen. Ik heb maar een roseetje ingeschonken.

Als ik raar type dan ben ik niet dronken maar gister was ik voor het laatst nagelmodel en heb een nagelpiersing erin gezet, en die blijft steeds onder de toetsen hangen. Gelukkig was die maar 2,50 want ik denk dat ik er snel klaar mee ben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik mis alleen Michael nog.
quote:vliegvogeltje schreef op 20 augustus 2010 @ 17:02:

Ik mis alleen Michael nog.Die is nog aan het spelen met de knopjes.

Deze?
quote:mylenevalerie schreef op 20 augustus 2010 @ 17:02:

[...]

Mmmm in een corona biertje had ik wel zin gehad, alleen te lui om het nog te gaan halen. Ik heb maar een roseetje ingeschonken.

Als ik raar type dan ben ik niet dronken maar gister was ik voor het laatst nagelmodel en heb een nagelpiersing erin gezet, en die blijft steeds onder de toetsen hangen. Gelukkig was die maar 2,50 want ik denk dat ik er snel klaar mee ben.Warom ik sie nix raars?
Nou ik wil toch 1 drankje! Mijn vrijdagmiddagborrel alleen op het werk is al saai genoeg!
quote:Illumi schreef op 20 augustus 2010 @ 17:05:

[afbeelding]

Deze?

Yep nu zijn we compleet.

We kunnen!!!
Eerst even mijn mond leeg eten want dit praat best lastig...zo met een mond vol
anoniem_101779 wijzigde dit bericht op 20-08-2010 17:10
Reden: smak smak smak
% gewijzigd
Heeft niemand Suus gewaarschuwd dat het borreltijd is?
Jongens (m/v) dank, ik ga "IRL" borrelen!
quote:LovelyRebel schreef op 20 augustus 2010 @ 16:56:

[...]

Seks?

Nee, laten we het over het weer hebben.

Waneer doen we het weer??
quote:houvanjezelf schreef op 20 augustus 2010 @ 17:14:

[...]

Nee, laten we het over het weer hebben.

Waneer doen we het weer?? Nu?
Tchina, geef me 1 topic dat WEL de intentie heeft om de VRIJMIBOTO te worden (buiten het "op zoek naar de" dan natuurlijk). Eentje maar.... Die intentie is er niet. Het gebeurt gewoon. En sommige topics lenen zich daar nu eenmaal beter voor dan andere. Zeker de topics waar de piemelbrie op tafel komt
Godsamme! Zitten jullie hier?

Niemand die me er even bij roept he?

Grmbl
quote:Jolie205 schreef op 20 augustus 2010 @ 17:29:

Tchina, geef me 1 topic dat WEL de intentie heeft om de VRIJMIBOTO te worden (buiten het "op zoek naar de" dan natuurlijk). Eentje maar.... Die intentie is er niet. Het gebeurt gewoon. En sommige topics lenen zich daar nu eenmaal beter voor dan andere. Zeker de topics waar de piemelbrie op tafel komt En ik was nog wel zo netjes om geen plaatje erbij te plaatsen .
quote:mylenevalerie schreef op 20 augustus 2010 @ 17:34:

[...]

En ik was nog wel zo netjes om geen plaatje erbij te plaatsen .Had je wel moeten doen. Misschien zag Tchina dan wel het nut van ons gezwets in de ruimte
quote:Jolie205 schreef op 20 augustus 2010 @ 17:29:

Tchina, geef me 1 topic dat WEL de intentie heeft om de VRIJMIBOTO te worden (buiten het "op zoek naar de" dan natuurlijk). Eentje maar.... Die intentie is er niet. Het gebeurt gewoon. En sommige topics lenen zich daar nu eenmaal beter voor dan andere. Zeker de topics waar de piemelbrie op tafel komt

O, is dat zo? Gebeurt dat zomaar? Dus het is een soort proces dat als vanzelf in werking treedt wanneer iemand een topic opent. Gaat allemaal buiten de wil om van de forummers hier. Goh, wat een apart fenomeen.

Alleen jammer dat je je door negen (tot nu toe) pagina's puberachtige flauwekul moet worstelen om tot de ontdekking te komen dat er werkelijk niets fatsoenlijks geschreven is en geprobeerd wordt de topicopenster belachelijk te maken.

Wat een lol!
Haaai Tchina, lekker weekend al meid? Heb je al naar buiten gekeken? Zonnetje schijnt
Ik hoef niet naar buiten te kijken. Ik zit buiten.
Hèhè, ik ben er ook hoor. Jawel, Ainne heeft de he-le week hard gewerkt op haar werk. Dat mag in de krant.

Wie had het over mojito's? Daar heb ik wel zin in. Ik ga ze even shaken. Moment

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven