Zomervakantie 2018!!!!

11-07-2018 11:22 59 berichten
Een topic over de zomervakantie!
Wat zijn jullie plannen? En heb je er zin in? Of juist niet? En waarom wel of niet?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
12-07-2018 15:36
Lekker! Is er al wat volk op de camping?

Ja maar nog geen topdrukte. Vind het lekker zo.
Star² schreef:
12-07-2018 15:49
Is dat in jouw stad?
Hoezo? :-D
Lucifer2018 schreef:
12-07-2018 17:53
Hoezo? :-D

Nou het lijkt me leuk voor mijn oudste, maar zat voorheen nooit echt iets in de buurt.
Star² schreef:
12-07-2018 17:59
Nou het lijkt me leuk voor mijn oudste, maar zat voorheen nooit echt iets in de buurt.

Bij het Paradijs. Maar is geloof ik vol voor dit jaar.

Maar ik zou een berichtje sturen, soms zegt er iemand af of komt niet op dagen de eerste dag.

Ik zal je PB sturen met facebookpagina.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-07-2018 11:27
Nee, veel te druk. Ik geniet meer van de zonnige periode voor en na de zomervakantie. Reizen doe ik ook buiten het hoogseizoen.
Dit.

Ik moet er echt niet aan denken om een deze dagen een toeristische bestemming op te zoeken of om in de file op de route de soleil aan te sluiten.
En er zijn teveel kinderen overal ;-D
Lucifer2018 schreef:
12-07-2018 18:59
Bij het Paradijs. Maar is geloof ik vol voor dit jaar.

Maar ik zou een berichtje sturen, soms zegt er iemand af of komt niet op dagen de eerste dag.

Ik zal je PB sturen met facebookpagina.

Thx!
Een vriendin gaat volgende week met haar gezin met de auto naar Spanje. Ze zei tegen mij dat ze baalt dat het hier zo'n mooi weer is. Als het hier slecht weer is dan heeft ze een leukere vakantie. Ik was echt stom verbaasd! Dat iemand zo denkt....
Wij gaan naar zuid Frankrijk en het maakt mij geen drol uit hoe het weer dan hier is. Juist fijn voor de mensen die hier blijven als het mooi weer is.
Herkent iemand de gedachten van mijn vriendin?
dolfje schreef:
12-07-2018 19:09
Dit.

Ik moet er echt niet aan denken om een deze dagen een toeristische bestemming op te zoeken of om in de file op de route de soleil aan te sluiten.
En er zijn teveel kinderen overal ;-D
Als je in het onderwijs werkt heb je weinig keus, helaas!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
20-07-2018 16:18
Een vriendin gaat volgende week met haar gezin met de auto naar Spanje. Ze zei tegen mij dat ze baalt dat het hier zo'n mooi weer is. Als het hier slecht weer is dan heeft ze een leukere vakantie. Ik was echt stom verbaasd! Dat iemand zo denkt....
Wij gaan naar zuid Frankrijk en het maakt mij geen drol uit hoe het weer dan hier is. Juist fijn voor de mensen die hier blijven als het mooi weer is.
Herkent iemand de gedachten van mijn vriendin?
Ik hoor dat wel vaker idd! Ik gun de mensen die in Nederland ( wijzelf dit jaar trouwens) blijven of niet eens op vakantie kunnen ook echt wel mooi weer hoor.
Triest zulke mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven