Zotte Zaterdag!

09-08-2014 13:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaai meisjes! De zaterdag zit er al weer voor d ehelft op maar dat maar dat mag de pret niet drukken!

Wat hebben jullie vanochtend gedaan? En, wat brengt de rest van de zaterdag?

Ik was heel vroeg wakker, slecht geslapen. Op de bank ook nog want man lag zo te snurken! Nouja, positief bekijken. Man heeft heerlijk geslapen zonder mijn gepor, ik heb nog een paar uur gelezen. En vroeg op, dus lekker veel gedaan al! Wasjes gedraaid. stofzuiger door het huis gehaald. Gesport (met uitzicht op het heerlijke kontje van de trainer) Groenten en verse zuivel ingeslagen op de zorgboerderij. Biologisch, verser dan vers en nog voor een goed doel ook Mosselen gehaald en straks nog eventjes naar de markt om kersen te halen voor mijn liefste. Straks lekker mosselen eten en een filmpje kijken.

Heerlijke dag dus!

Laat me weten wat jullie voor leuke dingen gaan doen, ik word daar altijd zo blij van!

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goed bezig, TO!

Ik ben op de normale tijd opgestaan. Broodje gegeten met een gekookt eitje erbij. Dat geeft zo'n weekendgevoel! Nu lekker in het zonnetje een bakje koffie aan het drinken... Genieten, ook al waait het lepeltje zowat uit mijn kopje!

Een hele zonnige dag toegewenst aan alle meisjes hier!
Ik stond vannacht om vier uur de badkamer te poetsen omdat door de regenval het water in toilet en douche omhoog kwam.

Gelukkig niet echte ranzigheid of zo, maar het meurde wel en ik was flink geschrokken.

Ik ga vanmiddag mezelf maar eens trakteren op iets leuks denk ik!
Huts!
Ik ga mijn mossel wassen vandaag
Toch niet met zeep Meds? Daar krimpt ie van.
Cake gebakken, afwas gedaan en achter de kindjes aangerend. Mijn planning was eigenlijk om vandaag de bovenverdieping te poetsen, maar mijn man moest afgelopen nacht onverwacht een nachtdienst draaien en was pas om half acht thuis, dus die ligt nog lekker bij te slapen.

Mijn oudste ligt nu lekker te slapen (middagdutje) dus ik ga zo maar eens strijken (dat durf ik niet als hij hier rondstuitert) en wc poetsen.

Of we vanmiddag nog iets gaan doen ligt een beetje aan het weer, hier in de buurt is vanmiddag wel een evenement weer kindjes oa dieren kunnen aaien, als het droog weer blijft gaan we misschien daar wel even naartoe.
En ook niet met het prutwater uit de badkamer van bellatrix hoor Meds! We willen wel een frisse mossel!
Ik kan niks doen. De zon schijnt naar binnen, dus hartstikke warm. Maar ik kan het zonnescherm niet naar beneden doen vanwege de wind.

Ik heb er een hekel aan als het van dat combinatie weer is.

Of warm, of wind met regen graag. Niet van dit rare weer.

Dus nu hang ik een beetje op de (warme) bank.
Nee Tats

Dat kan ik zeker niet aanraden!

Badkamer is schoon maar de meur is er nog niet helemaal uit.

Een meurende mossel lijkt mij geen strak plan.
Huts!
Vandaag hebben vriend en ik een nieuwe hamster aangeschaft, onze oude is een week terug overleden. Dus ik laat hem lekker aan zijn hok wennen. Zometeen de badkamer schoonmaken, huis een beetje opruimen en vanavond komen wat vrienden langs. Rustig dagje eigenlijk.
Some flies are too awesome for the wall
Was al vroeg wakker, gemediteerd, boodschappen gedaan, gelezen.

Verder geen wilde plannen, ik ben niet zo geinspireerd vandaag.
Rond een uur of 10 wakker geworden, ontbijtje gemaakt, gelezen, vriend uitgezwaaid en hem een fijne werkdag gewenst en ik zal straks eens wat boodschappen gaan doen. Het voelt niet echt als zaterdag haha
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Vroeg opgestaan, het regende nog pijpestelen om kwart voor zeven. Bijtijds naar de markt voor groenten, fruit en kaas, op de terugweg een paar Vietnamese loempiaatjes meegenomen voor het ontbijt. Ze waren nog loeiheet toen ik binnen kwam. Vandaag maar eens lekker lui doen zodra ik klaar ben met mijn bezigheden voor de VvE en nog wat mailtjes heb beantwoord.
verba volant, scripta manent.
Ik ben vanmorgen eerst even de stad ingegaan om een cadeautje te kopen voor de kersverse dochter van onze vrienden. Even een bakje koffie gedaan bij mijn zwager en toen weer naar huis. Vriend is nu met de hond naar het bos en straks gaan we naar de verjaardag van mijn nichtje die alweer 5 jaar wordt. Daarna nog boodschappen doen en vanavond lekker genieten van de laatste zaterdagavond na onze 3 weken lange vakantie. En ik denk nog niet aan maandag!
Uhm... stuff... and things
Hatsetats, wat ben ik jaloers op jouw zaterdagochtendje!

Ik ben al een paar weken overspannen en heb zo'n zin om mij weer eens zo te voelen dat ik zin heb om zo aan mijn zaterdagje, of elke andere dag van de week, te beginnen!

Die van mij tot nu: wakker worden, zuchten, koffie, slapen, zuchten, viva forum.... Ga maar weer eens een bakkie koffie zetten dan

Opdat ik maar weer gauw van het leven mag gaan genieten, potverdrie
Vanmorgen begonnen met koffie en de krant, daarna een dikke twee uur bij de kapper doorgebracht.

Toen met dochters nieuwe schriften en andere schoolspullen gekocht. En daar hoort natuurlijk een lekker softijsje bij.

Toen de wasmand gecheckt. Balen, er zat al weer wat in na de koffers vol vakantiewas. Dat verzameld en toen kwam ik erachter dat ik geen wasmiddel meer had.

Wasmiddel gekocht en toen ook maar even langs de Welkoop voor een zak hondenbrokken, want die waren ook al bijna op.

Toen nog gauw even met de auto door de wasstraat, er zaten zoveel spinnenwebben op.

Nu nog even stofzuigen en dan lekker niks doen!

Fijn weekend allemaal!
Och hemel Hatseflats dan toch....... Je valt me zonnig op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Klinkt als een zinvolle dag TO, vooral dat kontje van de trainer

Hier ook vroeg op vanmorgen, had een klein wasje liggen, even gedraaid, stofzuiger door het huis heen en klaar.

(Even iets weggehaald, anders misschien te herkenbaar, gelukkig geen OP )

Nu zit ik op de bank en ga zo maar eens wat eten koken.

Iedereen een fijne tweede helft van deze zaterdag
Wakker geworden met koffie, gedoucht en naar de markt gegaan. Thuis gekomen met fruit en pasteitjes van de Vietnamese loempiakraam!

Verder de ontbijt-en lunchspullen afgewassen, de was afgehaald en de machine ingeruimd voor de was straks. Gesport en weer gedoucht. Zometeen nog even boodschappen doen, wat drinken bijhalen en broodjes als ze er nog zijn anders worden het afbakbroodjes. Die zijn er altijd wel. En vanavond lekker spaghetti bolognese eten.

Dan nog even stofzuigen, de wasmachine aanzetten en vanavond lekker Ik Vertrek kijken, lekker suf programma! En dan Dunya&Desie op dvd Verheug me er nu al op!
En onder het genot van een pasteitje (nou ja, twee eigenlijk) op youtube nog eens naar de aflevering 'Stiften' van Jiskefet gekeken. Ik kwam zoals gewoonlijk niet meer bij!

En vanavond ook nog even mijn moeder en mijn oma bellen, dat ben ik ook nog van plan.
Mijn Zaterdag tot nu toe:

Gesport, skinny-pigs verschoond (minder) douchen, aankleden. Ik heb daarna een uur lang gewandeld met mijn favoriete muziek op, en ben daarna opgepikt door mijn beste vriend, die een gat in zijn kop heeft door tegen zijn keukenkast te zijn aangelopen ik was dus meteen hulpverlener terwijl hij dat zelf is Goed bloeden gestopt geen hersenbeschadiging, op naar de gele vrolijke supermarkt, daarna de blauwe en daarna de rode. Beste vriend heeft aan avonddienst met zijn hoofd dus had geen tijd om nog wat af te spreken om muziek te gaan maken.

Ik zit nu dus thuis op de bank dit te typen

Rest van de plannen zijn: koken, nog even een rondje wandellen en dan een film kijken, slapen en morgen word naar alle weersverwachtingen een druil/hang dag.

Fijne zaterdag everybody!
Om 7 uur vriend uitgezwaaid die een hobbydag heeft. Daarna met de hond een stukje gelopen. Toen nog even in bed gekropen want ik vond half 7 eruit wel erg vroeg. Half elf weer wakker. Boodschapjes gedaan en even met een collega geklets. Lekker broodje gegeten en nu ontspannen met de poes en een goed boek.
She needed a hero. So that's what she became.
Klinkt goed allemaal

Lara een dikke voor jou

Enn, ik ben dan ook een zonnestraaltje
Haaai ladiesssss!

Lekker dagje hier, beddengoed.gewassen, potje thee gezet en lekker knus op de bank!!
quote:paque_pink schreef op 09 augustus 2014 @ 17:02:

Haaai ladiesssss!

Lekker dagje hier, beddengoed.gewassen, potje thee gezet en lekker knus op de bank!!Daar is het precies weer voor! Enjoy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven