Als mensen je niet moeten.
zaterdag 2 februari 2013 om 23:17
Ik merk dat ik een type ben waar veel mensen niet gelijk op af stappen. Ik kan nors overkomen maar ben het niet. Ik heb ook in situaties gezeten waarin ik door groepen genegeerd werd. Ik ben ook in een dorp gaan wonen waar mensen erg ons kent ons zijn en ik kom er vrij moeilijk tussen. Ook zijn er dingen in mijn verleden gebeurt waar ik niet trots op ben maar die ik achter me heb gelaten. Ik heb mijn leven gebeterd en heb voor iedereen een helpende hand en aardig woord over maar krijg vaak de kans niet. Als mensen mij niet willen of als ze me raar aankijken raak ik onzeker en dan onthoud ik die mensen waardoor ik bij de volgende ontmoeting afstand houd. Ik wil weten hoe ik hier nu het beste mee om kan gaan? Heeft er iemand tips.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
zaterdag 2 februari 2013 om 23:26
Als je al van jezelf weet dat je nors overkomt, kun je hier wat aan veranderen.
Heeft dit betrekking op hoe je uitkijkt of hoe je iets zegt?
Je niet onzeker laten maken door andermans blikken, gewoon jezelf blijven en met een glimlach verder lopen.
Heeft dit betrekking op hoe je uitkijkt of hoe je iets zegt?
Je niet onzeker laten maken door andermans blikken, gewoon jezelf blijven en met een glimlach verder lopen.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
zaterdag 2 februari 2013 om 23:35
Ach herken het wel een beetje. In mijn geval denken mensen snel dat ik arrogant ben. Als ze me leren kennen merken ze wel dat het niet zo is. Is een bepaalde uitstraling. Stap zelf op mensen af en maak een praatje met ze, dan komen ze er vanzelf achter dat je een leuk persoon bent en niet alleen maar nors.
zaterdag 2 februari 2013 om 23:37
quote:sunanda schreef op 02 februari 2013 @ 23:35:
Ik merk het door dat ze weg kijken of me negeren, zou de rede echt zo makkelijk zijn..
,Dus ze kijken weg en ze negeren je. Wat bedoel je met negeren? Zeggen ze niks? Spreek jij hen wel aan? en draaien ze dan hun hoofd om? Of zeg jij ook niks? Zouden zij kunnen denken dat jij hen negeert?
Ik merk het door dat ze weg kijken of me negeren, zou de rede echt zo makkelijk zijn..
,Dus ze kijken weg en ze negeren je. Wat bedoel je met negeren? Zeggen ze niks? Spreek jij hen wel aan? en draaien ze dan hun hoofd om? Of zeg jij ook niks? Zouden zij kunnen denken dat jij hen negeert?
zaterdag 2 februari 2013 om 23:39
Er gaan ook veel praatjes over me rond. In mijn pubertijd ben ik nogal een aantal jaar los gegaan met vriendjes. Het kon me allemaal niet zoveel schelen zeg maar. Dit gedrag kwam voort uit een laag zelfbeeld. Ik ben nu totaal anders. Volwassen geworden ook. Maar ik merk dat mensen me nog steeds herkennen van toen. En als ik hun ook denk te herkennen nergeer ik die mensen bij voorbaadt al. Heel erg maar het is zo.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
zaterdag 2 februari 2013 om 23:41
zaterdag 2 februari 2013 om 23:42
zaterdag 2 februari 2013 om 23:42
Ik kwam een aantal maanden geleden op een verjaardag en daar werd weinig tegen me gezegd. Ik vroeg degene die de verjaardag gaf later of haar het ook was opgevallen. Zij vertelde dat een stel dat daar aanwezig was had gezegd dat ik dat makkelijke meisje was en dat ze daar niks mee te maken wilde hebben. Ik was helemaal perplext maar eigelijk is dat wat hun zeiden het gene wat ik denk dat iedereen altijd over mij denkt.
zaterdag 2 februari 2013 om 23:44
quote:sunanda schreef op 02 februari 2013 @ 23:42:
Ik kwam een aantal maanden geleden op een verjaardag en daar werd weinig tegen me gezegd. Ik vroeg degene die de verjaardag gaf later of haar het ook was opgevallen. Zij vertelde dat een stel dat daar aanwezig was had gezegd dat ik dat makkelijke meisje was en dat ze daar niks mee te maken wilde hebben. Ik was helemaal perplext maar eigelijk is dat wat hun zeiden het gene wat ik denk dat iedereen altijd over mij denkt.Wat knap dat jij weet wat andere mensen denken. Weet je wel dat je daar heel rijk mee kan worden? Ik ken echt niemand die dat kan namelijk.
Ik kwam een aantal maanden geleden op een verjaardag en daar werd weinig tegen me gezegd. Ik vroeg degene die de verjaardag gaf later of haar het ook was opgevallen. Zij vertelde dat een stel dat daar aanwezig was had gezegd dat ik dat makkelijke meisje was en dat ze daar niks mee te maken wilde hebben. Ik was helemaal perplext maar eigelijk is dat wat hun zeiden het gene wat ik denk dat iedereen altijd over mij denkt.Wat knap dat jij weet wat andere mensen denken. Weet je wel dat je daar heel rijk mee kan worden? Ik ken echt niemand die dat kan namelijk.
zaterdag 2 februari 2013 om 23:44
zaterdag 2 februari 2013 om 23:45
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 februari 2013 @ 23:44:
[...]
Wat knap dat jij weet wat andere mensen denken. Weet je wel dat je daar heel rijk mee kan worden? Ik ken echt niemand die dat kan namelijk.Ik snap je reactie niet?
[...]
Wat knap dat jij weet wat andere mensen denken. Weet je wel dat je daar heel rijk mee kan worden? Ik ken echt niemand die dat kan namelijk.Ik snap je reactie niet?
zaterdag 2 februari 2013 om 23:46
zaterdag 2 februari 2013 om 23:49
Laat ze lekker denken, lullen whatever. Jij hebt het achter je gelaten, een stukje van vroeger en nu ben je wijzer en volwassener.
Je moet maar zo denken, als ze over mij lullen, lullen ze ook over andere mensen.
Je moet maar zo denken, als ze over mij lullen, lullen ze ook over andere mensen.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them