Ayahuasca!!

20-09-2017 11:39 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaringen met ayahuasca? ALLEEN eigen ervaringen en geen ervaringen van je buurvrouw, vriend of vriendin
Van mijn zwager zijn tante haar nichtje's overbuurmeisje mag ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dat weten?

En dan ook nog zo onaardig geformuleerd...
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
Had je hier niet al een topic over geopend en kreeg je toen niet de gewenste reacties? Met jouw angsten en problemen zou ik het overigens niet doen. Mijn EIGEN ervaring is dat een vriend heel erg in de war raakte van ayahuasca.
Alle reacties Link kopieren
Netflix docu, the last Shaman.. met m'n eigen ogen bekeken.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 't in mei gedaan met partner, wat 'n hel. Je moet er helemaal klaar voor zijn anders niet aan beginnen. Ik was er semi klaar voor. 't is best ergens goed voor geweest maar zou 't niet meer aandurven. Voorlopig. Partner had 'n topreis maar daar zal ik dan niks over zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien leef ik onder een steen, maar wat is Ayahuasca
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Toen ik de topictitel las was mijn reactie: Gezondheid!
*Visje* schreef:
20-09-2017 11:43
Waarom wil je dat weten?

En dan ook nog zo onaardig geformuleerd...
Omdat in haar vorige topic iedereen het afraadde.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
20-09-2017 12:07
Misschien leef ik onder een steen, maar wat is Ayahuasca
Een drankje waarvan je gaat hallucineren en kotsen. Staat me bij dat het bij spuiten en slikken is geweest.
Met twee uitroeptekens erachter krijg je nog steeds dezelfde antwoorden hoor.

Maar als je het zoooo graag wilt en de negatieve ervaringen niet wilt horen, dan doe je het toch lekker wél?
anoniem_173004 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 12:24
Reden: Ik zal daar gek zijn, nog een keer mijn persoonlijke ervaringen delen met iemand die ze niet wil lezen
44.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fairy1 schreef:
20-09-2017 12:20
Een drankje waarvan je gaat hallucineren en kotsen. Staat me bij dat het bij spuiten en slikken is geweest.
Aah wacht was het toen Gwen die dit drankje heeft ingenomen samen met een groep mensen, waarbij iedereen op een matras lag was dit niet ergens in het buitenland, of heb ik het nu over een ander drankje van Spuiten en slikken?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Zit het te kijken nu. Filemon Sofie en Nicolette. Eerst worden ze misselijk en daarna hebben ze hallucinaties die ze beschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ervaringen van patiënten zijn zeker ook niet goed?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
*Visje* schreef:
20-09-2017 11:43
Waarom wil je dat weten?

En dan ook nog zo onaardig geformuleerd...

Ik bedoelde het niet onaardig.. ik wilde alleen laten weten dat ik alleen eigen ervaringen wil horen. Ik wil het graag weten omdat ik het graag wil doen
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
20-09-2017 11:46
Had je hier niet al een topic over geopend en kreeg je toen niet de gewenste reacties? Met jouw angsten en problemen zou ik het overigens niet doen. Mijn EIGEN ervaring is dat een vriend heel erg in de war raakte van ayahuasca.
Nee dat was niet mijn topic, ik open hier voor het eerst een topic over. Had hij er later spijt van?
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
20-09-2017 11:49
Netflix docu, the last Shaman.. met m'n eigen ogen bekeken.
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
SonjaS schreef:
20-09-2017 12:00
Ik heb 't in mei gedaan met partner, wat 'n hel. Je moet er helemaal klaar voor zijn anders niet aan beginnen. Ik was er semi klaar voor. 't is best ergens goed voor geweest maar zou 't niet meer aandurven. Voorlopig. Partner had 'n topreis maar daar zal ik dan niks over zeggen.
Echt? Kun je mij misschien wat meer informatie vertellen over de reis. Ik vind het zo interessant!
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 12:14
Omdat in haar vorige topic iedereen het afraadde.
Dit is mijn eerste topic daar over..
Alle reacties Link kopieren
hebjehaarookweer schreef:
20-09-2017 12:21
Met twee uitroeptekens erachter krijg je nog steeds dezelfde antwoorden hoor.

Maar als je het zoooo graag wilt en de negatieve ervaringen niet wilt horen, dan doe je het toch lekker wél?
En waar haal jij vandaan dat ik geen negatieve ervaringen wil horen en het zoooo graag wil?
Vroeger vrat je gewoon een paar paddo's op als je wilde trippen.
Tegenwoordig moeten ze het met "heilzame" drankjes uit zuid-amerika doen om "emotionele blokkades" uit te kotsen en te schijten in groepsverband. Letterlijk.
Wat een ongein.
Alle reacties Link kopieren
Het gebruik doe je toch bijna altijd in zo'n spirituele kring? Daar heb je mensen met ervaring te over lijkt me.

Waarom trouwens dit middel, er zijn zoveel tripmiddelen, wat maakt deze zo speciaal? Het braken lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Freeminded_ schreef:
20-09-2017 13:08
Echt? Kun je mij misschien wat meer informatie vertellen over de reis. Ik vind het zo interessant!
Over die topreis van haar vriend mag ze niets vertellen he, ze mag alleen haar eigen ervaringen delen volgens de OP.
Iedereen roept maar weer wat zonder even te controleren of het wel echt dezelfde TO is. :-[

Maar goed, Ik heb geen eigen ervaringen en ik zou het na het lezen/zien van de ervaringen van anderen niet durven uitproberen.
Maar ik ben dan ook een watje, heb nooit wat voor drugs/middelen dan ook durven uitproberen. Alcohol wel, maar daarvan kan ik niet veel hebben.
anoniem_261837 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 14:12
24.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
20-09-2017 13:19
Vroeger vrat je gewoon een paar paddo's op als je wilde trippen.
Tegenwoordig moeten ze het met "heilzame" drankjes uit zuid-amerika doen om "emotionele blokkades" uit te kotsen en te schijten in groepsverband. Letterlijk.
Wat een ongein.
Niet echt, ''vroeger'' had je Carlos Castaneda met zijn Peyote die een hele laag bourgois studenten op zoek naar hun spirituele zelf in groepjes aan het kotsen kreeg. Is hij heel rijk van geworden.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven