bellen en smsen irritant

24-04-2013 06:52 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal, Ik heb een vriendschap met mn exvriend. maar wij smsden elkaar nog bijna iedere dag. Hij vind dat niet nodig en hij zegt dat hij met zijn eigen dingen bezig is. elke keer moet ik dat aanhoren en ik word er zoo moe van! hij vind mij nog steeds een leuke lieve meid maar dat smsen en bellen vind hij erg irritant. ik vind het vaak moeilijk om niet te smsen. en heb hem ook gezegd dat ik bepaal of ik een smsje wil sturen of niet omdat ik daarvoor betaal. maar ik word hier zo moe van. hoevaak spreken vriende elkaar eigenlijk?
quote:anoniem001 schreef op 24 april 2013 @ 10:33:

Hij wil wel contact. Maar niet elke dagWaarom doe jij het dan wél elke dag?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:anoniem001 schreef op 24 april 2013 @ 10:33:

Hij wil wel contact. Maar niet elke dag

Dan heb je daar je antwoord. Je gaat nu over zijn grenzen heen en dat mag niet. Dan stuur je hem een keer per week een smsje, meer niet.

Maar beter verbreek je helemaal het contact, want deze man is niet goed voor jou, hij speelt met jou als een kat met een net gevangen muisje.
Omdat ik het leuk vind te sms'en. Hij denkt daar anders over.
quote:anoniem001 schreef op 24 april 2013 @ 17:54:

Omdat ik het leuk vind te sms'en. Hij denkt daar anders over.

Als je wil dat hij je niet helemaal uit gaat kotsen, dan stop je met dat stalkerige gedrag.

Hij doet nu nog aardig en zegt dat ie best vrienden wil blijven (al wordt dat meestal als zoethoudertje gezegd) maar als je zo doorgaat, dan barst een dezer dagen de bom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven