bellen en smsen irritant
woensdag 24 april 2013 om 06:52
hallo allemaal, Ik heb een vriendschap met mn exvriend. maar wij smsden elkaar nog bijna iedere dag. Hij vind dat niet nodig en hij zegt dat hij met zijn eigen dingen bezig is. elke keer moet ik dat aanhoren en ik word er zoo moe van! hij vind mij nog steeds een leuke lieve meid maar dat smsen en bellen vind hij erg irritant. ik vind het vaak moeilijk om niet te smsen. en heb hem ook gezegd dat ik bepaal of ik een smsje wil sturen of niet omdat ik daarvoor betaal. maar ik word hier zo moe van. hoevaak spreken vriende elkaar eigenlijk?
woensdag 24 april 2013 om 08:40
Als jij blijft bellen en smsen terwijl hij aangeeft dat irritant te vinden, dan ben je geen vriendin maar een stalker.
Grote verschil tussen een vriendin en een stalker? Een vriendin houdt rekening met wat de ander wel en niet wil. Een stalker houdt alleen rekening met wat de stalker zelf wil.
Hou jij rekening met wat je ex wil wat betreft dat bellen en smsen? Nee.
Hou jij alleen rekening met wat jij wil wat betreft dat bellen en smsen? Ja.
Jij bent een stalker. Kap er nou mee.
Grote verschil tussen een vriendin en een stalker? Een vriendin houdt rekening met wat de ander wel en niet wil. Een stalker houdt alleen rekening met wat de stalker zelf wil.
Hou jij rekening met wat je ex wil wat betreft dat bellen en smsen? Nee.
Hou jij alleen rekening met wat jij wil wat betreft dat bellen en smsen? Ja.
Jij bent een stalker. Kap er nou mee.
woensdag 24 april 2013 om 08:54
Bij dit soort topics vraag ik mij af hoe oud iemand is. Het lijkt nl nogal kinderlijk, dit gedrag.
ik bepaal of ik een smsje wil sturen of niet
Ik zie een stampvoetende kleuter voor mij.
ik bepaal of ik een smsje wil sturen of niet
Ik zie een stampvoetende kleuter voor mij.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
woensdag 24 april 2013 om 09:05
quote:Kalliope schreef op 24 april 2013 @ 08:58:
Hoi smurfje, hoe gaat het met je?
Je ex is een eikel, maar dat is geen nieuws.Waar. Maar aan de andere kant....blijven smsen terwijl iemand daar niet op zit te wachten is niet handig en toch echt iets wat je zelf doet. Dat kun je ex niet in de schoenen schuiven.
Hoi smurfje, hoe gaat het met je?
Je ex is een eikel, maar dat is geen nieuws.Waar. Maar aan de andere kant....blijven smsen terwijl iemand daar niet op zit te wachten is niet handig en toch echt iets wat je zelf doet. Dat kun je ex niet in de schoenen schuiven.
woensdag 24 april 2013 om 09:34