Beroerd na lichttherapie?
dinsdag 8 januari 2013 om 11:52
Ik zie in een ander topic dat het om winterdepressie gaat, ik heb ook al heel wat uurtjes voor allerlei lampen doorgebracht, hoewel het de laatste jaren wat beter gaat.
Mijn klachten zijn nooit erger geworden door de behandeling, ik zou zeker even met de behandelaar overleggen. Welke symptomen zijn nu erger? Kan het niet iets anders zijn, of voel je je extra rot door de ziekenhuis omgeving?
Mijn klachten zijn nooit erger geworden door de behandeling, ik zou zeker even met de behandelaar overleggen. Welke symptomen zijn nu erger? Kan het niet iets anders zijn, of voel je je extra rot door de ziekenhuis omgeving?
dinsdag 8 januari 2013 om 21:14
Bij mijn weten moet je in Augustus al beginnen, wil je dit jaar baadt hebben bij lichttherapie?!
Maar ik kan me wel voorstellen dat je klachten ervaart. Door het licht komen er stoffen vrij, dat kan ook een 'overdosis' zijn, doordat je bijvoorbeeld te lang achter de lamp hebt gezeten.
Of omdat je er aan moet wennen.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je klachten ervaart. Door het licht komen er stoffen vrij, dat kan ook een 'overdosis' zijn, doordat je bijvoorbeeld te lang achter de lamp hebt gezeten.
Of omdat je er aan moet wennen.