Beroerd na lichttherapie?

08-01-2013 11:11 9 berichten
Ik ben begonnen met lichttherapie in het ziekenhuis, en na 2 keer voel ik me beroerder dan beter. Is dat normaal?
Ik heb het ook geprobeerd maar werd er hyper van en een beetje misselijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die vraag voorleggen aan je behandelaar. Succes!
Wat voor lichttherapie? Vanwege eczeem, psoriasis? Of vanwege iets anders?
En op wat voor manier voel je je beroerd? er heerst bijvoorbeeld ook griep, om maar iets te noemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zie in een ander topic dat het om winterdepressie gaat, ik heb ook al heel wat uurtjes voor allerlei lampen doorgebracht, hoewel het de laatste jaren wat beter gaat.

Mijn klachten zijn nooit erger geworden door de behandeling, ik zou zeker even met de behandelaar overleggen. Welke symptomen zijn nu erger? Kan het niet iets anders zijn, of voel je je extra rot door de ziekenhuis omgeving?
Het is echt lichamelijk. Inmiddels heb ik de behandelaar gesproken en ze gaf aan dat ik misschien minder lang achter de lamp moet.
Bij mijn weten moet je in Augustus al beginnen, wil je dit jaar baadt hebben bij lichttherapie?!

Maar ik kan me wel voorstellen dat je klachten ervaart. Door het licht komen er stoffen vrij, dat kan ook een 'overdosis' zijn, doordat je bijvoorbeeld te lang achter de lamp hebt gezeten.

Of omdat je er aan moet wennen.
Neem 4 keer de ADH van vitamine-d olie capsules. Te weinig zon in Nederland, te weinig zonkracht. Te weinig aanmaak van d in je lijf daardoor. Daardoor kan je ook je zonnigheid verliezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven