Cadeau psycholoog

22-06-2014 14:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Over een aantal weken houdt de psychologische hulp die ik een aantal jaar heb gekregen op vanwege de bezuinigingen. Erg rot allemaal maar het is wat het is.. Omdat ik al die tijd bij één psycholoog ben geweest heb ik onbewust toch een band met haar gekregen en vind ik het jammer dat ik weg moet. Nu gaan we binnenkort afscheid nemen en zou haar graag nog iets geven..Maar wat? Heeft iemand een idee?

Bedankt alvast!
Zelf krijg ik regelmatig kleinigheidjes van clienten die ik afsluit. Ondanks dat het mijn werk is,vind ik het altijd ontroerend dat mensen aan me gedacht hebben en de moeite hebben genomen. Daarnaast heb ik het idee dat dit voor sommige clienten ook bijdraagt aan het afsluiten van het traject.
Miszlady/Mylene: Ben zo nieuwsgierig waarom het niet zou mogen? Is dat een beroepscode?
Ja beroepscode, ivm afhankelijkheid en ongelijkwaardigheid van cliënt/hulpverlener.
Kleine cadeautjes mogen heus wel. Artsen en verpleegkundigen krijgen ook vaak te maken met presentjes, maar het moet wel in proportie blijven natuurlijk.
Heb ooit eens een collage gemaakt van wat plaatjes en spreuken die ik op internet tegen was gekomen die op mij en de therapie van toepassing waren. Ik had het uitgeprint op mooi glanzend karton. Dat heb ik als een soort van persoonlijke extra grote kaart aan een psycholoog gegeven bij 't afscheid. Uiteraard met nog een handgeschreven boodschap op de achterkant.

Werd erg gewaardeerd.

Maar ik zou het sowieso klein houden. En er uiteraard ook een persoonlijke boodschap bij doen. En als jij niet zo'n schrijver bent dan zal zij een kort briefje oid juist extra waarderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven