De hele dag in bed liggen
zondag 5 oktober 2014 om 13:02
Toen ik nog bij mijn ouders woonde deed ik dat wel. Ik zat meestal op mijn kamer en zat sowieso met mijn laptop op het bed. Dus in de winter bleef ik op zondag vaak lekker onder de dekens zitten.
Nu ik op mij zelf woon heb ik pas 1x overdag in bed gelegen en toen was ik ziek. Ik hang nu gewoon lekker op de bank.
Nu ik op mij zelf woon heb ik pas 1x overdag in bed gelegen en toen was ik ziek. Ik hang nu gewoon lekker op de bank.
zondag 5 oktober 2014 om 13:13
Ja, heerlijk is dat. Niet perse in bed maar wel in joggingpak op de bank. Zoals vandaag ook. TV aan en tablet binnen handbereik. Verwarming aan, koffie, iets lekkers er bij. Lekkere broodjes, sushi laten bezorgen vanavond. Geen make-up, geen verplichtingen. Alles mag niets moet dagje. Lekker zonder schuldgevoel genieten. Morgen weer fris en fruitig naar het werk. Vind het zo typisch Nederlands dat je je vrije tijd "nuttig" moet besteden of dat je zo "niks aan je dag hebt". Ik vind juist dat ik heel veel aan mijn dag hebt met alleen maar leuke dingen. Het weekend is om uit te rusten en niet om allerlei klussen te doen. Ook geen huishoudelijke, daarvoor heb ik elke week een lieve hulp.
zondag 5 oktober 2014 om 13:15
Oh wat een treurnis. Ieder z'n meug natuurlijk, maar heel de dag op bed? Eten zelfs mee? Bah.
Op een gegeven moment heb je toch zin om je op te frissen, om een frisse neus te halen, even je lijf te bewegen, zien wat er buiten gaande is?
Nee, ik snap hier echt niet van en heb gelijk visoenen van dikke luie mensen met ladingen snoep en kruimels in hun vieze stinkende bed. Brrr
Op een gegeven moment heb je toch zin om je op te frissen, om een frisse neus te halen, even je lijf te bewegen, zien wat er buiten gaande is?
Nee, ik snap hier echt niet van en heb gelijk visoenen van dikke luie mensen met ladingen snoep en kruimels in hun vieze stinkende bed. Brrr