De kleine dingen in het leven

05-11-2012 14:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat ook wel eens, dat je helemaal gelukkig kan zijn met iets kleins?

Een kaartje van een vriendin, een vrolijk bosje bloemen op tafel, een lekker geur kaarsje of een flesje badolie van je favoriete merk.

Waar werd jij vandaag gelukkig van?
Laat ik zelf beginnen,

ik werd vandaag zomaar erg blij van mijn nieuwe zachte sjaal.
Ik ga erg blij worden van m'n ontbijt! Geroosterd brood met kaas en spek en een ander stuk met pindakaas, lekker!

Ik zou trouwens erg blij worden van een zachte sjaal want het wordt nu echt koud hier (ben niet in NL)
de geur van mn wasverzachter die door het hele huis hangt.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Ik werd heel gelukkig toen ik zonet door mijn beste vriendin gebeld werd dat haar zoontje geboren is!
Dat ik vanmorgen nog even terug mijn bed in kon met mijn jongste dochter, omdat mijn man de oudste naar het kdv bracht. Lekker nog een uurtje geslapen met haar op mn borst na een gebroken nacht.

En dat het zo lekker zonnig is nu. Dat had ik vanmorgen ook niet gedacht. Zo meteen nog even lekker wandelen!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Een puber op het zebrapad die je geen stuiver zou geven afgaande op zijn uiterlijk. Ik stopte, hij steekt over en maakt halverwege het zebrapad een kniebuiging en neemt zijn spreekwoordelijke hoed voor me af

Ik werd er blij van vanochtend!
Een lief sms'je van mijn vriend.
Van mijn nieuwe e-mailadres. Naar aanleiding van de topic over de hotmail overgestapt op een nieuwe adres. Had eerst heel veel moeite met gmail, omdat miljoenen (overdrijf niet) mensen op de wereld mijn naam of iets in die vorm hebben. Daar kwam ik dus niet uit. Toen gaf een vriendin mij een tip van een andere provider, niet zo suf, maar ook niet te "jong".

Nu dus een professionele mail, toch best wel fijn!
Een voormalig collega belde dat een client van mij met wie ik onwijs veel strijd heb geleverd in het verleden, haar kwam vertellen dat ze het bij mij toch niet zo slecht had gehad uiteindelijk Ik loop al twee uur met een glimlach op mijn gezicht van trots!
de geur van hyacinten die open beginnen te gaan
Ik werd heel gelukkig van de stoofperen die mijn schoonmoeder speciaal voor mij geplukt had! Het hele huis ruikt heerlijk!
Als het gras gemaaid is wanneer ik 's ochtends mn raam opendoe..zo'n frisse lucht binnen :-)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Van het feit dat ik nog vakantieuren blijk te hebben terwijl ik dacht dat ze op waren
Toen ik aan het hardlopen was in mijn I love NY trui kwam er een oude man langsfietsen en die zei: dat deden ze dus mooi niet he vanochtend in New York!

Vond het zo schattig en adrem
Dat ik ben gaan joggen vanochtend, wat echt heerlijk was! Heb 0 conditie, maar toch, het ging goed en het ik ben er echt happy van.
Stilte in huis, geen gedoe, geen (kinder)televisie, niemand die me iets vraagt: pure stilte
Ik werd vanochtend heel blij van onze kat die 's nachts stiekem onze slaapkamer in geglipt is en prinsheerlijk op het voeteneinde lag te snorren toen ik wakker werd <3
Kom net terug uit het bos waar alles bezaaid is met gekleurde bladeren en de zon tussen de takken doorpiepte terwijl allerlei vogels en eekhoorns druk aan verzamelen zijn en er een keur van paddestoelen groeien. Lekker fris terug met een uitgeputte hond.
Ik heb mijn geluk vandaag gevonden in het feit dat onze kittens (5 maanden) heerlijk boven op mij kwamen liggen en hard begonnen te spinnen! Het zijn zo'n mupkes *ik ben denk ik verliefd *
Dat ik, ondanks de grote omleiding, meteen de goede weg naar m'n werk heb gevonden.
I would rather shit in my hands and clap
Fietsend door de stad en zien hoe mooi ze is, een onverwacht verschrikkelijk lief cadeautje van mijn beste vriendin, een fijn moment met mijn man en een dikke knuffel van mijn lieve zoon.

Ik ben een gelukkig mens denk ik zo
quote:Mundy schreef op maandag 05 november 2012 14:55 Ik werd heel gelukkig toen ik zonet door mijn beste vriendin gebeld werd dat haar zoontje geboren is!Dat kan ik me goed voorstellen! Gefeliciteerd !
Always look on the bright side of life
Een bakkie Wiener Melange en het zonnetje wat naar binnen piept.
Mijn puberzoon die belt en begint met: Hai lieve mama! En niet eens iets van me wilde
Always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven