Dip

17-05-2018 21:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet meer, ik ben op. Het spijt me, weer, er zijn steeds periodes waarin ik wegval, niks lukt, alles is zwaar, zwart, negatief. Het liefst wil ik me dan verstoppen maar dat is geen fatsoenlijke reactie dus bikkel ik door. Ook al komt er dan letterlijk niks uit m'n handen. Wat het alleen nog maar zwaarder maakt. Het kost tijd om die spiraal weer om te buigen. Ik zit nu weer helemaal onderaan (joepie, het zou dus weer de positieve kant op moeten gaan), maar ik wil niet meer, ik ben op. Ik kan de kinderen niet alleen laten maar ik kan niet meer, ik wil niet meer.
Wat fijn dat je bij een vriendin bent geweest en hulp hebt gehad van je zus en zwager.
Klote dat je huisarts zo reageerde. Misschien kun je opschrijven hoe je je voelt en waar je tegenaan loopt en dat aan hem laten lezen of misschien kun je iemand die je vertrouwt meenemen? En anders gewoon de hap bellen als je je weer zo voelt als toen je dit topic opende want dat is niet goed.
Probeer toch wat hulp aan te pakken en de mensen die je dichtbij staan in te lichten over hoe het echt met je gaat, hoe lastig dat ook is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven