Dwangmatige liedjes in mijn hoofd!

29-04-2017 18:32 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al heel lang heb ik liedjes in mijn hoofd, ik ben eigenlijk nooit zonder. Deuntjes, teksten, melodieën.... continu!

Overdag heb ik er niet zo'n last van, omdat het dan op de achtergrond is omdat ik dan bezig ben.

Maar in bed komt het heel hard op de voorgrond. Het is geen gewone oorwurm, het is dwingend en hard en niet te stoppen. Het is ook niet het hele liedje maar steeds een stukje...

Herkent iemand dit? Zijn er tips? Ik zou er erg graag vanaf willen.

( Er wordt altijd lacherig gedaan hierover maar heb er echt last van! Zelfs de huisarts moest lachen. Snap niet waarom!)
Life is a balance of letting go and holding on!
quote:notalwaysdark schreef op 30 april 2017 @ 18:32:

[...]

Dat snap ik ja..

Hoelang heb je het eigenlijk al?

En waarom is het nu ineens zo storend?

Misschien kan je het vergelijken met een angst. Ik heb overgeefangst, in tijden van stress&paniek wordt het ineens erger, alsof ik die angst als hulpmiddel gebruik om de controle terug te krijgen. Die dwangliedjes hebben voor jou ook op de één of andere manier een functie. Je wilt ze niet, maar hebt ze toch.Ik heb ze al zo lang ik me kan herinneren. Had er nooit last van, maar nu wordt ik almaar wakker in de nacht. Soort vervelend slaappatroon. Daardoor kom ik niet meer goed in slaap als ik eenmaal in waakstand ben. Dit heb ik ongeveer vanaf september. Dus eigenlijk is het een cirkeltje waarin ik ronddraai.
Life is a balance of letting go and holding on!
Het het gehad met in the ghetto van Elvis.

En driving home for christmas, van Chris rea.

Verschrikkelijk! Hoe je er van af komt? Ik heb geen idee, maar persoonlijk heb ik er al heel lang geen last meer van gehad. Heb je veel stress momenteel? Kan het daar verband mee houden?
Ik heb altijd het duet van George Michael en Mary j Blige (As ) in mijn hoofd s nachts. Waarom? Geen idee , maar deze komt dus altijd terug als ik wakker ben s nachts. Echt heel irritant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven