Een topic waar alles er mag zijn en ook weer mag verdwijnen

01-11-2022 08:55 3632 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de titel al aangeeft: een gedeelde veilige plek om verder te kunnen schrijven en naar hartelust ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: voor iedereen die van avocado’s houdt, voor wie zijn hart wil luchten maar geen ruimte durft in te nemen, voor wie wacht op januari en voor wie dat niet alleen hoeft te doen. Hier mag het samen :heart:


Vanwege de veiligheid en dat alles in dit topic ook weer mag verdwijnen: NIET QUOTEN
bloemenvaasje wijzigde dit bericht op 17-01-2024 22:33
10.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah dit vind ik lief en leuk :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Bloemenvaasje wat lief van je!

Ik vind het bijzonder te merken hoe erg ik sommige mensen en topics hier mis. Ik weet niet precies waarom. Vanwege de puurheid, wijsheid en het gevoel dat we als vreemden toch elkaar kunnen bijstaan. Dat geeft me hoop. Ik denk dat sommige mensen denken dat ze teveel ruimte innemen of wat dan ook maar misschien ook goed om te weten dat ze heel veel brengen aan anderen hier.
Hoera ik durfde er zelf geen te openen :-D Dankjewel Bloem :cheer2:

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het weer wat beter mentaal, de hormonen doen weer normaal :hihi: Fysiek is wel stom, gisteren heb ik een rolstoel opgepikt bij de thuiszorgwinkel. Zodat ik makkelijker de deur uit kan, want ik heb veel pijn.
Gelukkig heb ik net een goede 20 weken echo gehad, baby Green doet het supergoed. Dus ik weet waar ik het allemaal voor doe :heart:
licht schreef:
01-11-2022 09:37
Bloemenvaasje wat lief van je!

Ik vind het bijzonder te merken hoe erg ik sommige mensen en topics hier mis. Ik weet niet precies waarom. Vanwege de puurheid, wijsheid en het gevoel dat we als vreemden toch elkaar kunnen bijstaan. Dat geeft me hoop. Ik denk dat sommige mensen denken dat ze teveel ruimte innemen of wat dan ook maar misschien ook goed om te weten dat ze heel veel brengen aan anderen hier.
Helemaal mee eens, ik miste het topic en de mensen ook. Al snap ik helemaal waarom het weg ging hoor. Vond het ook moeilijk om zelf weer eentje te openen.
Alle reacties Link kopieren Quote
GreenLadyFern schreef:
01-11-2022 09:45
Hoera ik durfde er zelf geen te openen :-D Dankjewel Bloem :cheer2:

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het weer wat beter mentaal, de hormonen doen weer normaal :hihi: Fysiek is wel stom, gisteren heb ik een rolstoel opgepikt bij de thuiszorgwinkel. Zodat ik makkelijker de deur uit kan, want ik heb veel pijn.
Gelukkig heb ik net een goede 20 weken echo gehad, baby Green doet het supergoed. Dus ik weet waar ik het allemaal voor doe :heart:
oei ik weet een beetje wat je doormaakt. bij kind 2 door bekkeninstabiliteit vanaf een week of 20 rolstoelafhankelijk geweest. Ik mag het niet zeggen maar wat een kutzwangerschap was dat. Heel veel sterkte voor jou de komende maanden. :heart:
lonelycat schreef:
01-11-2022 10:14
oei ik weet een beetje wat je doormaakt. bij kind 2 door bekkeninstabiliteit vanaf een week of 20 rolstoelafhankelijk geweest. Ik mag het niet zeggen maar wat een kutzwangerschap was dat. Heel veel sterkte voor jou de komende maanden. :heart:
Ah, dankjewel! Ik hoef gelukkig niet continue in een rolstoel, maar om naar een winkel te gaan bv is het wel handig. Dan kan ik wel nog een wandelingetje maken of wat licht werk in de tuin doen, waar ik ontzettend blij van wordt.
Het is ook echt wel kut, gelukkig kan ik er goed mee omgaan en zie ik het allemaal positief in. En dan eens in de week ben ik het een paar uur beu, moet ik even boos en verdrietig zijn en huilen, en dan gaat het daarna wel weer.
Het is ook wel een uitdaging voor me om hulp te vragen en accepteren moet ik zeggen, daar kan ik nu wel mooi mee oefenen
Alle reacties Link kopieren Quote
dapper ben je GLF.
Alle reacties Link kopieren Quote
-
mittensz wijzigde dit bericht op 03-11-2022 07:23
99.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
kunnen jullie het niet kopen?
Alle reacties Link kopieren Quote
-
mittensz wijzigde dit bericht op 03-11-2022 07:24
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat naar Mittensz! Een fijne veilige plek om te wonen is zo belangrijk!
Knuffel voor jou :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Greenie en licht, ik heb jullie ook gemist :hello:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijd voor een goed gesprek tussen jouw opa en jouw vader lijkt mij..
Alle reacties Link kopieren Quote
Vaasje :bigkiss:
Haai iedereen :hello:
Alle reacties Link kopieren Quote
GLF ik vind je dapper! Pijn is naar en zo vermoeiend… heel goed om dan de rolstoel te gebruiken voor de dingen die moeten, zodat je je energie kunt gebruiken voor de dingen waar je blij van wordt :-)
Fijn dat de hormonen weer wat gekalmeerd zijn, beter voor het koppie :lips:


Hier gaat het zo zo,
~poef~
bloemenvaasje wijzigde dit bericht op 01-11-2022 16:33
57.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
OlleGrieze schreef:
01-11-2022 10:45
Vaasje :bigkiss:
Haai iedereen :hello:
:smooch:
Ik zit te lachen en te grienen en nog veel meer.
Wat ontzettend lief en fijn en bijzonder...

Hier hele slechte week gehad, daarna wel weer oke.

Had ik al gezegd hoe lief ik dit vind?

Greenie, die baby van jou houdt je nu al lekker bezig. Fijn dat baby gezond gekeurd is. :heart:
Kan je al een wheelie in je rolstoel?

Mittenz, spannende dag vandaag! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn topic!
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mittensz,
Je zou opa kunnen vragen om het 'recht van laatste bod'.

Dus als hij eruit is met een koper, dat jullie dan horen waarvoor het kan worden verkocht en dat jullie dan kijken of je daar een beter bod van kan maken.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben blij met dit plekje.
Eerlijk gezegd voelde ik me een beetje verloren toen het andere topic ineens weg was. Was daar ook een beetje van geschrokken - want geen idee waarom. En dan gaat mijn hoofd er zelf van alles van maken wat helemaal nergens over gaat waarschijnlijk.

Dus fijn jullie weer te hebben gevonden!

Mittensz: wat een nare situatie! Heb je met je opa persoonlijk al een gesprek gehad of is deze info allemaal via-via? Het zou kunnen helpen of wellicht wat dingen duidelijk maken. Heeft hij nu misschien het gevoel dat jij/jullie zijn huis 'ingepikt' hebben bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooh wat zuur bloemenvaasje! Ik ben na 100 keer afgewezen te zijn vanwege te complex (ok 100x dat is overdreven), ergens op de wachtlijst gezet voor therapie mbt PTSS en had me nooit bedacht dat het dan alsnog stuk kan lopen zo! Wat moet je je rot voelen, dikke knuffel! :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
GreenLadyFern schreef:
01-11-2022 09:45
Gelukkig heb ik net een goede 20 weken echo gehad, baby Green doet het supergoed. Dus ik weet waar ik het allemaal voor doe :heart:
Wat fijn, Green!

Hoezo is het topic ineens weg?
Wat heb ik gemist? Paar dagen hier niet geweest...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven