En vandaag ben ik chagrijnig!!

04-09-2012 13:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, even een topic geopend om mijn chagrijnigheid te uiten en te delen.

Even zo'n dag dat je nergens zin in hebt, dat niets gaat zoals je wilt.

Slecht geslapen vannacht, zomaar zonder reden en vanmorgen een tergend lang, saai en frustrerend overleg gehad. En zometeen weer een overleg. Ik heb geen zin meer. Ik wil lekker thuis op de bank boos voor mn uit staren, gewoon omdat ik daar zin in heb. Bleuh, wat een stomme dag. En geen flauw idee waarom ik het zo slecht trek. Toch zo maar weer mn professionele gezicht opzetten

Maar wel met tegenzin.

Zo, dat lucht al een stukje op. Verder geen bedoelingen met dit topic hoor, gewoon even afreageren.

Wie is er vandaag ook lekker chagrijnig?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Hahahah ik door mn eerste schooldag, maar je post vrolijkt me wel op !
Ik niet.

Maar jij vindt het blijkbaar lekker, dus chagrijn lekker verder
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben chagerijnig omdat ik me vandaag hondsberoerd voel en dit pas mijn derde week bij mijn nieuwe baan is.

Ben thuis met ongelofelijke spierpijn, koortsig, pijnlijke keel en misselijk.

Slaap heel veel want wil morgen weer werken en het is nog mooi weer ook
Ik baal dat het maar zo warm blijft.

Graag 10 graden ofzo.
quote:SeptemberGirl schreef op dinsdag 04 september 2012 13:39 Ik baal dat het maar zo warm blijft.

Graag 10 graden ofzo. Inderdaad, doe mij maar winter hoor.
Ik baal omdat ik voor mijn gevoel niets nuttigs heb gedaan op mijn vrije dag (klopt niet helemaal, maar ik had veel meer kunnen doen)

Ik baal omdat ik niet kan genieten van niets doen.

Ik baal omdat ik vanmorgen tijdens het douchen mijn benen niet heb geschoren en nu geen jurkje of iets bloot aan kan, terwijl het lekker weer is.

Ik baal omdat ik net een paar chocochipskoekjes heb opgegeten, terwijl ik wist dat ik er spijt van zou krijgen.

Ik baal omdat ik zin heb in latte chai van Starbucks, maar in de wijde omtrek hier geen Starbucks te bekennen is.

Ik baal omdat ik baal.
Ik juist niet. Ik heb vandaag het verlossende antwoord van het UWV gekregen en hoef me over een bepaald iets geen zorgen meer te maken. Ik ben dus heel blij.
Ik ben chagrijnig omdat ik mijn werk niet meer leuk vind en graag iets anders zou willen doen maar dit niet durf.

Lekker stok dus maarja, ik ben dus chagrijnig
Ook zomaar nergens zin in. Ging een stuk fietsen maar heb t rondje zo klein mogelijk gemaakt want t ging helemaal niet lekker.

Dacht lekker ff iets te gaan kijken van uitzendinggemist maar internet is heeeeeeeel traag op moment.

Gewoon.... een dag zonder energie....
Ik baal ook. Waarom weet ik niet, en daar baal ik van. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Normaal troost ik mezelf dan met eten, maar ik zit al heel vol.

Ik wil/moet nog schoonmaken, boodschappen doen, iets regelen en ik wil helemaal niks. Ik kan niet genieten van een boekje lezen of relaxen dus HELP wat moet ik?!
Wat een leuke reacties :-) Soms kun je ook balen om alles en niets inderdaad. Ach, dan maar eens een lekker baaldagje. Morgen is alles beter toch? En als je nergens zin in hebt, moet je ook gewoon niets doen. Ik verheug me nu al op een avondje chagrijnig zappen voor de TV!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
En is jullie dag al wat leuker? Ik ben nog steeds in de blech-stemming.
Ik baal omdat ik beperkt word in dingen door mijn zwangerschap (ben wel heel blij met mijn zwangerschap!)

Ik mis iets verslavendst, ik rook al heel lang niet, ik drink al heel lang niet, en alles wat nog meer verslavend is wat ik wel mag daar word ik misselijk van. Ik ben vegetarisch en baal dat ik vlees ineens ontzettend lekker vind ruiken heb er af en toe ook echt trek in....
Ik baal omdat ik 6 maanden stage moet lopen.. Fulltime voor zoooo weinig geld bah
Gisteren niet, maar nu weer wel giga sjagge...

Mijn verhaal heb ik afgelopen week al in een eigen topic verteld. Maar baal ervan dat ik nog steeds in alle communicatie sta voor het buitenlandse evenement waar ik dus NIET heen kan.

Daarnaast speelt mijn enkel ook gigantisch op, bleek maandag toch dat de banden gescheurd zijn. Heb even zoiets van: Dat kan er ook nog wel bij!

En nu wil ik klaar zijn met sjagge zijn en het zwelgen in selfpitty...

Het leven/weer is er veuls te mooi voor!!!
Ik was heel chaggie maar het wordt wat minder. Ben ontslagen op mn oude werk (crisis verha) en nu sinds een week werk ik in een baan waarbij de tijden erg onregelmatig zijn (kan ik niet zo goed tegen) het werk best zwaar, en ik krijg bijna de helft minder salaris.. Dus ook prive/financieel wordt het aanpoten.

Net nu ik merk dat ik mn meeste broeken niet meer pas en ik eigenlijk nieuwe moet hebe. ...

Frustratieee!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven