Ervaring met mishandeling?

14-02-2012 23:17 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een niet zo leuke thuis situatie en wil er eigenlijk over praten maar ik weet niet met wie. Is er iemand hier die ook emotioneel/fysiek mishandeld is en er wel met mij over wilt praten ofzo?
Heb je boertjes of zusjes?
Dat is ook wat ik probeer, maar het is nogal lastig... Al m'n sollicitaties worden afgewezen omdat ik geen relevante werkervaring heb en op het moment (zonder baan) kan ik geen kamer o.i.d. betalen.
quote:annlogi schreef op 14 februari 2012 @ 23:35:

Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd en heb nog geen werk. Ik zou bij wijze van spreke nu meteen weg kunnen.

De enige naar wie ik opzich zou kunnen is m'n tante. Maar zij heeft geen bed of ruimte waar evt. een campingbedje ofzo zou kunnen helaas.Haar bank?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:annlogi schreef op 14 februari 2012 @ 23:35:

Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd en heb nog geen werk. Ik zou bij wijze van spreke nu meteen weg kunnen.

De enige naar wie ik opzich zou kunnen is m'n tante. Maar zij heeft geen bed of ruimte waar evt. een campingbedje ofzo zou kunnen helaas.Een matras op de grond of op de bank?
quote:Enn schreef op 14 februari 2012 @ 23:38:

[...]

Haar bank?Dat zou kunnen ja, maar op de lange termijn is het ook niet echt een oplossing.
quote:annlogi schreef op 14 februari 2012 @ 23:40:

[...]

Dat zou kunnen ja, maar op de lange termijn is het ook niet echt een oplossing.Misschien niet het is wel een start.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:isabon schreef op 14 februari 2012 @ 23:33:

Kijk anders eens op http://www.korrelatie.nl/

Je kunt ze bellen, mailen en met ze chatten.Goede tip! je wordt hier geholpen door ervaren hulpverleners!
Wat is de rol van jouw broer hierin? Is er niemand in de familie die je verdorie wil helpen?

Ga morgen naar je huisarts en overleg dit met hem, ik denk dat hij je kan helpen hierbij.
Nee maar het zou voorlopig toch kunnen op de bank,dan ben je in ieder geval thuis weg en kun je verder zoeken?
En aangifte doen?
quote:Enn schreef op 14 februari 2012 @ 23:41:

[...]

Misschien niet het is wel een start.Dat opzich wel. Maar ik zou me wel schuldig voelen, omdat ik haar dan weer met mijn problemen opzadel. En zij heeft eigenlijk hetzelfde meegemaakt, want haar (en mijn vaders) vader was dus eigenlijk hetzelfde zoals mijn vader nu is.
hier nog een lotgenoot ,

gelukkig mezelf kunnen bevrijden.

wat je net zegt,

wie kan jou dan beter begrijpen dan zij?

de tip van korrelatie is heel goed ,

politie kan je ook verder helpen, mits je aangifte doet.

welke regio woon je?
Des te meer reden om naar haar toe te gaan
Hoi Annlogi,

Wat zit jij in een rot siuatie!

Mag ik vragen in welke regio je woont?

Neem morgen contact op met steunpunt huiselijk geweld. In een blijf van mijn lijf huis kun je ook terecht als het niet om je partner maar om je vader en/ of broer gaat.

Als je hier over meer wilt weten vraag gerust.
Ik woon in het groene hart.

De politie vind ik wat te ingrijpen. Ook denk ik niet dat zij wat kunnen doen aangezien er niet echt bewijs voor is... Kan steunpunt huiselijk geweld ook wat doen als het niet alleen om fysiek geweld gaat maar ook om psychisch of emotioneel geweld of hoe je dat moet noemen?
annlogi,

dat denk ik wel,

mishandeling is mishandeling,

of het nou lichamelijk of geestelijk is.
Ja Annlogi,

Steunpunt huiselijk geweld laat jou je verhaal vertellen. Steld aanvullende vragen en kijkt aan de hand daarvan wat jij nodig hebt. Iemand ofm mee te praten bij jou in de buurt , of een plek voor onderdak waar jij je veilig kan voelen.Geestelijke mishandeling is ook mishandeling, soms nog wel erger om te ervaren dan lichamelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven