Ervaringen de luisterlijn/Sensoor

04-11-2019 23:19 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat zojuist weer even in een dipje om verschillende redenen...

Dus ik ging een chat-gesprek aan bij de luisterlijn.... ik vond het gesprek totaal niet helpen...ik kreeg af en toe een zin terug. Had nog beter mijn woord tegen een muur kunnen doen...Ik had er eigenlijk veel meer van verwacht.

Wat is jullie ervaring met de luisterlijn ? (dat vroeger sensoor was).

De luisterlijn

Totaal aantal stemmen: 36

Goed (14%)
Slecht (31%)
Geen ervaring mee (56%)
Alle reacties Link kopieren
Maar staat er een tijd voor een gesprek Sigmund?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
06-11-2019 11:09
Maar staat er een tijd voor een gesprek Sigmund?
Het is niet de bedoeling dat je uren met iedereen aan de lijn hangt. De richtlijn is ongeveer 30 minuten en dat is vaak genoeg. Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand een paniekaanval heeft/iets heftigs heeft meegemaakt en dan is langer soms nodig.
'You can't always get what you want'
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je antwoord, dat vroeg ik me nou af.
Hatsjikideee...
Ik heb 2 jaar geleden contact gehad met (toen nog) Sensoor. Ik was heel erg gestresst voor de verjaardag van mijn zoontje, dusdanig dat ik ervan ging hyperventileren. Ik heb mijn verhaal kunnen doen. Het enige dat die vrouw zei was: als ik het zo hoor, heb je het prima voor elkaar. Je legt alleen de lat heel erg hoog voor jezelf. Je bent een lieve moeder, dat jij je zo druk hierover maakt is daar eigenlijk al een bewijs van. Ze zei eigenlijk precies wat ik op dat moment even moest horen. Daarna voelde ik me veel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven