Even teveel allemaal

22-10-2012 21:02 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
-
quote:ioni schreef op 23 oktober 2012 @ 20:41:

Volgens mij gaat het vooral om het verwerken van verdriet, maar ik weet eigenlijk niet hoe je dat doet. Stom hè?

Aanstaande vrijdag zou de oppas kunnen komen. Maar ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Ik ben een beetje lamgeslagen.

Nou dat is niet raar hoor, als je geen tijd hebt im het recept te lezen, wordt de taart ook niet echt toppie

Zo werkt t bij ons uiteindelijk ook

Zou de oppas lekker laten komen en er zelf op uit gaan

Laat de dag maar komen zoals die is

Mooi weer, lekker ergens wandelen, op visite bij een vriendin oid

Of heerlijk alleen in de bieb, vind ik altijd lekker

En allemaal dingen plannen is leuk, maar soms ook maar ff de boel de boel laten en kijken hoe de dag loopt

Of lekker ff een uurtje met je dochter tv kijken samen op de bank, t moet soms ook kunnen

Zorg dat je eerst t verdriet verwerkt, dan is er weer meer ruimte voor andere gevoelens,

En verdriet vreet ook energie, heeeeeel veel

Sterkte en hoop dat je vrijdag toch even weg kan van alles, ook al is het je nog zo lief, soms moet het

En met 1 middag ben je er ook nog niet, maar beter iets dan niets
-
-
Hoe was het vandaag Ioni?

Leuk! Binnenhuisarchitectuur. Daar ben ik volgens mij slecht in, niet te geloven. Misschien kun je mij een keer advies geven dan wanneer begint het? Kun je je al verheugen of duurt het nog even?

Ik ga dit weekend met studievriendinnen een dagje en een nacht iets leuks doen. Ben nu nog heel moe, maar heb er wel zin in. Iedereen zit een beetje in hetzelfde schuitje ( drukke baan, jonge kinderen) dus dat wordt heerlijk beppen. Gezellig!
En vandaag was de oppas er. toch???

Nog wat voor je zelf gedaan, en even de boel de boel gelaten

Hoop dat je er ondanks alles een beetje van hebt genoten en wat rust hebt gekregen in je hoofd

Fijn weekend
-
Hoe gaat t vandaag met je?
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven