even van me afschrijven

06-06-2015 04:38 30 berichten
Bedankt voor jullie reacties!
quote:rosemetijs schreef op 06 juni 2015 @ 12:05:

Pffff wéér een OP die weg is..

Moet je de rest van je reacties in dit topic ook niet even verwijderen i.v.m. diezelfde zogenaamde herkenbaarheid?

So what, dan lees je toch even al die andere topics, dan ben je nog de hele dag zoet hoor.

Niet zo moeilijk over doen, dat mag toch iedereen zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefzoontje83 schreef op 06 juni 2015 @ 13:03:

[...]

So what, dan lees je toch even al die andere topics, dan ben je nog de hele dag zoet hoor.

Niet zo moeilijk over doen, dat mag toch iedereen zelf weten.Nee dat mag niet. Bij regelmatig de OP verwijderen krijg je een ban opgelegd.
quote:Liefzoontje83 schreef op 06 juni 2015 @ 13:03:

[...]

Niet zo moeilijk over doen, dat mag toch iedereen zelf weten.Nou niet helemaal hoor,een paar dagen geleden stond nog in het moderatortopic dat er maatregelen getroffen werden tegen iemand die keer op keer de Op's van al haar topics verwijdert..
quote:phoebe1982 schreef op 06 juni 2015 @ 07:07:

[...]

Dat is bij mij exact hetzelfde! Dat mokkel is dik en ziet er onverzorgd uit. (Draagt altijd hoodys enzo) Een vriend van mij opperde dat hij waarschijnlijk dronken was toen ie em erin hing..

.

Tjongejonge, wat een nare reactie. En dan ook nog je op weghalen.

Weet je, ik kom je al lang tegen, eerder ook altijd in het topic op zaterdagmorgen. Dus ik "ken" je een beetje. Jouw probleem is niet wat jouw ex wel of niet doet, jouw probleem is dat je teveel houdt van drama en jezelf en je sores, grote sores maar zeker ook kleine sores, veel te serieus neemt.
Ja dat klopt wel dat ik dat de laatste tijd een beetje te serieus neem.

Dat heeft ook een rede maar ik vind niet dat ik me daarvoor hoef te verantwoorden.

Ik voel me een stuk beter, ik heb wat inzichten gehad.

Bedankt voor jullie reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven