Fantaseer jij ook wel eens

08-02-2013 21:14 55 berichten
Fantaseer jij ook wel eens, dat je de discipline zou hebben om zó lang te wachten, dat die puist groot genoeg wordt om 'em uiteindelijk minutenlang uit te kunnen knijpen?

Nou?

Totaal aantal stemmen: 10

ja (60%)
nee, ik heb geen verboden verlangens (40%)
quote:ViolaHolt schreef op 09 februari 2013 @ 07:59:

"Ahum, sorry, maar mag ik er misschien even langs?"
Hahaha grappig topic! Ik ga maar niet naar die filmpjes kijken wat ik vrees het ergste

Maar ik geef het toe: bijna niets is zo lekker als het uitknijpen van puistjes of het krabben aan wondjes .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 09 februari 2013 @ 12:10:

Hahaha grappig topic! Ik ga maar niet naar die filmpjes kijken wat ik vrees het ergste

Maar ik geef het toe: bijna niets is zo lekker als het uitknijpen van puistjes of het krabben aan wondjes .

Juist, hier ook zo'n verslaafde als het om korstjes gaat!

vroeger had mijn zus een dikke korst op de enkel, en ik mocht die niet er af halen..*dikke stres*! Dus ik netjes gewacht tot ze diep is slaap viel...me nageltje er onder gezet, en....RAtssssss! .... korstje eraf.. klap in me gezicht en toen maar met een voldaan gevoel gaan slapen
herkenbaar hoor!

Als ik een korstje heb blijf ik krabben, zelfs als er littekentjes van komen. Het is sterker dan ikzelf blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 09 februari 2013 @ 19:12:

herkenbaar hoor!

Als ik een korstje heb blijf ik krabben, zelfs als er littekentjes van komen. Het is sterker dan ikzelf blijkbaar.Same here. Achteraf balen dat ik een litteken er bij heb, maar ja '' thats my destination''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven