Geesten in huis?

04-01-2014 00:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk de laatste tijd ineens veel dingen mee, Waarbij ik denk dat het wel eens geesten zouden kunnen zijn, ik vraag me af of ze me iets willen vertellen of me juist bang willen maken. Maar het is niet specifiek het huis waar ik in woon, het is overal waar ik kom. Het begon ongeveer 2 weken geleden, Me licht knipperde. Ik dacht dat het wel met het licht te maken zou hebben, maar ineens gebeurde het overal, in de supermarkten, bij mensen thuis.. Ik hield het wel even voor mezelf want het kon ook gewoon aan mij liggen. Maar op een ochtend kwam me moeder naar me toe en vroeg waarom ik de tussendeur van het slot had gehaald. Dit had ik echter niet gedaan. En de kerstlampjes gingen aan waarbij de stekker niet in het stopcontact zat! Eergister nacht wou ik gaan slapen, en hoorde ik ineens iemand vlakbij me 'SST' roepen. Ik schrok me dood en had niet meer geslapen. En had gister bij 2 vriendinnen geslapen. Ineens zei één vriendin tegen mij: KIJK het licht knipperde. En toen werd ik pas echt bang. Zij zien het dus ook! En we hoorde getik.. geluiden enzo. Maar het ergste is dat het van mij vandaan komt, het ligt niet aan huizen of dergelijke. Hoe moet ik er mee omgaan? Ik kan niet meer slapen en zit te rillen in me bed. p.s me vriendin vroeg zich ook af waarom het altijd zo tocht in me kamer terwijl alles dicht zit. En me pc was ineens kapot.

Graag Advies. Serieuze antwoorden.
Gaat het om LED-lichtjes? Die kunnen inderdaad af en toe opflikkeren. Dat komt omdat er nog energie kan zitten in de transformator, en LEDjes hebben maar heel weinig nodig om licht te genereren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zie het hier dagelijks.
quote:isalizzy schreef op 04 januari 2014 @ 00:43:

En de kerstlampjes gingen aan waarbij de stekker niet in het stopcontact zat! Ik geef je een miljoen voor die lampjes. Of een miljard. Wat jij wilt. Met het geheim voor gratis energie in mijn zak ga ik toch de rijkste mens op aarde worden!
Ik denk dat je vriendin je wil stangen, het geeft zo'n lekker machtsgevoel om iemand bang te maken of in iets te laten geloven..
Bij ons knipperden de lampen toen er verderop in een schuur een wietkwekerij zat.
You know how I know? Because I reeaally think so!
>> Maar het is niet specifiek het huis waar ik in woon, het is overal waar ik kom. Het begon ongeveer 2 weken geleden, Me licht knipperde. Ik dacht dat het wel met het licht te maken zou hebben, maar ineens gebeurde het overal, in de supermarkten, bij mensen thuis.. Ik hield het wel even voor mezelf want het kon ook gewoon aan mij liggen.

Hier is een heel plausibele verklaring voor. Als jij een angstig mens bent, dan verandert je bloeddruk voordurend onder invloed van stresshormonen. Als je hersenen een fractie van een seconde geen zuurstof krijgen dan wordt het heel even zwart. Je kan dan ook echt zwart zien, vlak voordat je je bewustzijn verliest. In jouw geval is de zuurstofaanvoer weer snel hersteld zodat je nooit echt het bewustzijn verloren hebt. Dergelijke haperingen zie je dan als "knipperen" van het licht.
11.11 dan ben ik ook spiritueel aan t transformeren
quote:ninika schreef op 04 januari 2014 @ 09:50:

Het is een beetje net zoals dat getal 11.11. Heb ooit eens iets gelezen over dat als je dat getal vaak ziet, dat je dan spiritueel aan het transformeren bent (ofzo..). Maar sinds ik dat gelezen heb zie ik ook overal 11, of 111 of 11.11.

Dus als je een lamp ziet knipperen en er op gaat letten, dan zie je opeens overal lampen knipperen.Klopt, 11/11 start van het carnaval
Dank u wel er zijn reacties waar ik zeker iets mee zou doen & Ja hopen dat ik het verbeeld dan haha
Pak een pendel en vraag de geest wat er aan de hand is. Vraag de geest daarna om je er niet meer lastig mee te vallen, omdat je er angstig van wordt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 januari 2014 @ 11:53:

[...]

Klopt, 11/11 start van het carnavalaah dat is het
quote:aninha schreef op 04 januari 2014 @ 01:40:...ook de slimste wetenschappers (kwantumfysici) beweren dat de kans dat dingen als geesten of goden bestaan eigenlijk even groot is als dat ze niet bestaan.Mijn tante koopt daarom altijd een staatslot: "Of je wint de hoofdprijs, of niet". 50% kans!
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Overal tocht het. In het ene huis meer dan de andere. Overal knippert er wel eens een lamp. Vooral als je er op gaat letten zie je het heel goed.

Ik zie altijd lampen knipperen als ik erg moe ben of die paar keer voordat ik ging flauwvallen. Ligt niet aan geesten.

Mijn kat was vier dagen weg geweest rond oud en nieuw. Ik heb serieus een paar keer de achterdeur voor haar open gedaan omdat ik haar hoorde miauwen in de tuin. Ze was er niet maar heb haar echt gehoord.

Hersenen doen rare dingen. Vooral als je er teveel mee bezig bent.

Gelukkig is mijn poes weer uit zichzelf thuis gekomen.
Boe!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Hercke schreef op 04 januari 2014 @ 14:58:

[...]

Mijn tante koopt daarom altijd een staatslot: "Of je wint de hoofdprijs, of niet". 50% kans!in werkelijk is de kans dat je de hoofdprijs wint ongeveer 0,000000001% maar ok.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2014 @ 10:58:

Bij ons knipperden de lampen toen er verderop in een schuur een wietkwekerij zat.'SST'............................
quote:Tommy_Gun schreef op 04 januari 2014 @ 00:50:

(Net The Conjuring gezien, dat noem ik pas een probleem)Dat lijkt me zo'n enge film! Ik wil hem zien, maar durf eigenlijk niet
quote:ninika schreef op 04 januari 2014 @ 16:00:

[...]

in werkelijk is de kans dat je de hoofdprijs wint ongeveer 0,000000001% maar ok.De kans dat je het goed voorspelt, is 50%. (Als je er vanuit gaat dat de helft verwacht te winnen en de andere helft niet).
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
quote:Geroldine schreef op 05 januari 2014 @ 04:07:

[...]

Dat lijkt me zo'n enge film! Ik wil hem zien, maar durf eigenlijk niet Nee daar is niks aan, gewoon saai.
Ik zag gisteren Haunted op TLC.

Brr ik vond het wel eng hoor!
Geroldine : ik heb hem laatst gezien, vond hem echt eng! Maar dat was aan het eind van de film wel weer over gelukkig dus gewoon kijken en afkijken!
Ik lees hier allemaal wat lacherige verhalen van mensen die daar niet voor open staan, dat geeft niet dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik geloof er wel in dat er meer is dan wij alleen!! En ik zou als ik jou was gewoon eens op zoek gaan naar een betrouwbaar iemand die zich bezig houdt met paranormale dingen. Misschien kan diegene voor jou iets betekenen. Je moet even googelen op internet bij jou in de buurt. Ik zou dit wel serieus nemen. Je hoeft niet bang te zijn. Het is meestal iemand die contact zoekt. Maar diegene kan jou niet aanraken. Als het kwaad was geweest waren er wel andere dingen gebeurd. Zoek hier hulp bij!!!
The Conjuring is alles behalve eng. Ik vond hem heel erg tegenvallen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ofnie? Hij is zelfs voor dat genre ondermaats, en als er een onoriginaliteitsprijs bestond zou die film hem verdienen. Harkt gewoon alle elementen van andere horrorfilms bij elkaar (the Birds, Child's Play, Hide and Seek, Orphenata, Poltergeist, the Excorcist) zonder er iets aan toe te voegen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:ladyofthelight schreef op 05 januari 2014 @ 09:30:

Ik lees hier allemaal wat lacherige verhalen van mensen die daar niet voor open staan, dat geeft niet dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik geloof er wel in dat er meer is dan wij alleen!! En ik zou als ik jou was gewoon eens op zoek gaan naar een betrouwbaar iemand die zich bezig houdt met paranormale dingen. Misschien kan diegene voor jou iets betekenen. Je moet even googelen op internet bij jou in de buurt. Ik zou dit wel serieus nemen. Je hoeft niet bang te zijn. Het is meestal iemand die contact zoekt. Maar diegene kan jou niet aanraken. Als het kwaad was geweest waren er wel andere dingen gebeurd. Zoek hier hulp bij!!!

Ik sta enorm open, maar mij bezoeken ze nooit. Als hier de lampen knipperen dan weet ik dat ze aan vervanging toezijn of lex weer zit te rommelen met de electra.

Van wie moet ze "hulp" hebben? Van een electricien? Of bedoel je hulp van een psycholoog? Dat lijkt me ook zinvol, als je basale dingen op een absurde manier invult dan kan therapie best zinnig zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven