Gestopt met Prozac(fluoxetine)
dinsdag 6 december 2011 om 07:55
Ongeveer vijf weken terug begonnen met afbouwen.
Twee weken geleden kreeg ik buikgriep dus toen een paar dagen helemaal niks ingenomen.
Ben toen maar helemaal gestopt want ik ben er helemaal klaar mee naar zeven jaar slikken. 20 MG per dag.
Nu heb ik sinds ik helemaal gestopt ben last van licht in mijn hoofd en een soort duizeligheid.
Herkent iemand dit, verder gaat het gelukkig goed met me;-)
Door de huisarts is mij ooit verteld dat je hier zo mee kan stoppen.
Het verdwijnt dan heel langzaam uit het lichaam dus er moeten geen ontwenningsverschijnselen zijn?
Maar wie weet kan hier iemand over mee praten?
Simone.
Twee weken geleden kreeg ik buikgriep dus toen een paar dagen helemaal niks ingenomen.
Ben toen maar helemaal gestopt want ik ben er helemaal klaar mee naar zeven jaar slikken. 20 MG per dag.
Nu heb ik sinds ik helemaal gestopt ben last van licht in mijn hoofd en een soort duizeligheid.
Herkent iemand dit, verder gaat het gelukkig goed met me;-)
Door de huisarts is mij ooit verteld dat je hier zo mee kan stoppen.
Het verdwijnt dan heel langzaam uit het lichaam dus er moeten geen ontwenningsverschijnselen zijn?
Maar wie weet kan hier iemand over mee praten?
Simone.
dinsdag 6 december 2011 om 09:06
dinsdag 6 december 2011 om 09:14
dinsdag 6 december 2011 om 11:30
Ik heb vaak een duizelig gevoel gehad toen ik stopte met citolapram. Dat duurde een tijdje,toen ging het vanzelf over. Hoe het met prozac zit weet ik niet maar waarschijnlijk ben je te snel gestop en had je beter kunnen afbouwen. Ik was zelf ook te snel gestopt maar die duizeligheid ging vanzelf weer over. Duurde wel een maandje hoor.