Gestopt met Prozac(fluoxetine)

06-12-2011 07:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer vijf weken terug begonnen met afbouwen.

Twee weken geleden kreeg ik buikgriep dus toen een paar dagen helemaal niks ingenomen.

Ben toen maar helemaal gestopt want ik ben er helemaal klaar mee naar zeven jaar slikken. 20 MG per dag.

Nu heb ik sinds ik helemaal gestopt ben last van licht in mijn hoofd en een soort duizeligheid.

Herkent iemand dit, verder gaat het gelukkig goed met me;-)

Door de huisarts is mij ooit verteld dat je hier zo mee kan stoppen.

Het verdwijnt dan heel langzaam uit het lichaam dus er moeten geen ontwenningsverschijnselen zijn?

Maar wie weet kan hier iemand over mee praten?

Simone.
Hallo,

Ik heb inderdaad geen ´afkickverschijnselen´ gehad bij het stoppen met de fluoxetine (wat ik bij andere AD's wel had)

Maar je hebt dus al 2 weken last van duizelingen?Misschien toch eens een dokter bellen?

Succes!
Ik heb verder geen ervaring met dit medicijn, maar misschien is je lichaam nog aan het bijkomen van de buikgriep, zou dat kunnen? Ik kan me zo voorstellen dat je een aantal dagen niet goed hebt gegeten en gedronken, waardoor je lichaam verzwakt kan zijn?
Komt wel goed, schatje!
Stoppen met een AD kan dit veroorzaken.

Ik kreeg last van een gek gevoel, alsof ik knetterstoned was de hele dag. Elke beweging voelde ik dubbel.
ik denk eerlijk gezegd dat het niet erg slim is

dat je op je eigen houtje aan het 'experimenteren' bent.

als je voor langere tijd 'geprozacd' hebt moet je ook afbouwen.

ik heb dat in ieder geval wel gedaan, had ook wel afkickverschijnselen maar die duurde ongeveer maar een week.
Ik heb vaak een duizelig gevoel gehad toen ik stopte met citolapram. Dat duurde een tijdje,toen ging het vanzelf over. Hoe het met prozac zit weet ik niet maar waarschijnlijk ben je te snel gestop en had je beter kunnen afbouwen. Ik was zelf ook te snel gestopt maar die duizeligheid ging vanzelf weer over. Duurde wel een maandje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven