Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
En mijn chatmeneer is leuk...
Pfff hier iemand die helemaal aan dr end is!!

Vanmorgen weer naar de kaakchirurg geweest, ik heb een hele rare smaak in m'n mond en 't stinkt.. pfff. verder ng steeds pijn. Waarschijnlijk is het bot een beetje geirriteerd/ontstoken en heb een speciaal spuitje gekregen om het schoon te houden.. Moest het wel in de gaten houden want kans op ontsteking is er wel. Naja, heb ik weer.

Vandaag naar de psych geweest, en omdat ik al zo moe ben ging het niet zo vlot. Gaan nu beginnen met piekerinterventie, ben benieuwd.. Mis de laatste week de motivatie om er wat aan te doen eigenlijk, maar ga vanaf morgen weer beter m'n best doen..

Inmiddels ook op dag 4/5 van de AD. Vrijdagnacht dus heeeel misselijk geweest, maar dat is niet meer terug gekomen.. Wel heeeeel erg zweten 's nachts, en begin ook met rare dromen volgens mij, maar misschien was dat wel incidentieel.. In combi me de pijnstillers komt er weinig uit m'n handen.. Ben vergeetachtig en moe..

Weet ook verder niet zo goed wat ik wilde shrijven..

Ohja, gisteren al wel lammetjes gezien in de wei, zo lief!

Ik ga even een uurtje liggen en dan eten maken en konijnenhok schoonmaken.. Is hard nodig!
waterlelie, wat houdt piekerinterventie in?
Ben even verdrietig. Aan t terugdenken aan vroeger, toen ik nog ambitieus was.

Wat heb ik nou helemaal gedaan de laatste dagen? Beetje was, beetje afwas, beetje oud papier uitgezocht en veel forum.

Iets meer dan dat zou ook niet verkeerd zijn...
Bob, dat is dat ik mezelf moet aanleren om op gezette momenten te piekeren... Als ik ga piekeren, moet ik het op papier zetten en dan op mijn 'piekermoment' er verder over piekeren..

Ben benieuwd hoe dat gaat..!

Moon, ik ken je gevoel.. Ben natuurlijk 5 dagen thuis geweest vanwege m'n kaak en voelde me zo ontzettend nutteloos!! Maar alle beetjes helpen toch? ( Zegt zij die altijd te hoge eisen aan zichzelf stelt... )
Hoe gaat t nu met je kaak?

Ik voel me vandaag beter dan gisteren. Werd blij wakker.

En wat de ambities betreft: op het moment van schrijven probeer ik een mail te versturen naar DUO (voorheen IBG als dat je wat zegt) met wat vragen over collegegeld.

Maar dat stomme ding blijft steeds hangen. Heb t al drie keer geprobeerd te versturen.
Nog steeds pijnlijk en vieze smaak, maar met het spoelen komt er een boel smurrie uit en ik denk dat dat wel een goed teken is ( want wat eruit is, kan niet meer irriteren.. ) ..

Merkte vandaag echt dat ik een hoofd vol watten heb, en stond in de auto te wachten voor het stoplicht en kon m'n gedachten echt niet bij het licht houden.. Elke keer als er een auto voor me langs reed, volgen mij ogen van auto - stoplicht - auto - stoplicht. Was bizar!

Verder weinig bijwerkingen van de AD.. Hoop niet dat dit betekent dat dosis te laag is ofzo, maar dat weten we natuurlijk pas over een week of 3...

Was verder vandaag om half 4 klaar met werken.. Heb net konijnenhok verschoond en het hele huis gestofzuig, 2 wassen gedraaid en ben nu aan het luchten boven.. Wil zo de was op gaan vouwen en daarna beneden nog het eea opruimen als ik nog puf heb.. Ik vind het fijn dat het zo lang licht is nu!!

merk wel dat ik heel moe ben, maar misschien slaap ik vannacht eens door dan...

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met IBG, gelukkig ben ik al weer 5 jaar van school af!
Gaat hier niet echt goed. Ben zo enorm somber ik zie het allemaal zo zwaar en niet meer zitten. Denk ook dat het komt doordat ik inmiddels op de helft van mijn AD zit. Weinig last van afkickverschijnselen gelukkig.

Er zou vandaag een hulpverlener komen om 17.00 maar die belde om 16.55 af en nu komt ze een week later.

Ik bel soms naar de crisisdienst want ik heb een TOR maar ze hebben het er telkens over dat ik langs kan komen en opgenomen kan worden maar dat wil ik dus niet.

Ik ben zo verdrietig ik mis mijn Patrick zo het leven is zo zwaar zonder hem. Elke dag zonder hem en weten dat de volgende dag weer dat geval is.
Wat naar IBI. Kunnen wij iets voor je doen?
Ibi, ben er stil van.. Hele dikke knuffel!!!!
Heb je er iets aan als ik mijn MSN geef?
ow zie jullie reacties nu pas ben opgegaan in luisteren naar muziek die ik gedraaid heb op zijn begrafenis.

Moon, ik denk dat ik nu zo ga slapen maar misschien is het wel een goed idee om je msn adres eens te geven. Lief dat je het aanbied. Ik ga slapen en hoop dat ik morgen een betere dag heb. Thanks
Ik weet niet of je mijn mailadres nog hebt, dat is tevens mijn MSN. Ben alleen bijna nooit meer op MSN dus dan moeten we het wel 'afspreken' zeg maar.

(als je m niet meer hebt zal ik je mailen)

Fijn dat je muziek hebt geluisterd, ik hoop dat je kunt slapen

Ik zit zelf momenteel in zo'n periode dat ik totaal vastzit in mijn verdriet en stoornis. Vandaar dat ik probeer er ook maar niets over te zeggen, want ik weet er niets meer over te zeggen. Ik lees wel altijd of het nog een beetje gaat hier, en daarom een dikke knuffel van mij.
Yellow

Af en toe naar buiten, helpt dat nog een beetje?

Ik ben af en toe ook verdrietig maar volgens mij is het onderdeel van de acceptatie, bij mij. Ik zak er niet steeds dieper in, gelukkig.
Ik ga idd niet veel naar buiten, ga proberen mezelf daar toe aan te zetten.

Ibi , de tranen sprongen in mijn ogen bij je nieuwe onderschrift Niets wat ik nu kan zeggen gaat helpen denk ik.... Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat msnen iets van afleiding kan geven.

Moonlight, fijn dat je er niet dieper inzinkt, ik hoop dat je stijgende lijn door blijft gaan. Bedankt voor je berichtje.
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Iebje,je kent mij misschien niet,maar deze is voor jou

Ik vind je een sterke vrouw..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Goedemiddag. Ik hoop dat jullie een (naar omstandigheden) goede nacht hebben gehad.

Mijn hoofd is nog niet helemaal wakker, hoop dat het helpt om een paar posts te typen

Ik MOET vandaag iets regelen met de belastingdienst. Verder wil ik verdergaan met opruimen en huishoiuden, het gaat de goede kant op deze week. Gisteren ook uitgebreid boodschappen gedaan dus ik heb nu weer wat keus in wat ik wil eten.

Goede dag gewenst.
*edit*

Eigenlijk niet de moeite waard om over te klagen
Gaat vandaag niet veel beter. Merk dat ik nu echt last begin te krijgen van hoofdpijn en dufheid door de medicatiemindering. Wat niet ten goede komt aan mijn rijkunsten en ik me dus erg druk maak om mijn examen dinsdag en daar weer somber over nadenk en dus somber word. Al met al zit ik dus in een soort cirkel.

Vannacht een slaappil genomen en mijn telefoon uitgezet. Werd pas rond 11.40 wakker dus had mijn slaap wel nodig.

Moon, is het gelukt met de belastingdienst?

Lichtbron, ik ken je nick wel dank je wel!
Ibi, ik wacht nog op antwoord op een vraag die ik op het forum gesteld heb, over belastingdienst.

Ik ben echt dom met die dingen, weet er gewoon niks vanaf.

Lekker dat je zo lang geslapen had. Ik heb ook uitgeslapen vanochtend. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik niks uitvoer deze week, aan de andere kant wordt mijn huis steeds iets overzichtelijker, voel ik me helderder, etc. Dat ik niet meer één avond per week naar cursus moet is ook wel fijn. Dat was altijd zo'n slechte nacht, die daar achteraan kwam. En twee dagen moe

IBI, gelukkig is het nog geen dinsdag. Blijf je tot dinsdag op deze medicatie zitten, hoeft er niks af?

Heb je met je behandelaar gesproken over het rijexamen?

Ik hoop zo dat je het haalt. Ik gun het je zo, iets positiefs na al die ellende. Ben je van plan een auto te kopen?
Zo, belastingdingetje is geregeld. Was eigenlijk niet moeilijk

Nu de rest van de administratie nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven