Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ik zit nu op een feest en drink nu dus ook geen alcohol zeg gewoon dat het niet mag ivm medicatie. Waarvoor dan mogen ze lekker raden gaat ze niks aan.

Beetje veel oude mensen hier ze zijn nou geloof ik aan het linedancen om eerlijk te zijn moet ik me echt inhouden met de alcohol x-d
Ze gaan bij mij toch vragen waarom ik medicijnen slik. Dat is betrokkenheid, maar houdt niet in dat ik er op zit te wachten

Ik vind countrymuziek best leuk, maar het sfeertje er omheen niet zo. Ben ooit bij een proefles linedance geweest maar zag al heel snel dat het niks voor mij was, die club.
IBI, veel plezier

Moon, ik ben ook bang dat ze doorvragen, maar k merk het wel..

Zo slapen, en vannacht weer naar duitsland... dus misschien spreek ik jullie vannacht hier nog wel
We hebben allemaal een lootje gekregen waarmee we een prijs kunnen winnen. En dat wil ik graag anders was ik wel al weg gegaan.

Heb een slok wijn op maar merkte direct dat die niet goed viel.

Nog een half uurtje en dan naar oom en tante waar ik slaap vannacht. Morgenochtend weer hierheen om op te ruimen.
Ha meiden.. Zit weer in de vrachtwagen.. Heb weer heel slecht geslapen, iets minder dan 2uurtjes..

Heb nog geen AD genomen, doe ik over n uurtje.. Heb eerlijk gezegd nog weinig last, btje hoofdpijn maar kan ook vermoeidheid zijn..

Ga zo lekker slapen, dat gehobbel is altijd zo lekker

Hallo, er is veel bijgeschreven zeg.

Waterlelie, ik vind het zo vervelend voor je dat het allemaal zwaar valt. Ik hoop dat je je snel een beetje opknapt

Ibi, leuk dat je allemaal spulletjes hebt gekocht. Superkut natuurlijk dat de schokjes weer terug zijn Ik hoop dat ze snel weer verdwenen zijn.

Moon, ik drink niet, en mensen willen bij mij juist horendat het is omdat ik een of ander medicijn slik (antibiotica ofzo) maar ik heb gewoon een beetje een alcoholissue gehad, en ben toen afgekickt. Vind het ook altijd zwaar irritant als mensen erop doorgaan. Weet ook niet echt een goede smoes, alhoewel ik dus altijd het idee hebdat medicijnen slikken juist een goede is.

Ik ben gisteren naar verjaardag geweest in Groningen (vanuit Amsterdam)het ging heel goed in de trein en op de verjaardag. Was een goede dag. Maar we hadden hele tijd in trein gezeten dus nieuws uit Alphen ad Rijn was langs ons heengegaan, vond het verschrikkelijk om te lezen toen ik thuis kwam.
Yellow, bij mij waren de medicijnen ook alleen de aanleiding om te stoppen. Misschien kan ik best 4 glazen drinken zonder ziek te worden, dat heb ik nooit geprobeerd.

Het is bij mij ook omdat ik niet met alcohol kan omgaan. Op een gegeven moment ben ik dat gaan inzien, dus toen ik stopte vanwege de medicijnen ben ik daarna 'clean' gebleven.

Wat goed van je dat je ook gestopt bent! Grappig dat er steeds meer overeenkomsten boven komen.

De mensen in mijn omgeving willen ook graag weten als ik iets mankeer, denk ik. Dus als ik zeg dat ik antibiotica slik vragen ze: goh, waarvoor? Misschien heb ik een uitstraling alsof ik dat allemaal wel wil vertellen, ik weet niet waarom mensen alles vragen.

Wat leuk Yellow, dat je naar Groningen bent geweest en dat het zo goed ging. Tja altijd raar als je zulk nieuws later binnen krijgt. Ik heb het redelijk gevolgd vanaf dat er een topic op het forum stond (=snel) maar dan heb je wel een rare dag. Steeds weer ff die TV aan en weer ff dat topic lezen.

Dan is het eigenlijk beter als je het pas later hoort, met in 1 x alle details ipv eerst speculaties.

Waterlelie, nog aan t rijden?
Ha damesch! We hebben net een bakkie bij de pomp gedaan en over anderhalf uur thuis..

Hopelijk kan ik straks ook stiekem nog even rijden op t terrein van t werk.. ;) ( vriend en ik werken op zelfde terrein, maar bij andere baas )

Yellow, wat goed dat je naar groningen bent geweest..

Betreffende die schietpartij, ik doe soms n btje aan struisvogelpolitiek..

Ga altijd weer piekeren over vanalles en word weer bang.. Heb wel t topic gevolgd en 1 nieuwsuitzending gekeken..

Alcohol; bij mij is t afgelopen december n btje verkeerd gegaan.. Had hele week antigripine geslikt en op zaterdag n paar wijntjes op.. Nouja, t enige wat ik nog weet is een vaag fragment dat ik huilend op de fiets zat,

en meer niet.. Was heel eng, helemaal omdat iemand toen geprobeerd heeft mij te zoenen en vriend daar natuurlijk woedend om is geweest..

Sindsdien durf ik niet goed meer te drinken en ben ik banger geworden voor alcohol..

Ik wil eerdaags thuis eens proberen hoe het valt.. Maar k blijf het eng vinden.

Alleen door alcohol word ik natuurlijk losser en das toch werl fijn op feestjes.. Verder hebben wij een vriendengroep die super veel drinkt, dus dat maakt het ook nog lastiger..

Vandaag gaat het wel oke. Heb net nog 2uurtjes geslapen, dus totaal 4 vandaag.. Straks hebben we een soort van etentje.. Hopelijk zijn we rond 9u weer thuis, dan hebben we er al 20uur opzitten..

Morgen weer werken, en vrijdag ben ik lekker vrij! En de week erna ook op woensdag. Heerlijk!!

Ik ga voor beide dagen 2 dingen opschrijven die ik moet doen en verder mag ik uitrusten..

Als t goed is heb ik eerdaags ook nog een gesprek op t werk over alles. Heb aangegeven dat ik er nogal doorheen zit de laatste dagen..

Ben benieuwd..

Even snel, pannekoeken staan tebakken.

moon ik denk dat jij mijn blanke evenbeeld bent. Ik heb er nog eentje trouwens gevonden op het forum

En Waterlelie, dati s eigenlijk precies waarom ik niet meer drink, ik wist niets meer, en de dag erna die kater dan raakte ik echt in de war psychisch, en ik ging dingen zien die er niet waren. Dat was zo eng.
Goedemiddag! Ben net wakker heb wel goed geslapen.

Ik heb het nieuws van gisteren geschokken gevolgd maar ben er ook dubbel in. Bij mij is het gewoon zo dat ik denk: waarom liep ik daar nou niet. Was er wellicht 1 ander slachtoffer niet te betreuren en mij maakt het niks uit.

Zeker nu ik net lees dat een andere idioot gedreigd heeft via twitter om het over te doen in mijn deelgemeente en dus waarschijnlijk in het WC waar ik altijd kom.

Nou ja het is ongetwijfeld in een vlaag gebeurd en hij is door de politie opgepakt. Bedoel dan die tweet schrijven in een vlaag he.

Bij ons op het werk hangt een kopie van een krant over het gevaar van te snel verstuurde mail. Heb dat wel aandachtig doorgelezen. Ik denk dat dat met een tweet helemaal makkelijk gaat.

Ben nu nog bij oom en tante is lekker weer dus ga zo rustig aan weer richting huis fietsen.
@water,

goed voornemen om dan maar 2 dingen te doen. Zorg ervoor dat die dingen niet te groots zijn zodat je alsnog de halve dag bezig bent er tegen aan te hikken

@Yellow,

Wist niet eens dat jij niet blank bent. Dan is in jouw geval die avatar een hint of ben jij dat zelf? Eet smakelijk zo! Lekker hoor pannenkoeken.
Nee die avatar is van een programma Who wants to be a superhero. Dati s de superheld Fat Momma, en haar kracht is dat als ze donuts eet, dat ze groeit (en ik ben idd ook bruin)

Maar Ibi, ik schrik wel een beetje van je bericht. Understatement.

Ook jij hebt het recht op een leven waarin geluk weer komt, en niemand wil dat jij er niet meer bent. Jouw familie, vrienden en forumvrienden willen graag dat je erbij blijft, omdat we hopen dat je op een dag niet meer die snijdende ondragelijke pijn ervaart, maar een pijn waarmee je toch weer een leven op kunt bouwen. Dat is nu nog niet, en ik weet dat het vast kut klinkt dat jij dan moet blijven doorgaan omdat ik (of anderen in je omgeving) dat nou zo graag willen, maar als dat nu helpt , dan maar. Echt lieve lieve Ibi, ik ben blij dat jij er nog bent, en het is vreselijk wat er gisteren gebeurd is, maar ik vind het ook vreselijk dat jij dan denkt had ik daar maar gelopen. Ibi toch
IBI, ik vind het heel eerlijk wat je schrijft. Ik heb zo'n gevoel ook wel eens gehad, al weet ik niet meer om welke gebeurtenis dat ging. Dat ik dacht: kon ik mezelf maar ruilen met iemand die nog zoveel zin in het leven heeft, maar dood gaat.

(Ik ben misschien soms hard in mijn reacties op dit soort dingen. Komt omdat ik zelf dergelijke gevoelens wel gehad heb en omdat ik tijdens mijn opname wekenlang tussen de suicidale mensen zat. Ik kan er redelijk tegen, schrik er niet zo van. De toon van mijn reacties is daarom misschien anders dan die van anderen)

Maar ben het eens met Yellow: voor ons hoor jij hier, levend en wel. En ik vind het echt dapper dat je er nog bent, dat je doorgaat, al een paar maanden zonder Patrick.

Ik weet dat je het voor zijn ziekte ook al niet makkelijk gehad hebt, maar je bent er nog en je gaat door. En dat is omdat je veel sterker bent dan je zelf denkt.

Yellow, haha, wat grappig, nog een evenbeeld

Als je wilt zeggen wie ben ik wel benieuwd. Maar het hoeft niet.

Ik heb het soms, met forumsters dat ik denk: hey zo veel overeenkomsten? Laatste tijd niet zo vaak meer.

Ik wist wel dat je donker bent, je schreef ergens dat je broer vroeger op Arthur uit GTST leek
IBI, ik sluit me aan bij de rest. Ondanks dat ik pas kort met jullie forum..

Vrijdag wil ik de was opvouwen.. En konijn moet naar de dierenarts om gecastreerd te worden, dus kan ik mooi stofzuigen en zn hok schoonamekn zonder gestoord te worden!

Die woensdag erna de badkamer en wc schoonmaken en dan vind ik t wel weer goed denk ik.. Stofzuigen e.d. doe ik sowiso 3 x in de week met een konijn wat knikkert met z'n keutels..

Nou, k ga me opfrissen en naar 't etentje toe. Geen zin. Moe. Hmm.. En ook geen zin om te werken morgen
Zo last van afkickverschijnselen van de efexor en/of bijwerkingen nortilen. Zo'n hoofdpijn, enorm misselijk, die shokjes, draaierig, huiliger maar nooit durven huilen vanwege de hoofdklachten. Ow denk echt dat ik zo moet overgeven. Jeetje dit kan weken aanhouden dat trek ik echt niet hoor misschien moet ik toch de efexor erbij gaan slikken. Dit is haast niet uit te houden.
He IBI.... wat klinkt dat erg. Heb je een nummer dat je kunt bellen als het echt niet meer te harden is?

*edit*

Niet zo netjes over broer
Misschien vat ik het ook verkeerd op van dat boek... ik weet het niet.

(misschien vertel ik later wel waar het precies om gaat)
Ja ik kan wel bellen naar de cricisdienst maar ja daar worden mijn klachten niet minder van natuurlijk.

Kreeg net de tip domperidom te gaan kopen en die had ik toevallig van de week in een helder moment al gekocht. Laat staan hoe helder ik op dit moment ben want kwam er zelf niet op.

Moon, voor mij is het nu wat onduidelijk idd. Ik lees namelijk ook wel eens wat vreemde boeken die misschien raar over kunnen komen.
oh Ibi dat is kut zeg van die medicatie bijwerkingen/afkickverschijnselen. Ik vrees dat ik er niets van weet... Maar helpt dat domperidom dan? (is dat medicatie?) Ik hop iig dat wat het ook is, dat het verlichting brengt.

En moon, ik ben ook een beetje de weg kwijt met het rare boek. Raar in de categorie : er leven marsmannetjes onder ons, of raar als in; Hitler was een held, en we moeten verder gaan met jodenvervolging?
domperidom werkt tegen misselijkheid yellow. Heb er 2 ingenomen en het lijkt wel iets te helpen.

Heb het ook enorm koud. Is 19 graden hier en heb lange mouwen aan en zit te klappertanden.
*edit*

Ik had liever een marsmannetjesboek zien liggen
IBI, goed dat die domperidom (ofzo) een beetje helpt.
Ibi ik moest denken aan pom-ti-dom toen ik het eerst las

maar wel fijn dat het helpt tegen de misselijkheid. Ik hoop echt dat het snel beter gaat met de medicatie e.d.

Moon; ik ken jebroer verder niet, maar dit zal waarschijnlijk niet het enige zijn(anders zou ik er nog niet zoveel van/over denken als ik jou was. beetje gek boek, maar goed)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven