Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Nou iebs, ik vind dat je echt veel doet.

Ik ben deze week alleen naar buiten gegaan voor het trajectbureau en daarna meteen door naar mn moeder en 2 x naar fysio.

Net was ik dus ook buiten en ik weet dan niks te bedenken. Dus ik vind het super van je!
Mijn hoogtepunt deze week was mijn nagels lakken Ik ga een hobby en vrienden zoeken denk ik..
Weet je dat ik dat helemaal niet wist Choco, van chlamydia en dat je dan voor je 30e moeder 'moet' worden? (ik krijg er ff geen mooie zin uit)

Ik dacht ooit chlamydia te hebben omdat een 'vriend' van me het had en dacht dat het bij mij vandaan kwam. Dat bleek niet zo te zijn, maar ben niet altijd even voorzichtig geweest op dat gebied. Weet je hoe lang je er toen mee gelopen hebt?

Rijlessen zijn idd zo duur. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet maar ga er nu niet aan beginnen. Mijn financiële situatie is niet super, ik heb nu nog wel geld op de bank waarmee ik rijles zou kunnen nemen, maar dan zou ik geen buffer meer hebben voor andere dingen. En ik neem toch geen auto, OV stopt hier voor de deur en kan auto niet betalen.

Ja, Chooc en Ieb, ga maar gauw afspreken Ik hoor jullie er al zo lang over
Wat is het druk hier ineens

Choco ik ben wel benieuwd naar dat trajectbureau. Die helpen je bij werk, denk ik? Of ook andere dingen?

Ik ga nu echt naar de apotheek. Heb t al een uur uitgesteld. Bye!
Ik ben ook niet zo voorzichtig geweest en ik weet dus niet hoelang ik er mee gelopen heb Kan onderzocht worden hoor, hoe vruchtbaar ik nog ben en hoeveel schade er is. Maar dat schijnt een heel zwaar proces te zijn (wat ik me kan voorstellen want ik vind dit al zwaar..) en dat wil ik dus niet. We proberen het wel eerst op de natuurlijke manier

Het trajectbureau helpen je voorzover de financiering daar is. Ik mag elke week naar creatieve les als dagbesteding en 1 x per week naar trajectbureau en dat is het potje. Ik heb dus nu aangegeven dat ik binnenkort wel wat meer moet gaan doen want zoals je hierboven leest doe ik niet veel..

We kijken dus wat ik leuk vind, wat ik wil, waar ik tegenaan liep. Het punt is dat alles van mijn stemming afhangt. De ene keer lijkt alles me leuk, de andere keer niks. Best irritant dus.. (Ik zit nu in de niks fase dus vertel een andere keer meer. Dan vind ik het wat leuker..)
Ga zo ff naar de winkels. Op het topic van MV is een lekker recept geplaatst met kip en brie en wil dat gaan maken.

Moon, als je idd. weet dat je toch geen auto gaat kopen dan vind ik een rijbewijs vaak ook wat zonde.

Heb net allerlei betalingen gedaan. Moest nog 327 euro aan de notaris betalen voor de verklaring van erfrecht poeh wat een bedrag! Hoop dan binnenkort ook echt te horen hoeveel hypotheek ik nou moet gaan betalen en dan kan ik het ook inlopen want sinds maart niet meer betaald omdat ze telkens het verkeerde bedrag wilde hebben. Nog een hoop geregel zo hoor.
Hallllo! Ben net terug van de psychiater.. Wat is die man kort van stof zeg, stond met 5min al buiten..

Alleen de standaard vragen; waar heb je nog last van, is het minder, last van bijwerkingen, etc ?

Nouja, beter gaat het nog niet maar moet voorlopig met dezelfde dosis doorgaan. Over 4 weken weer langs..

Moet wel sochtends gaan slikken,, dat betekent dat ik vanavond mn AD erg laat moet nemen, en dan pas zondagochtend weer..

En dat vind ik eng, want dan zit er ruom 30uur tussen.. Minstens..

Maar opzich kan ik hem ook zaterdag op zondag nacht nemen, aangezien we met de vrachtwagen weg gaan,

en dan neem ik hem maandag om 8u.. Dan overbrug ik de overstap een beetje.

Klinkt aannemelijk toch?

Dinsdag weer psycholoog, dus straks mn dagboek even bijwerken vanaf dinsdag

Ik mis de motivatie zo erg om alles goed bij te houden...

Verder ging het werk wel aardig, maar ben nog steeds zo moe..

Morgenochtend btje uitslapen, nieuwe auto van vriend ophalen en om 12u gaat vriend weg.

Nu baal ik er wel een btje van dat ik missch naar ouders ga, ik durf niet goed want vind het autorijden eng vanwege de AD...

Maar van alleen thuis zitten word ik ook duf en dat vooruitzicht maakt me niet vrolijker..

Grmbl, lastig..

Zit trouwens mobiel te forummen dus kan niet goed reageren op iedereen..

Ik moet mijn AD ook in de avond gaan slikken ipv. in de middag dus ik zit tegen hetzelfde euvel aan te hikken waterlelie.

Kun je niet opgehaald worden door je ouders als je het zo niet vertrouwd om auto te rijden?

Ik heb me een geluk gehad leve de eerlijke mensen van deze wereld!!!

Op ongeveer 7 min. fietsen heb je een groot winkelcentrum waar ik ff naar toe was geweest. Vervolgens ging ik naar de hoogvliet supermarkt die bij mij om de hoek zit. Ik wil mijn portomonee pakken om een 50 cent muntje te pakken en merk dat ik mis grijp. Ik word paniekerig en kijken voel in alle gaatjes en zakken en tassen maar kan de portomonee gewoon niet vinden! In totale paniek stap ik op mijn fiets terug naar het grote winkelcentrum met weinig hoop. Er zat geen geld in (moest nog pinnen) maar wel al mijn pasjes en een foto van patrick die ik verder niet meer heb (moet er eens aan denken hem te scannen) Tegen het huilen aan zit ik op de fiets en kom zo aan bij de laatste winkel waar ik geweest was. En toen ineens als bij een wonder: Een kinderstem die vraagt of ik toevallig mijn portomonee kwijt was. JA JA dat ben ik!

Jongen van een jaar of 10 kijkt zijn moeder tevreden aan en zegt tegen haar: Ik zei toch dat ze er ook leek. Wat een geweldige mensen! Ze hadden de portomonee gevonden en waren zelfs naar de politie geweest maar die was dicht. Dus ik heb hem weer terug nadat ik ze uitgebreid bedankt had. Super!
Wow er is veel gepraat.

Ibi succes met de financieen, is ruk he dat je daar ook nog veel tijd en moeite in moet steken.

Choco , succes met jullie kinderwens(zeg je dat zo...?)

Ik ben heel moe, ik reageer later nog uitgebreider.Even slapen
Truste Yellow!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2011 @ 16:35:

Moon, als je idd. weet dat je toch geen auto gaat kopen dan vind ik een rijbewijs vaak ook wat zonde.

Ik zou het wel handig vinden. Dan kan ik af en toe een auto huren of van mijn ouders lenen als ik meubels nodig heb of spullen van marktplaats.

En als ik met vrienden weg ga met hun auto, kan ik ook evt rijden. Zeker nu ik niet meer drink zou dat best handig zijn.

Maar de voordelen wegen nu niet op tegen de nadelen (het enorme bedrag)

En misschien wil ik 'later' wel een auto.
Choco, bedankt voor je antwoord over trajectbureau. Heel herkenbaar dat het allemaal van je stemming af hangt, dat heb ik dus ook. Ene keer wil ik veel mensen om me heen, andere keer wil ik in mijn eentje in een hoekje. Mijn interesses wisselen ook erg. Hebben ze bij het trajectbureau daar begrip voor?

Ik werd net gebeld (ben net thuis) en zag in het scherm door wie. Het is een lieverd maar ik heb even geen energie voor haar, dus heb niet opgenomen. Hebben jullie dat wel eens?

Ik ben bij apotheek geweest, bieb, supermarkt. Het was heel druk in de super, werd er bijna agressief van. En het stikte van de vakkenvullers. Nuttige mensen maar ze stonden iedere keer precies voor de vakken waar ik iets uit moest pakken.
Oh ibi, wat een geluk!!! Wat fijn dat zulke mensen er ook nog zijn he!

Mijn ouders wonen hier 40min vanaf dus is voor hun lastig om me even opp te halen..

Heh nu met mn vader afgesproken dat ik morgen bel als ik me goed voel, en ik anders lekker thuis blijf..

Heb net al mn boodschappen al gedaan, konijn verschoond en ga zo stofzuigen..

Dan hoef ik morgen niets te doen, en kan ik als ik zoin heb de badkamer en wc doen..

En anders ga ik morgen eens lekker lui doen. Boek lezen, sinds tijden misschien..

Yellow, truste alvast!! Wil ook mn ogen wel even dicht doen maar ben bang dat ik vanavond dan niet slaap..
IBI, veel succes met je recept, ziet er idd lekker uit!

Kom je er een beetje uit met al het regelwerk? Lijkt me heel moeilijk. Mijn nicht is ook haar man verloren (weet niet of ik dat wel eens verteld heb) aan kanker. Zij krijgt hulp van de broer van haar man, bij de financiën.

Waterlelie, fijn weekend. Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de veranderingen met de AD.
Oh IBI wat een geluk met je portemonnee!!!!
Zucht.. Zie net een mail voorbij komen dat we volgende week misschien een strandfeest hebben.. Ik word gelijk zenuwachtig en iieh kut gevoel.

Bah.
Ibi wat fijn van je portemennee!! Er zijn ook nog lieve mensen op de wereld idd, het is toch soms stom dat je daar zo gelukkig me moet zijn (dat dus niet iedereen gewoon lief is)

Moon, herkenbaar hoor van het niet opnemen, heb ik ook last van

Choco, ik heb geen idee wat een trajectbureau allemaal kan doen, ik hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt.

Waterlelie, het kan ook iets fijns zijn om naar uit te kijken? uitwaaien op het strand?
Feestje = sociaal moeten doen, er leuk uit moeten zien en je leuk gedragen..zeg maar alles waar ik momenteel geen zin in heb.

Liet t net aan vriend zien en die was niet echt in de stemming om te kletsen..

Hij was pas half 10 thuis en wil top gear kijken, terwlijk ik juist wil kletsen en mn hart luchten.

Toen zei hij nogal fel dat ie even rust wilde.. Dussss ikke weer janken, joeppie.

Twijfel wat ik nu ga doen.. In bad liggen, of snel douchen en lekker in bed liggen..

Ik denk t laatste, en dan badder ik morgenmiddag wel lekker..

Ik haat mijn angsten. Haat haat haat. Ik haat het dat ik niet normaal kan functioneren zonder angsten.

Ik haat mijn gepieker en dat ik nooit iets op me af kan laten komen, maar een hele planning wil..

Ik ben boos.

Truste dames
Goed dat je van je afschrijft en je mag ook boos zijn! Hopelijk kan je een beetje slapen.

Ik heb zo last van die elektrische shokjes in mijn hoofd denk echt dat ik gek aan het worden ben. Ik ben zo enorm verdrietig over Patrick ik mis hem zo enorm ik wil jullie er echt niet heel de tijd mee lastig vallen maar het leven zonder hem is zo moeilijk. Soms kijk ik naar foto's van toen die nog gezond was en dan kan ik me gewoon niet indenken dat hij echt dood is dat hij zo geleden heeft en zo veranderd is.
IBI, van mij mag je zo vaak over Patrick schrijven als je wilt hoor, echt.

Ik las gisteren het topic op deze pijler van degene die haar beste vriendin aan leukemie verloor. Zo goed verwoord en dan dringt bij mij nogmaals door hoe heftig zoiets moet zijn. Ik kan het niet letterlijk voelen omdat ik nooit iemand verloren heb die zo dichtbij staat en omdat ik nooit lang een partner gehad heb. Maar ik kan wel met mijn verstand bedenken dat het ontzettend zwaar moet zijn.

Echt, schrijf hier zo veel en zo vaak je wilt.

Waterlelie, MOET je naar dat feest?

Ik ben daar vanaf gestapt, om zulke dingen als verplicht te zien. En dat is wel zo prettig.
Uuhm, het idee om alleen thuis te zijn staat me erger tegen dan het feest.. Naja, het idee dat mmn vriend dan wel aan het feesten is..

Door mn angsten en piekeren vind ik het ontzettend moeilijk om hem los te laten..

Daarom is het missch wel goed dat hij nu competitie speelt op zaterdag en ik niet elke keer mee kan..

Ibi, praat zoveel over hem als je wilt. Dat is onderdeel van jouw rouwproces denk ik.

Ik kan me je gevoel een beetje indenken en ik vind het verschrikkelijk voor je..

Net onder de douche stond ik me te bedenken hoe oneerlijk het leven is..

Leuke mensen ( zoals wij ) met deze problemen, en stomme mensen lijkt het allemaal aan te komen waaien..

Het is zo oneerlijk.. Ik ben echt boos momenteel..

Nogmaals truste.. En veel succes allemaal.
Waterlelie misschien kunnen jullie een compromis sluiten? eventjes gaan? Zodat jij ook het gevoel hebt dat je probeert mee te doen , maar niet over je grenzen gaat? Ik probeer maar mee te denken, dus als het onzin is, dan moet je er helemaal niets mee doen l

Ibi, je mag van mij, en ik denk dat ik voor iedereen spreek hier op het forum (en IRL) altijd over Patrick praten. Natuurlijk mis je hem, en hij is niet alleen een essentieel deel van je leven, maar ook van jou, en wie jij bent , wie je bent geworden sinds je hem kent. Ik hoop gewoon dat het verlies op een gegeven moment dragelijk wordt voor je, en weet niet hoe ik dat voor je kan bewerkstelligen (ik denkdat ik dat niet kan) maar ik hoop zo dat je de hulp krijgt die nodig is om op zo'n punt te komen

Moon, wat ben je toch een lieverd
Hebben t er net nog even over gehad en t komt wel goed.. Als de meidengroep niet gaat dan gaan wij ook sowieso niet..

Lig nog steeds met tranen in mn ogen.. Vind alles even zo oneerlijk..

Hoe kan vriend van mij houden? Ik hou momenteel nieteens van mezelf..

Hoe kan vriend zo achter me staan en positief blijven, terwijl ik t liefste t bijltje erbij neer zou willen gooien..

Dit wordt t hele lange nacht ben ik bang..
Yellow... dank je!

Waterlelie, fijn dat jullie een compromis kunnen vinden.

Misschien moet je wel proberen iets meer los van elkaar te komen.

Ik zou er zelf slecht tegen kunnen om alles met zijn tweeën te doen (maar voor anderen ligt dat anders, dat weet ik). Ben ook zo gewend om zelf te bepalen hoe laat ik ergens heen ga en hoe laat ik weer weg ga, dat kan nog lastig worden mocht ik een relatie krijgen

Ik heb niet het idee dat ik zo veel pech heb. Maar ik heb een goede jeugd gehad en heb een grote familie zonder veel problemen, dan ben je sowieso al gezegend. En mijn problemen zijn niet zo groot dat er niet mee te leven valt. Het is soms ff moeilijk maar als ik om me heen kijk zie ik mensen die veel meer tegenslag hebben.

(Ik spreek nu dus echt alleen voor mezelf)

IBI, ben je nog naar de rommelmarkt geweest?
Ga zo slapen heb nog niet veel teruggelezen. Rommelmarkt is morgen Moon maar mijn tante kan niet mee. Moet dus ff kijken of ik alleen ga of het laat zitten deze keer.

Hoop dat ik vannacht een beetje goed door kom. Het lange wakker liggen, het huilen en gillen en daarna de nachtmerries beginnen me een beetje op te breken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven