Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
)(*)((^^&%^&%&(*(_))()(*)(&*&%&^%^%$%^$#%$#^%%^$%$%$#

Weer sirenes. En veel ook. :(
Shit moon, hoop dat het snel ophoud met al die branden daar!!

KloteKutforum
Ik heb het even opgezocht, er wordt nog steeds nageblust, denk dat dat het is. Dat ze gewoon sirene aanzetten om sneller op locatie te kunnen zijn. (neem aan dat sommige korpsen van ver komen, er zijn nu zoveel brandweermensen bij betrokken)
Dat rare forum heeft jullie allemaal weggejaagd denk ik.

Ik wilde vanavond nog wat dingen doen maar werd zo moe dat ik zelfs overwoog om maar meteen te gaan slapen (dat was half 10). Toch maar niet gedaan want was bang dat ik dan op een onmenselijk tijdstip weer wakker zou worden.

Ik ben die documentaire gaan kijken over Anne Frank. Indrukwekkend. Vind die vrouwen ook zo indrukwekkend. En één vrouw vond ik zo mooi.... ik bleef maar kijken dat ze zo mooi is op die leeftijd terwijl ze zo veel heeft meegemaakt.

Verder weet ik het allemaal even niet zo goed. Met sommige mensen niet en in het algemeen niet... zal de vermoeidheid zijn.
Hey , ik kan er weer bij, via safari lukt het nu opeens juist wel...

hoe bedoel je sommige mensen niet?
Yellow, ik bedoel iemand met wie ik ruzie gemaakt heb enige tijd geleden en toen heb ik het maar zo gelaten. Zag toen geen mogelijkheid om het weer te lijmen en vond ook dat ik niet heel veel verkeerd gedaan had.

En nu denk ik: toch jammer van t contact.

Baal dat MSN-man niet online is. Heb bedacht dat er nog een optie is voor een date (eerder). Maar ik heb dan niet zo veel tijd, kan niet naar hem toe komen maar misschien wil hij hierheen komen. Naar de stad bedoel ik, niet naar mijn huis.

Ik denk er morgen nog wel even over na of ik dat echt handig vind en dan kan ik hem altijd nog mailen.

Weten jullie hoe het zit met 5 mei en vrije dagen? (meen dat die regels veranderd waren)
Ik ga even douchen en daarna misschien meteen slapen.

Vind t altijd fijn als hier iemand is. Bedankt Yellow
5 mei is dit jaar geen vrije dag (is 1x in de 5 jaar een vrije dag) .

Kan me voorstellen dat je het jammer vindt van die vriendschap. Ik vrees dat dit soort dingen vaak voorkomen, ik heb het ook hoor. en somss dan ben je een beetje weemoedig over die goeie ouwe tijd toen het nog wel leuk was.
Ik zie nu pas je andere berichtje, slaap lekker lieverd
Sommige sectoren hadden ieder jaar vrij maar het gaat nu op CAO (heb opgezocht)

Maar bedacht me net dat hij niet kon op 5 mei, we hadden het er al over gehad.

Ja idd zulke dingen komen vaker voor. Soms ga je toch denken aan je eigen aandeel in het conflict. Maargoed als mensen die manier van reageren van mij niet kunnen hebben dan is het misschien niet zo'n goed idee om vrienden te blijven.

(Als ik boos ben laat ik soms een paar dagen niks horen om af te koelen en te voorkomen dat ik hele lelijke dingen zeg. Dat is dan ook echt beter anders haal ik er van alles bij wat nergens op slaat. Maar die radiostilte valt soms verkeerd)
Nou ja ben er dus nog heel even.
Ik zie nu pas je andere berichtje, slaap lekker lieverd
Wow dubbel met heel veel minuten ertussen.....

Ik ben trouwens meer van het uitpraten, en wel meteen. Ik vind het verschrikkelijk als iemand af wil koelen, dan ben ik er van overtuigd dat diegene in die dagen alle slechte dingen van mij kan overdenken en me wil verlaten...
Ik ben er nog want ben zo blij dat het forum het weer doet!

Nou wij moeten maar geen ruzie krijgen

Ik kan soms (niet snel hoor) echt onredelijk boos zijn op iemand en bedenken dat ik ook stop met alles waar die persoon aan mee doet want dat vond ik ook allemaal toch al een hele tijd niet leuk en achteraf was die vakantie ook kut etc etc.

En dan weet ik zelf dat het niet reëel is. En dat het beter is om even te wachten tot ik weer bij zinnen ben.

Dus het is bij mij andersom: ik moet afkoelen om te ontdekken dat mijn gedachtes nergens op slaan en dat ik die persoon juist helemaal niet kwijt wil.

Herinner me nog mijn spaanse 'ex'. Hij had het m.i. een beetje te bont gemaakt met bepaalde dingen, en s avonds was ie heel laat terug en ik had al die tijd op m gewacht terwijl ik zat te vechten tegen de slaap. (maar ik had zijn sleutels en moest deur open doen voor m)

Toen reageerde ik dus alleen met 'hoi ik ga nu slapen' en wilde hij van alles uitpraten (ik was zoooo moe)

Nou dat werd een hele nacht janken want toen ik eenmaal begon met janken werd ik ook over andere dingen verdrietig dus ik bleef janken. Hij wist niet wat ie er mee aan moest.

Ik was echt liever gaan slapen op dat moment. Uitpraten mocht van mij een andere keer.
Ja zo heeft iedereen een andere voorkeur denk ik , hoe ze verder willen na een ruzie.

Ik vind het heel lastig om niet de grenzen van een ander over te gaan met ruzies omdat ik het zo graag uit wil praten. Ik werk eraan, maar laten wij voor de zekerheid geen ruzie maken nu.

SNap bij jouw verhaal ook wel dat het voor jou gewoon kut is om dan toch gedwongen te worden om het uit te praten

waarom is spanjaard een 'ex' en geen ex?
Nou omdat het nauwelijks een relatie geweest is. We hebben twee keer een periode in spanje gehad en één keer een paar dagen in NL. Tussendoor weinig contact.

En omdat ie het zo raar uitgemaakt heeft dat ie eigenlijk de titel ex niet eens verdient.

Ja het is voor mij idd beter om even niet te praten. Omdat er dan zoveel emoties bij komen op dat moment zelf. Daar heeft die ander ook niks aan. Misschien als je de gebruiksaanwijzing van de ander kent, dat het ruziemaken wel gaat op een gegeven moment. Maar juist als je ruzie hebt, heb je geen zin om uit te zoeken hoe die ander het zou willen.
Ok , ik mag hem nu al niet die 'ex'

Nee idd in the heat of the moment is het vaak niet het moment om uit te zoeken of iemand zin heeft in een gesprek of juist met rustlaten.

Lastig blijft het leven toch zeg
Ja inderdaad.

En ik maak niet vaak ruzie, ben meestal aardig enzo. Dan verwachten mensen ook niet dat ik ineens zo'n kreng ben. Dat maakt het dan nog erger.
(ga zo echt slapen)
Ik ben ook in bed gaan liggen en moet morgen op tijd eruit, dus welterusten lieve moon!
Nou zeg wat er hier gebeurd is. Lag voor de 2de keer sinds Patrick is overleden in bad. Bedacht me dat ik morgen me verplicht moet ontspannen dus wilde even oefenen. Was een ramp jankend eruit gegaan. Zag dat ik een vriendin gemist had op telefoon (inmiddels 21.30 ofzo) en belde haar terug. Ze vertelde me dat ze iets had wat ze me wilde geven en of het goed was dat ze even langs kwam maar met waarschuwing dat ze om 22.30 weer weg moest want morgen werken.

Ze was er ongeveer 22.45 bleek dat ze een fotorolletje had gevonden waar Patrick nog vrij vaak op stond van een aantal jaar geleden. Ze had ook een mooie foto in een lijstje gedaan lief he!

Nou ja we raakte aan de praat over van alles en nog wat (werk/patrick/haar vriend/patrick/de kinderen/Patrick/Seks = verlengde van onderwerp Patrick/films/Patrick/ontspanning/Patrick/nu echt weg gaan

Ze is nu net vertrokken ha! Was wel gezellig maar ben nu nog wat hyper en moet wel gaan slapen. Morgen heel de dag afwezig althans in de ochtend ben ik nog mobiel aan het forummen. Voor 21.00 lag de site er idd. heel de tijd uit om gek van te worden.
Fijn IBI! Dat er iemand voor je was, en dat je over Patrick kon praten. Lijkt me wel echt even lekker, als je altijd maar alleen bent met je gedachten over hem. (lijkt me)
ja was zeker lekker alleen ben ik nu nog klaarwakker das minder. Aan de andere kant misschien val ik wel lekker in slaap morgen. Zo eens mijn wekker zetten.

Kun jij ook niet slapen Ste?
Nee, ben gewoon altijd nog zo laat wakker omdat ik een verneukt ritme heb.

Maar vandaag is het wel heel erg, heb nog broodjes in de oven zitten, moet nog douchen, en m'n bed nog verschonen.

Ach ja.

maar ik denk dat je nu al slaapt. Trusten!
Nee slaap nog niet. Zo das nog wel erg veel activiteit voor dit tijdstip idd. Lig wel al in bed hoop zo de slaap te gaan vatten. Zat ff op de site te kijken van de sauna waar we naar toe gaan ga denk ik vragen of ze nog ruimte hebben voor een massage morgen. Misschien wel een goed idee voor mij.

Truste alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven