Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
ok moon dan kan ik me de twijfels goed voorstellen. Denk dat je niet veel meer kan doen dan wat je van plan bent de pluspunten afwegen tegen de nadelen.

Haha Yellow hou ook van jou hoor maar ik bedoelde dus te schijven dat moon alleen antwoord had gegeven op het stukje wat het VW haar opleverd en dat was een positief antwoord. Hmm blijft beetje vaag geloof ik sorry ben denk ik te moe.

Chat, het stomme is dat ik vandaag alleen een paar dropjes op heb, 2 broodjes ham en een appel (bedacht me net pas dat het misschien wat weinig was)

Ga zo lekker naar bed ben kapot ineens.
Oh, Moon dat is minder leuk. Belachelijk. Je wil toch weten waar je aan toe bent en hij toch ook? Als het doorgaat: ga zonder verwachtingen. Hij is mij te vaag, of hij moet een goede reden hebben voor dit gedrag. Een vage gast is niks voor jou. Duidelijkheid is wat je nodig hebt. Toch?
Ja Ibi, van een lege maag kun je ook maagzuur hebben. Te weinig dus. 2 broodjes en een appel, da kennie hè!
Chat, dank voor je advies.

Ben zelf ook wel eens vaag denk ik. En hij antwoordt eigenlijk altijd. Soms gaat ie alleen wat anders doen en vergeet ie zn MSN uit te zetten. Dan komt ie later op de avond wel terug maar om daar nou op te gaan wachten...

Misschien ben ik zelf niet echt duidelijk geweest ook.

(dat wordt me vaker verweten
Hier de maagzuur expert veels te weinig Ibi
quote:Chatterly schreef op 09 mei 2011 @ 22:57:

Ja Ibi, van een lege maag kun je ook maagzuur hebben. Te weinig dus. 2 broodjes en een appel, da kennie hè!

dat wist ik niet. Nu kan ik ook niks meer eten ivm. nuchter prikken morgenochtend.

Nou ja ik ga nu echt richting bed misschien tot zo op de iphone.
Moon had je al wel een afspraak staan voor morgen? Hoe Wat en Waar?
Yellow ik ben rustiger nu. Ik kon hier van me afschrijven en dat ik naar het belasting kantoor ben gegaan. En mijn voornemen om morgen de begeleider te bellen voor mijn aanvraag. Lief ben je

O Chat je bent een schat hoor maar het ligt niet in mijn aard om dingen aan mensen te vragen. Maar lief aangeboden. Dat weekgeld kan ik wel van rondkomen (dochter ik en 4 katten)
We hadden morgenavond afgesproken, maar ik had gezegd dat er nog iets tussen kon komen bij mij (was ook zo) dus het stond nog wel op losse schroeven.

Afgesproken in zijn stad. Hij haalt me op bij de tram en dan ergens wat drinken.

Nou ik ga zo maar even douchen en misschien is ie daarna op MSN. Anders mail ik wel.

Voel me inmiddels zo uitgeblust na vandaag dat ik het ook prima vindt om later in de week af te spreken.
voor jullie allemaal. Ik heb ontzettende tentamenstress, na woensdagochtend ben ik weer een stuk attenter
Goh bedacht me net dat ik na 6 uur vanavond ook niks te drinken heb genomen niet goed voor mezelf gezorgd dus stom want heb wel op de hometrainer gezeten vanavond en volgens nieuwe doelen een appel op

jeetje moon je houd ons wel in spanning met de date.
quote:_yellowlove_ schreef op 09 mei 2011 @ 23:10:

voor jullie allemaal. Ik heb ontzettende tentamenstress, na woensdagochtend ben ik weer een stuk attenterJe bent altijd attent hoor meid.
Yellow ik ga voor je duimen. Super dat je zo hard leert.
Ik hou jullie in spanning?

Hij houdt mij in spanning!

Ga ondertussen wel denken dat ie niet wil om één of andere reden. Hij heeft nog steeds niks gezegd.
Moontje ik hoop dat hij snel wat laat horen.

Ja ik ben nu 'vrij' van leren
Jeetje Moon, niet leuk. Maar misschien is hij echt niet online.
Nee kan zijn dat ie ineens weg moest ofzo. Dat ie even niet thuis is.

Ik heb altijd dat ik boosheid door trek naar dingen die er niks mee te maken hebben. Man 1 doet iets wat me boos maakt - ik denk dat man 2 ook iets stoms gaat doen.

Bijna de neiging de date af te zeggen omdat dat project gedoe gaf. Het een heeft niks met het ander te maken dus het slaat nergens op.
Moon niet direkt van het ergste uitgaan. Hij kan wel ergens op visite zijn, in slaap gevallen op de bank weet ik veel

En je zegt het niet af hoor
In slaap gevallen op de bank lijkt me idd iets voor hem

Ik zou misschien even moeten mailen maar weet niet of ik het netjes ga formuleren nu. Ben beetje in de stemming van lompe mails vanavond.

Ik was nog even in mijn huiskamer om het gas te controleren (laat het echt wel eens aan staan) en vond het ineens weer zo fijn, mijn eigen huiskamer.

En dan denk ik: misschien moet ik mijn tijd besteden aan het afmaken van mijn huis. Niet aan het project.

Moet echt nadenken wat ik nu wil. Zag het project ook als een soort 'vastigheid' in een tijd dat ik verder niet zo veel heb.

Ik weet het echt niet meer.
Moon volgens mij heb je een beetje te veel in je hoofd op dit moment. Zo kun je straks niet in slaap vallen.

En je mail aan je date schrijf je, morgenvond om 6uur sta ik "plaats" te op jou wachten. Heb er zin in. Groetjes Moon
Mika dank je wel
Kun je niet gewoon op MSN een bericht achterlaten. Dat kan toch gewoon, ook een offline-bericht? Kort maar krachtig. Mailen wordt vaak weer zo uitgebreid en schrijf je misschien dingen die je achteraf misschien niet had willen schrijven.

Wat een verwarring in je bolletje. Als je het fijn vindt in je eigen huis te werken doe je dat toch i.p.v. project? Je moet proberen niet zoveel van jezelf te vergen.
Tja ik ben soms ook bang dat ik vereenzaam als ik teveel met mijn eigen dingen bezig ga.

Ik heb m gesproken. Was zo blij dat ie normaal tegen me deed en dat ik niet het idee had dat ik echt alles fout doe vanavond.

(dat idee geven jullie me ook niet uiteraard)

We gaan daten, het lijkt hem leuk en hij heeft er zin in. Dus....

Goed trouwens dat jullie ook zeggen dat mijn hoofd zo vol zit. Dat vind ik zelf normaal op gegeven moment maar dat hoeft natuurlijk niet zo.
Moon ik ben helemaal blij voor je. En succes he met je date

En nu ga ik echt naar bed, trustennnnnn
Dank je wel. Ik ben net wakker. Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven