Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Yellow doe je best en ik zal heel hard voor je duimen. Maar je red het wel heb het volste vertrouwen in jou. Succes!!!!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 mei 2011 @ 23:25:

[...]

Heerlijk is dat soort vermaak dan he.Ja echt Ibi weer eens zo lachen dat heeft een mens soms nodig. Ik lach de laatste tijd veel te weinig
Weltrusten lieve yellow. Doe je best en maak je niet te druk. Je kunt het. Jij bent echt niet gek hoor, maar harske slim!! Wat zei ik nou eerder op de avond. De briljante geesten zijn allemaal een beetje gek. Zoiets, ofzo haha..

Slaap lekker meiden. Ik ben aan het warcraften geweest, kom er ff niet uit. Loop vast zeg maar.
Trusten Chat, ik ga wachten op Moon
quote:mika65 schreef op 10 mei 2011 @ 23:31:

Trusten Chat, ik ga wachten op Moon Ik denk dat je een lange nacht gaat krijgen mika!
Zou je denken Ibi? Als het te laat word ga ik natuurlijk wel naar bed.

Jij ligt al op bed Ibi?
Nog ff gauw kijken, maar nog geen teken van leven van onze Moon.
nee nog niet op bed heb nog ff een appel gegeten en ik ga nu echt die richting op.
nee nog niet op bed heb nog ff een appel gegeten en ik ga nu echt die richting op.
Welterusten Ibi lekker slapen en morgen gezond weer op!
Ik ga naar bed, ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad Moon
Kwam ook nog ff kijken maar helaas. Hoop morgen een verslagje te lezen truste
En zelfs ik, als meelezerT, kwam nog even kijken
Ben nu pas thuis.

Het viel een beetje tegen. Ik was er ook echt niet bij met mijn hoofd. Stond eerst op de verkeerde plaats te wachten. En toen ik eindelijk op de goede plaats was gearriveerd liep daar niet de man naar me toe die ik gefantaseerd had nav. ons MSN contact.

Het eerste half uur liep het gesprek helemaal niet. Ik had echt het idee dat MSN-man nog steeds thuis in mijn computer zat en dat dit iemand anders was.

Later gingen we ergens op terras zitten en toen hebben we best leuke gesprekken gehad. Ik heb zelfs verteld over mijn ruzie met t vrijwilligerswerk en hij zei er best goede dingen over.

Maar de aantrekkingskracht miste voor mij.

Toen we terug liepen vroeg hij hoe ik het vond en zei ik dat ik het eerste half uur het idee had gehad dat we op twee verschillende werelden zaten. Hij vond dat ik erg met mezelf bezig was en met mn eigen gevoel. En hij had zelf op t werk ook geen goede dag gehad.

Misschien moeten we het een tweede kans geven om in ieder geval niet te blijven zitten met de nasmaak van vanavond. Ik kan me voorstellen dat ik ook echt niet zo leuk gezelschap was. Onderweg terug realiseerde ik me dat ik geen enkele interesse getoond heb eigenlijk.

Treinreis terug ging ook kut. Heb wel even mijn tranen laten stromen in de trein, over alles.

Ik hoop dat ik morgen heel lang slaap want ik ben eigenlijk zo moe van alles.
Yellow succes trouwens morgen.
Ach moontje, slaap maar lekker uit...
Zo even teruggelezen van anderhalve dag.

Moon, jammer dat het niet was wat je had verwacht, maar als je niet lekker in je vel zit word dat ook moeilijk...

Ibi, wat moet jij het moeilijk hebben. Weet helaas weinig te zeggen, maar ik steun je!

Yellow, zou je biebboy aan kunnen/durven spreken? Soms moet je gewoon de stoute schoenen aantrekken en wat geks?! doen.

Nou, mijn verhaal psych aanmelding word al vervolgd! Gelukkig werd ik vanmorgen al gebeld door een andere behandelaar. Deze kan wel op mijn vrije dagen en vroeg mij of ik a.s. maandag om 8 uur al kan! Wat lekker snel Zo even in m'n agenda kijken en oppas regelen, maar zal geen probleem zijn.

Hmmmm komt nu wel heeeeeeeel dicht bij, spannend en eng tegelijk. Maar goed, we gaan ervoor.
Polkadotje, wat fijn dat je zo snel terecht kunt. Ik hoop dat het je wat stabiliteit kan geven

moon, jammer dat niet was wat je verwacht had. Ik zou het idd nog een keer aankijken, maar als de klik er dan nog niet, is hij er misschien gewoon niet..Hoe jammer dan ook. Maar misschien ook wel! Ik hoop dat je een beetje aan het uitrusten bent, het is ook veel allemaal

Nou ik ben klaar met tentamen, krijg vandaag nog de uitslag.

Het grammatica gedeelte heb ik wel gehaald denk ik, de vertaling was lastig, ging over langstudeerders , en al die termen bestaan net in het Nederlands, laat staan in het Engels, dus je moet er heel erg omheen lullen. Ik hoop dat het gelukt is...

nu aan de essay.
Yellow ik duim nog steeds voor je

Polka nou das lekker snel, volgens mij had je het niet verwacht. Nou beter zo dan nog 3 weken wachten

Moon jammer dat het niet zo goed is gegaan, ja en misschien dat het de volgende keer wel beter loopt. Maar daar moet je maar eens goed over nadenken (of je nog een volgende date wil bedoel ik). Ik heb ook wel eens een date gehad waar ik niet direkt een klik mee had en een paar dates later wel
Zo polka dat is mooi!

Moon, jammer dat het wat tegen viel goed dat je wel open staat voor een tweede date

hier weer een financiële tegenvaller de hypotheek wil de achterstand in 5 termijnen van 520 euro hebben als je bedenkt dat ik ook al 280 euro aflos aan de belastingdienst en 180 euro aan familie ivm. Kosten verbouwing zou ik 1000 euro per maand moeten aflossen. Heb een leuk inkomen maar dit red ik niet. Had wel al 1200 apart dus wil nu tijdelijk 1000 euro rood staan en het bedrag in 1 keer betalen. Kon telefonisch geregeld worden een kwartier lang aan de lijn gehangen met de bank allemaal geen probleem tot de bkr controle want toen bleek onze tweede hypotheek van 36.000 nog steeds erin te staan ondanks dat die afgelost in direct na zijn overlijden grrr nou moet ik met bewijspapieren naar de bank. Vandaag kon niet net naar arbodienst geweest en nu op weg naar de hypotheker word er moedeloos van
Nadat ik gepost had zag ik dat ik een mailtje van hem had. Hij had het erg gezellig gevonden ondanks mijn 'toestand' (zo zei hij het niet hoor) en wilde graag nog een keer afspreken.

Toen hebben we nog een tijd geMSNd en dat was wel weer leuk.

Hij had het alleen over aantrekkingskracht etc... en ik geloof dat ik m eigenlijk niet zo aantrekkelijk vind. Ik zal het nog een kans geven maar zal wel zeggen dat ik die aantrekkingskracht niet gevoeld heb.

Heb van 4 tot 8 geslapen zonder medicatie!! Was zo moe.

Werd om 8 uur wakker en heb alsnog een pam genomen om te kunnen uitslapen.

Hoe ik me nu voel is vooral gedesillusioneerd. Opeens heb ik niet meer de vertrouwde basis van het vrijwilligerswerk. Dat doet pijn. En de date is niet de man die ik gehoopt had.

Misschien moet ik vandaag maar geen eisen stellen aan mezelf, gewoon een hang- en jankdag instellen. En als ik het te moeilijk krijg kan ik altijd naar mijn ouders gaan.
(ik bedoel: anders gaat hij misschien een situatie zoeken om me te zoenen terwijl ik dat helemaal niet wil, bijv.)
Ben je gestopt met het vrijwilligers werk Moon? Ik meende dat je daar nog over aan het nadenken was

Moon aantrekkingskracht kan nog wel komen hoor. De meeste mensen zijn niet direkt op slag verliefd.

Maar wel jammer voor jou.

Ibi klote is dat zeg dat je daar weer achteraan moet. En ook klote van je financiële tegenvaller
Mika, ik heb gezegd dat ik met dit project niet meer mee doe. Dat is komende drie weken.

Daarna weet ik het nog niet. Moet het even laten bezinken.

Ik had vandaag een mail van iemand anders uit de groep: Probeer je maar niks van die mail van X aan te trekken. We zijn allemaal mensen met onze eigenaardigheden.

Ik denk dat ze het niet beter had kunnen zeggen.
IK HEB HET GEHAALD!!!

Gierige 6.6 maar toch!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven