Goede dag, slechte dag .. Deel 3
dinsdag 14 juni 2011 om 19:49
yellow, natuurlijk mag je hier ook de ruimte nemen voor jezelf. Klonk idd. heel eng maar begreep ik het goed dat je naar de dokter wilde maar je moeder niet mee wilde en je nu niet gegaan bent of lees ik het verkeerd?
Sanne, wat goed dat je vandaag een goede dag gehad hebt.
Ik ben nu bij oom en tante en hun zijn nu nog even naar zijn vrouw heb mijn kaart meegegeven aan hun weet ik zeker dat hij binnen is. Maandagochtend is de begrafenis zou eigenlijk autorijden dan heb gebeld naar de ANWB of ik nog op een ander moment kon lessen en waarschijnlijk kan ik in de middag op maandag door word ik morgen over gebeld.
Sanne, wat goed dat je vandaag een goede dag gehad hebt.
Ik ben nu bij oom en tante en hun zijn nu nog even naar zijn vrouw heb mijn kaart meegegeven aan hun weet ik zeker dat hij binnen is. Maandagochtend is de begrafenis zou eigenlijk autorijden dan heb gebeld naar de ANWB of ik nog op een ander moment kon lessen en waarschijnlijk kan ik in de middag op maandag door word ik morgen over gebeld.
dinsdag 14 juni 2011 om 20:04
dinsdag 14 juni 2011 om 20:09
lief van je iebsel Jij hebt je eigen dingen, daar moet je je op focussen, niet op mijn rare ziektes
Sanne , jij ook bedankt voor de steun hoor en Moon natuurljik ook heel erg bedankt.
En lieve mikhaah die me had gemaild
Wat moet ik zonder jullie
Sanne, ik heb het forum vanavond, daar kom ik de avond wel mee door
Sanne , jij ook bedankt voor de steun hoor en Moon natuurljik ook heel erg bedankt.
En lieve mikhaah die me had gemaild
Wat moet ik zonder jullie
Sanne, ik heb het forum vanavond, daar kom ik de avond wel mee door
dinsdag 14 juni 2011 om 20:34
dinsdag 14 juni 2011 om 20:48
Ja ik hou ook niet van schelden, maar sommige mensen schelden mij uit, als je dat te lang doet word ik ook boos
En ik word boos op dat rare topic over die vrouw die dus haar zwager doet (de man van haar zus) en vindt dat ze dat niet hoeft te vertellen aan haar man noch haar zus want ze doen eigenlijk niets verkeerd
nee het paard is ook al voorbij Mikhah. misschien moet je een nieuw topic openen?
ik ga kijken waar er nog valt te rellen, het is wel een soort borrel op Internet liefde..please help!
maar da's niet echt relluh natuurljik
En ik word boos op dat rare topic over die vrouw die dus haar zwager doet (de man van haar zus) en vindt dat ze dat niet hoeft te vertellen aan haar man noch haar zus want ze doen eigenlijk niets verkeerd
nee het paard is ook al voorbij Mikhah. misschien moet je een nieuw topic openen?
ik ga kijken waar er nog valt te rellen, het is wel een soort borrel op Internet liefde..please help!
maar da's niet echt relluh natuurljik