goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*ego-post* ik kan momenteel wel janken, zo moe ben ik. En ook lichamelijk voel ik me beroerd door het slaaptekort (verhoging) maar heb vandaag belangrijke cursus tot vanavond laat. En de reden dat ik te weinig heb geslapen is niet stress, maar mijn vriend. Die besloot gisteren om 23:00 nog discussie met mij aan te gaan en vanochtend zoemt zijn telefoon elke 5 min vanaf 6:35. Meneer slaapt er natuurlijk gewoon door heen. Ik ben zo kwaad!!! Egoïstische zak dat het is. Ben blij dat ik vanavond ergens anders slaap.

Nou, ik ga mijn bed maar eens uit en controleren of ik geen koorts hen.
Waar ga je vanavond dan heen sanne?

Ja dat is niet leuk dat je vriend dan nu nog zo laat ruzie met je gaat lopen maken. Ik zou er toch wat van zeggen, wellicht als je wat minder boos bent, anders dan wordt het weer ruzie?

Iebs hoop dat je toch nog hebt kunnenn slapen.

Ik ben wakker en supertje moe, maar klaar om naar Drenthe te gaan!
De cursus is met overnachting yellow. Morgen deel 2. Heb vriend een mail gestuurd, dan weet ie tenminste wat hij heeft gedaan. We hadden het gisteren wel uitgepraat. 1000 excuses van zijn kant en nog meer bla bla, maar zijn acties veranderen niet. Hij kijkt gewoon niet verder dan zichzelf. Pfff... Wil vandaag niet janken tijdens die cursus, maar zoals ik me nu voel. ben gewoon zoooo moe.

Veel plezier yellow! (en Mika ofcourse)
Als hij zijn excuus heeft aangeboden weet hij denk ik wel wat hij gedaan heeft....

Ik weet natuurlijk niet waar het over ging, maar als hij sorry heeft gezegd kan hij nu niets meer doen eigenlijk toch? Behalve zeggen dat hij t niet weer zal doen? Of denk ik nu heel pragmatisch....

Ik ben mijn friemeldoekje vergeten in te pakken, zonder kan ik niet slapen.... dus mika we moeten heel drenthe door op zoek naar een vervangingsdoekje...
Excuses was voor discussie van gisteren om 23:00. De telefoon vannochtend is hij door heen geslapen...

Ik moet er vandoor! Fijne dag allemaal.
Succes vandaag Sanne

Hoop dat de cursus wat afleiding biedt .
Sterkte vandaag Sanne. Lastige situatie..

Ben je al onderweg yellow ? Wat een reis!

Ieb ik zie je mexicaanse eetpartij nu pas. Waar ben je geweest? Oude Haven?

Ik heb pijn in mn kop. Ik merk dat ik veel te laat naar bed ga, te veel doe. Stressen door hobby's. Ereader volgooien, rummi etc. Ooit zo gek gehoord? Rook en drink te veel. Dat moet veranderen en dat ga ik proberen!
Chatty

Goed dat je dingen gaat aanpakken, allemaal stapje voor stapje he.

Ik zit in de trein ergens in e buurt van zwolle
Oh al bij Zwolle! Ik vind het zo leuk voor jullie! We zijn hier best een hecht groepje he. Mij doet het goed.
goedemorgen!

Sanne, jammer dat je vriend niet uit zichzelf door lijkt te hebben dat zijn gedrag gevolgen heeft voor jou. Succes met de cusus.

Yellow, arm doekje vannacht helemaal alleen. Toch veel plezier gewenst.

Chat, ik ga met je mee doen met het vroeger slapen proberen. Zal wel moeten want volgende week moet ik gewoon weer werken.
Ik lag er gister al om 22 uur in maar ben erg moe. Poezen maakten me wakker voor aandacht, arme beesten snappen er niks van dat man weg is.

Ik zit al sinds 9 uur bij creatieve les. Ben heerlijk aan het mozaïken!
Zo, ben er weer klaar mee, volgende week weee. Ik ga heerlijk een uurtje slapen
Hallo allemaal,

het is hier groen in Drenthe
yellow. Mooi he? Niet alleen geel is mooi!
Pfff zo naar yoga maar geen zin

Alle moeheid komt eruit geloof ik. Zou wel dagen kunnen slapen. Ga wel straks en dan daarna lekker douchen en slapen.

En morgenochtend zwemmen met neefje. Zucht, waarom heb ik dat voorgesteld?
quote:chocolover schreef op 17 augustus 2011 @ 19:32:

Pfff zo naar yoga maar geen zin

Alle moeheid komt eruit geloof ik. Zou wel dagen kunnen slapen. Ga wel straks en dan daarna lekker douchen en slapen.

En morgenochtend zwemmen met neefje. Zucht, waarom heb ik dat voorgesteld?

Je was te enthousiast. Ik ken het hoor haha

Yellow is je hunnebed al opgemaakt?
Mijn hunnebed is al opgemaakt, ik heb de avances van W weerstaan hier.

We zitten nu te rummikubben op facebook
quote:_yellowlove_ schreef op 17 augustus 2011 @ 22:59:

Mijn hunnebed is al opgemaakt, ik heb de avances van W weerstaan hier.

We zitten nu te rummikubben op facebook Oh ik kom ff kieken!
Zo ik ben al fris en fruitig wakker Yellow ligt nog te slapen
Goedemorgen Ff wakker worden
Buh.. Heel slecht geslapen, bleef maar nachtmerries hebben. Heb zwemmen afgebeld, heb hoofdpijn, dunne en spuugneigingen. Zou me niks verbazen als ik nog verhoging of koorts had ook Ga dus met de deken op bank maar een film kijken ofzo.
hoop wel dat je morgen gewoon kan komen chooc! Sterkte
Chooc hoop dat je snel opknapt.

Tante Mikhah is onder de douche, dus zit even te forummen

Hoe is het met iedereen hier?
Beterschap chooc!

Ha yellow, gezellig bij tante mikah?

Hier gaat het goed. Vanmorgen bij de oudjes geweest. Toen ik thuis kwam wachtte er een aangename verrassing. Hond binnen gescheten. Arm dier is aan de diarree.
ik ben kapot! Vanaf vanmorgen vroeg bezig geweest met de zolder. Nog lang niet klaar staan enorm veel dozen en tassen klaar voor het grof vuil wat morgen opgehaald wordt.

Tante is zojuist vertrokken. Zo echt heel graag onder de douche. Ik stink!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven