goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Sorry had ik niet op gelet, dan hoor jij ook al bij de oudjes hoor Sabrina Zou je echt weer 28 willen zijn? Ikke niet, wel 35 wat een tijd was dat. Net gescheiden, de kids om de week naar de vader en mama die dan helemaal los ging. Heerlijk dansen in de kroeg, veel drinken en veel n**ken O wat een heerlijke tijd was dat. Alles wat ik in mijn pubertijd niet heb gedaan heb ik toen de schade goed ingehaald
Met mij gaat het redelijk. Werd vanmorgen wakker met dikke jank ogen. Voel me zo onrustig van binnen ik weet dat ik bang ben voor a.s zaterdag. Kom ik daar weer binnen waar mijn moeder ook is gecremeerd. Ben ook bang dat alles van toen weer boven komt en dat ik moet janken en ik wil niet janken. Dan denken de mensen dat ik om hem jank en hem gun ik mijn tranen niet
Alle reacties Link kopieren
De kaart is af, ik ben echt superblij!

Nu ga ik ff lekker douchen! Tot straks!
Mika Ik snap wel dat je bang bent, amar wij zijn er voor je he

Choco fijn dat alles af is

Venti, sterkte met ex, is een hoop narigheid

Sabrina, ik begrijp je post niet helemaal (omdat je mijn naam erbij zette) ik ben idd bijna 28, maar toch niet gelukkig?

Vandaag stomme mail gehad van iemand die dacht lollig te doen. Ben er helemaal van slag van, het ging nergens ove (cadeau halen voor jarige wederzijdse vriend ) en hij zei ja jij hebt toch niks te doen haal jij het maar haha en ik was in die winkel en had toen een keer gemaild, en daarna met wt het geworden was, en toen was ik teveel mail aan het sturen en een spammer. het stomste is dat ik dan de hele tijd nu blijf huilen. Het slaat nergens op. Maar het is gewoon, ik wou dat ik wel wat te doen had, zoals normale mensen, en ik mailde omdat ik zeker wouweten dat ik het goede haalde, en ik vind het gewoon fijn om iets te hebben om naar uit te kijekn om te gaan doen(verjaardag), weet ik dat ik een avondje niet alleen hoef te zitten. kweet niet, nou ja dat dus.
HI Yellow, omdat jij 28 wordt zat ik even terug te mijmeren over mijn 28e verjaardag. That's all. Ik denk dat dat zo'n beetje de gelukkigste tijd van mijn even was (27-34). Ik wens jou alle geluk van de wereld toe. Was er een leeftijd waarop jij gelukkig was?

Ik kan niet slapen en van moeheid niet meer lezen, dus ik ga maar niet meer reageren. Ik denk dat ik dan allemaal hele domme dingen ga zeggen.

Oh ja Mika, ik ben al reuzeoud :-) Hoe oud ben jij ook alweer? van 65 zeker? Sterkte hoor met alles!! Afscheid nemen is k*t.
Sabrina, ik was niet boos hoor, maar ik begreep de post gewoon niet helemaal, dat was alles

Fijn dat jij op mijn leeftijd een gelukkige tijd hebt doorgebracht

Ik denk dat ik gelukkig was toen ik met ex 1 samenwoonde, dus 3 jaar geleden. Toen was ik wel echt gelukkig.
Yellow ik begrijp je post niet helemaal

Iemand vraagt aan jou of je een kado wilt halen omdat je toch niets te doen hebt.. En dan mail je hem nog een keer omdat je zeker wilt weten of je het goede hebt gehaald en dan krijg je bericht terug dat je spammer bent?

Het lijkt er wel een beetje op net als wat ik gisteren had. Je wilt graag iets voor een ander doen je wilt je nodig voelen. Ach het leven is gewoon klote
Yellow, jij studeert toch, net zoals 'normale' mensen? En 'normale' mensen zijn ook onzeker over cadeautjes kopen. laat stomme mensen je niet niet normaal laten voelen hoor!

Venti, ik ben het eens met de rest. Beter je energie in leuke dingen steken.

Sabrina, voelt nog alsof ik niet precies snap waarom je in een dip zit, maar
Hè, Mika!
Hai Sanne
Ja ik denk dat het ook een beetje is Mika, en ik voel me gewoon beetje alleen, eenzaam in het echte leven zeg maar. En als dan van de paar contacten die ik nog heb iemand lollig gaat doen op een harde manier raakt dat me heel erg.

Hey sanne hoe is het met jou vandaag/
Ja snap ik Yellow stomme lui
Hey yellow, ik raak langzaam in vakantiestemming, ook al werk ik de zomer door. Zo gezellig met vriendinnetje eten. Ben je weer wat vrolijker?
Ik heb net vriendin gebeld ga straks naar haar toe, moet met iemand praten. Had net ook al gezeur met dochter ben helemaal in de stress. Tot laters lady's
Mika succes lieverd

Is goed denk ik even eruit en met iemand praten

Sanne, geen vakantiestemming hier vrees ik, ik ga ook niet op vakantie dus ja

Ga jij wel op vakantie eigenlijk? (sorry als je dat al heel vaak gezegd hebt, ik heb het dan toch niet onthouden...)

Is het met vriend weer wat gezelliger?
Mika Fijn dat die vriendin er voor je is.

Yellow, je hebt toch vakantie bijna, of zit ik mis? Ik ga in het najaar weg. Normaal plannen we al een jaar van te voren, maar zitten nu in onzekere tijd, dus dat kon niet.

Heb vriend niet echt meer gesproken. Is vanavond ook zelf lekker op pad, dus dat komt wel.
Ja ik heb vakantie dat is waar. maar ik zit gewoon thuis, dus het is niet echt mijn idee van vakantie

Heel veel plezier zo met het eten met je vriendin En ik hoop als je vriend weer ziet dat het dan fijn is.

Ik ga eten koken, er komt zo iemand eten. Dus ben niet alleen vanavond jeej

Jullie tellen natuurlijk ook als niet alleen, maar soms echt contact met iemand in front of me is ook wel fijn
Ga je leuke goedkope dingen doen? Dan voelt het misschien toch als vakantie. Zoals een rondje forumpeople?

Geniet van je avondje! En tot strakies.
Yellow, Waarom ga je niet op vakantie? Vanwege geld?

Of anders?

Veel plezier vanavond! geniet ervan!
Hé meisjes. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb een hectische dag achter de rug. Ben moe en moet morgen heel vroeg op. Als ik te veel achter elkaar plan word ik toch wat kriegelig. Vroeger vloog ik overal achteraan, maar de laatste tijd kost het me moeite. Zal wel met mijn gestel te maken hebben.

Mika, fijn dat je naar je vriendin bent. Er gaat niks boven echt contact natuurlijk. Hoe oud is je dochter? Die meiden kunnen vaak zo ongenuanceerd zijn. Waait wel weer over. Ik snap dat je je druk maakt om de crematie. Schaam je niet voor je tranen. Een ander hoeft toch niet te weten wat de reden daar van is. Laat ze lekker denken. Denk jij eerst maar eens aan jezelf!

Ieb, ik heb je de treintijd gemaild. Hoor het wel of jij het goed vindt.

Vervelend dat die gozer zo raar reageert Yellow. Misschien bedoelt hij het niet rot joh. Wij zijn wat overgevoelig in tijden dat het niet zo goed gaat, je hebt goeie dagen, maar er hoeft maar dát te gebeuren en we voelen ons weer onzeker, rot etc. Jij ook lekker visite. Geniet ervan!
Ik vind jullie allemaal zúlke lieve mensen! Lees hier veel mee en het geeft me rust om te zien dat ik niet de enige ben die af en toe moeite heeft met de dag. Een bos voor jullie allemaal.
Hallo, nee ik heb geen geld idd Komt wel weer.

Chat probeer rustig te blijven he, misschien opschrijven wat je wanneer moet doen, voor overzicht?

Lief, wat ben je toch ook lief, je doet je naam eer aan
Chat, doe je rustig aan?

En yellow, kun je geen leuke dingen verzinnen die gratis zijn of weinig kosten??
Joh Yellow, het is toch geen ramp om een keer niet op vakantie te kunnen. Jeej meid, er komen nog zoveel vakanties als jij eenmaal ontdekt bent. Tropische oorden met mooie mannen die om je vechten. Die je op handen dragen, je voeten kussen, weet ik wat nog meer. Veel meer natuurlijk

Dat heb ik allemaal in mijn glazen bol gezien hoor. Jouw tijd komt!
ben net terug van uit eten gaan. Na het voorgerecht keek ik op telefoon en was ik gebeld door schoonmoeder ze stond huilend (of ertegen te vechten in ieder geval) op voice-mail dus ik loop naar buiten en bel terug. Haar zus is vanavond totaal onverwachts overleden. 40 jaar, zoontje van 5. Volgende week dus weer een begrafenis. Het is zo veel zo enorm veel. Weer een begrafenis. Weer een begrafenis zonder Patrick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven