goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind de satesaus van die friettenten op de stations (smullers heet dat dacht ik ) goor :puke:

Die van de febo is apart, maar lekker.

DIe van mijn friettent is het beste. We meoten er echt een keer heen, maar niet met de meet want choco mag noord niet in

Ik krijg ook zin in patatje satesaus met uitjes mjam mjam
Ik had dus echt iets getypt en het staat hier niet, huh wat stom

Ik kom gewoon later een keer bij jou logeren en dan gaan we naar jou friettent en een patatje oorlog eten
Neem jij oorlog, ik laat mijn satesaus niet verpesten door mayo hahaha

Ik ga wel slapen tante mikhah

Tot morgen
Trusten meis lekker slapen en spreek je morgen wel weer
@IBI

Keek vluchtig even terug. Vooral hoe ´t ging met aan kabeltjes trekken van Chat.

Maar IEB....heb niet gekeken waar die laptop vandaan kwam, maar denk je er wel aan, dat de harde schijf ook een tik kan hebben gehad?

Niet zozeer voor die schijf, maar ivm. eventueel belangrijke dingen die erop staan.

Een enkele laptop is er wel beter tegen beveiligd, maar een echte klap is niet best

Maar dit weet je waarschijnlijk wel. Sinds ik hier ben, heb ik zoveel over schijven gepraat.
Alles kits, Sjel?
Weer een dag en weer geen zin om mijn bed uit te komen, maar ik ga braaf. Jullie hebben het nog laat gemaakt hier. Fijne dag!
nerd, het was een heel zacht tikje dus hoop en verwacht dat de comp. verder geen schade heeft.

Net gebeld met unive en ben idd. verzekerd hiervoor dus kan hem laten maken en bon naar hun sturen. Heb dan op korte termijn mijn geld terug.
ow leuk dat er vannacht weer gekletst is hier. ik sliep vrij vroeg maar was ook al rond 9.30 wakker.

chat, nu doet bij UPC het ondemand deel het niet zogenaamd vanwege een kabelfout. Jaja...
_yellowlove_, 9 uur geleden

Heerlijk satesaus. Hallo, satesaus eten is een avontuur op zich, elke keer weer

Bij de meet moeten we ook iets doen met satesaus

Bij de eerste grote meet had ik heel comfortabel mijn joggingbroek aan (ik was toen best depressief) en had satésaus laten vallen. Liep ik de heule avond met saté op mn broek
Morning Iebs! Ga je nog iets doen vandaag?
ha die chooc!

In de middag komt mijn oom en gaan we ff wat spullen kopen in de bouwmarkt. daarna gaan we naar hun huis en de mummie returns kijken.

Morgen werken ben benieuwd voor het eerst dat ik weekenddienst heb en ben eerlijk gezegd behoorlijk zenuwachtig.
Ik mis de bouwmarkt haha

Ik hou niet zo van mummie films. Eigenlijk helemaal niet van sci-fi.

Hmm ja snap dat je het spannend vind! Maar wat is er anders aan dan normaal?
normaal zijn er meer collega's en minder tijdsdruk. Moet nu ook voor het eerst de hele medicatieronde doen. ach het zal allemaal wel goed komen ben nu gewoon gespannen ervoor.
Komt goed Iebs, ik geloof in je

Het uwv gelooft niet in mij, ik kom niet in de WIA want ik kan (serieus??!!) wel worden: inpakker, medewerker tuinbouw en huishoudelijk medewerker. Echt, na 2 jaar hard aan jezelf werken dit soort (in mijn ogen geestdodend waardoor ik extra ga piekeren en dus weer depressief word......) werk?!

Kan er boos om worden maar doe het niet. Ik ga naar vriendin!
Ja ze zijn echt heel grof aan het bezuinigen en streng worden wat uitkeringen betreft en daar zijn mensen als jij (chooc dus) de dupe van. Goed dat je besluit er niet boos om te worden maar iets leuks te gaan doen.

Hier zit ik de hele dag al op de bank te janken. Ik mis mijn patrick zo enorm erg. Kan alleen maar aan hem denken en al ons dromen die niet uit zijn gekomen en nooit uit zullen komen. Nooit een patrick junior of jennifer, nooit samen een eigen bedrijf runnen, nooit samen oud worden, nooit ik heb je lief ook na de AOW.
Iebs .. Wat kan ik zeggen... Ik vind het verschrikkelijk voor je..

choco, veel plezier bij je vriendin. Goed dat je probeert positief verder te gaan.
he die yellow, nee zou ook niet weten wat ik moest schrijven als een ander dit schreef. Dank je voor je knuffel.

Hoe is het met jou vandaag?
Ben net wakker

De machinekraan is kapot van de bouwvakkers voor mijn huis (stomme noord zuid lijn) dus ik haal echt te weinig slaap normaal, maar nu zwaar bijgeslapen . Wel fijn. Verder niet veel spannends, mijn gezicht doet best pijn van al die ondergrondse pukkels die ik heb gekregen van die anti rimpel creme

Ik dacht dat je nu vakantie had? Weet niet waarom, ik dacht dat je heel lang vrij zou zijn.. Of de tijd is sneller gegaan dan ik dacht.

Spannend van je weekenddienst, ik weet zeker dat je het kan hoor Iebels
ja wat stom dat je het verkeerde advies hebt gekregen. Fijn dat je ff hebt bij kunnen slapen.

Ja had 8 dagen vrij en vandaag is alweer de laatste dag. Gaat snel he!
Ja is snel gegaan!

Ik heb iets briljants gevonden iebels wat we kunnen spelen.

Rummikub op facebook haha het is fantastisch!
Lijkt me leuk maar heb geen facebook is dat een vereiste?

Zit nu bij oom en tante wijntje te drinken en we eten patatjes straks wel lekker ff verzorgd te worden.
Ik zie net iemand met de nick iebeltje. Toeval? Een hele eer? Potentiele stalker?
Klinkt lekker ibi. Hmmm iebeltje? Kan prima toev zijn.

Iemand nog een leuk idee voor vanavond. Ik wil lekker thuis blijven, maar er is niks op tv. Eerst maar eens sporten.
Hoi lieve schatten!

Geniet er maar lekker van bij oom en tante Ieb!

Yellow en Mika, jullie mogen gerust over rimpels praten hoor Ik geloofde alleen niet dat Geel rimpels heeft. Stom trouwens van de Etos dat ze een ouwewijvenprodukt meegeven aan een jonge meid!

Ik blijf ook lekker thuis vanavond Sanne. We komen elkaar misschien nog wel tegen hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven